Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du googlet ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Har du googlet Lommemannen?
Ja, så klart, gjorde det med en gang og jeg vet hvem han er, hvor han bor og alt 11 7,38%
Prøvde å styre meg, men greide ikke å la være 7 4,70%
Har ikke gjort det enda, men kommer sikkert til å gjøre det 18 12,08%
Nei, det kommer jeg ikke til å gjøre 101 67,79%
Vet ikke 3 2,01%
Har ikke gjort det selv, men vet det fordi noen jeg kjenner har gjort det 9 6,04%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-08, 00:28   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du googlet...

Nå fant jeg det.

Gammel 14-01-08, 00:31   #2
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Ja, det har jeg. Og jeg hadde ikke trodd at det var så lett å finne ut hvem vedkommende er.

Jepp, jeg gjorde det i går, mest bare for å sjekke hvor enkelt det var.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:04   #3
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, og jeg hadde ikke tenkt å gjøre det. Men kanskje nå.

Gammel 14-01-08, 01:07   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Vet hvem han er da mannen min fortalte det. Bilbransjen er ikke så stor her i Bergen, og iallefall ikke etter at avisene gikk ut med så mange detaljer var det noe problem å finne ut av det.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:12   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Bergen ble plutselig veldig liten (det er det helt sikkert noen som synes uavhengig av dette )når avisene begynte å publisere den ene opplysningen etter den andre. Navnet fikk jeg bare timer etter at det var kjent at han var tatt.

Nå ligger både navn, bilde osv ute på youtube, så det er ikke vanskelig å finne det ut.

Synes fryktelig synd i familien hans som blir "hengt ut"/offentliggjort i samme slengen.

Gammel 14-01-08, 01:33   #6
HP
Administrator

HP sin avatar

Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjorde det nå når jeg så denne tråden ... Fant han på femte søket, burde klart det på færre, ser jeg nå i ettertid. :nerd: Nå vet jeg hvem han er, firmaopplysninger, pressemeldinger, hva så? 5 bortkastede minutter.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:38   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du googlet ...

Nei, har ikke interesse for å google ham frem, men jeg så tilfeldigvis navnet inne på barselforumet jeg er på. Ante ikke hvem det var, og navnet er glemt.

Men jeg sjekket kartet over hvor overgrepene hadde skjedd, og fant ut at to av dem hadde skjedd bare et par steinkast fra her vi bor.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:40   #8
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg veit ikke hva han heter. Men hadde jeg visst det, hadde jeg nok gjort det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:42   #9
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Åh, nå ser jeg at det er lett å finne navnet hans, så da skal jeg selvsagt google.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:47   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Google er bra altså:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 01:59   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Men siden jeg er utflyttet bergenser, har jeg fått flere mail med navnet og adressen hans. Hvis det er riktig, da. Jeg kjenner ham ikke, så vidt jeg vet, og har ingen interesse av personopplysningene hans.

Men jeg ser LilleLeo kjenner familien, det tyder på at mailene jeg har fått har rett.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 03:00   #12
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er og eksilbærgenser , men ikke en kjeft jeg kjenner har tort å sende meg noen navn el. det er jeg stolt av, mend mindre det er Herman Friele tror jeg jeg driter noe tynt i hvem han er det viktigste er at han er tatt.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 08:52   #13
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, det har jeg ikke gjort. Noen har fortalt meg hva han heter, men jeg aner uansett ikke hvem han er. Jeg er bare glad han er tatt.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 09:51   #14
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nei, det har jeg ikke gjort. Noen har fortalt meg hva han heter, men jeg aner uansett ikke hvem han er. Jeg er bare glad han er tatt.

Gammel 14-01-08, 09:17   #15
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Har faktisk ikke det, men ettter denne tråden gjør jeg kanskje det.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 09:43   #16
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Har ikke googlet, men mannen min har gjort det, og ga meg navnet hans, adressen, og hvilket firma han jobbet i.

Gammel 14-01-08, 10:08   #17
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Nei, men jeg gikk på youtube nå, pga denne tråden, og fant ham kjapt.

Gammel 14-01-08, 10:19   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Æsj, der tok nysgjerrigheten overhånd, fant navnet kjapt og en stengt hjemmeside ja...

Navnet sa meg forøvrig ingenting.

Gammel 14-01-08, 10:56   #19
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei,vet ikke hvem han er uansett,så det gidder jeg ikke.Bare glad han er tatt.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-08, 12:27   #20
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke googlet, men om jeg hadde bodd i Bergen tror jeg nok at jeg hadde gjort det.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.