Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er du en klemmer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 19:05   #1
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Er du en klemmer?

Ikke-klemmer.

Jeg blir mer eller mindre gal av alle som absolutt må ta en eller klemme hele tiden

Gammel 19-01-08, 19:12   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er absolutt ingen klemmer til vanlig, men det hender jeg slår til i spesielle situasjoner. Privatsonen min er rimelig stor og jeg kan synes det er ganske ubekvemt når folk kommer tett opp til meg eller gi meg klemmer når jeg ikke er forberedt på det. Jeg har noen venninner som jeg vet er "klemmere" og da føles det helt greit å bli klemt på.

En klem er jo faktisk ganske godt å få innimellom også .

Men.... Som mange andre er jeg en nettklemmer.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 19:18   #3
Left
Passiv

Standard

Jeg er nok ikke en klemmer annet enn at jeg koser masse med mann og barn, men tar sjelden initiativ til å klemme andre enn nær familie.
Og om folk jeg ikke kjenner såå godt begynner å skal klemme på meg, da får jeg spader
Jeg er veldig lite dillete som person, og kan ikke utstå sånne überhyggelige mennesker, som skal være så hjertelige med alt og alle.

Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 23:12   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enkelte ganger har jeg veldig lyst til å klemme. Jeg kan jo fortelle at idag har jeg vært en klemmer. Nuff said.

Gammel 19-01-08, 23:15   #5
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er en klemmer. Har spansk far, og er oppvokst med klemming, både i familien og som en hilsemåte.

Gammel 20-01-08, 10:05   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen klemmer. Det tok meg et par år å bli vant til Nabbes velkomstklemmer. Hun har derimot myknet meg litt, så jeg dør ikke hver gang folk rører meg.

Gammel 20-01-08, 10:10   #7
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg er ingen klemmer. Jeg klemmer sjelden andre enn barna mine og mannen min. Det er bare ikke naturlig for meg, og jeg kjenner at jeg "stivner" til når noen vil gi meg en klem.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 10:23   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er litt sånn midt imellom tror jeg. Kan nok godt klemme, men ikke i øst og vest og hytt og pine. Jeg vil ikke klemme folk jeg ikke kjenner, men motsetter meg ikke hvis noen klemmer meg.

Gammel 20-01-08, 15:36   #9
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Det kommer an på hvem det er og hva som føles naturlig. Jeg har mange venninner og mellom oss så vanker det stadig klemmer.

Når jeg var yngre føltes det kunstig ut. Jeg var ikke vant til noe særlig kroppskontakt og var veldig sjenert. Men man utvikles heldigvis......

Nå som jeg jobber som lærer får jeg ofte klemmer fra elever........ Det er koselig det...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 16:01   #10
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Jeg er ingen klemmer.
Klemmer mann og barn og noe nære venninner.

Gammel 21-01-08, 10:18   #11
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg ga en klem for mye til noen for noen år siden, etter det så har jeg vært veldig varsom med spontane klemmer (til de jeg ikke kjenner så veldig godt).

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:27   #12
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Nei, i utgangspunktet ikke, men jeg tar gjerne mot klemmer.

Klemmer masse på barna mine da, det gjør jeg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 18:43   #13
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en mellomting. Jeg klemmer villig vekk på klemmere og klemmer ikke på ikke-klemmere. Jeg pleier vel som oftest å se an situasjonen litt. Jeg syns en klem er veldig hyggelig måte å hilse på venner og familie, men overhodet ikke nødvendig for å definere nærhet.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 02:04   #14
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine venner og familie får alltid klemmer å glemmer jeg det så får jeg høre det.

Men jeg klemmer ikke av eget initiativ ved første møte, men gir gladlig bort en klem hvis andre tar initiativ.

Jeg er stort sett omgitt av klemmere.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:01   #15
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er absolutt en ikke klemmer. Jeg får frysninger av klemmer fra andre enn barna mine og mannen min, brodern og svigerinnen min. Det føles så til de grader ubehagelig og galt å få klemmer av alle andre.
Bare å bli tatt på får jeg fnatt av. En hånd på skulderen av en kollega eller hva som helst, får meg til å krympe meg.
Ikke ta på meg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:13   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er absolutt en klemmer, men i det siste har jeg vært mer usikker av meg, og da er det flere ganger jeg føler at jeg utstråler en "ikke helt ok at du klemmer meg nå" vibb. Slik føler jeg det uhyre skjeldent og elsker å gi og få klemmer når det faller seg naturlig.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 09:12   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer fra et delt klemme-hjem, forresten. *bidrar til statistikk*

Fattern klemmer ikke, muttern klemmer i hytt og pine. Fattern er en "ruske i håret"-person, på både datter, barnebarn og svigersønn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 11:53   #18
Sophia
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2008
Sophia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Er du en person som deler ut klemmer i øst og vest, eller er det forbeholdt mann og barn ? Føler du at du har antenner for når det bør klemmes, eller klemmer du alle du kjenner godt ?

Klemmer ikke akkurat i øst og vest, nei. Men jeg er ofte den som tar på venner (klemmer på armen, for eksempel) for å vise at jeg setter pris på å møte vedkommende. Klemming i form av omfavnelse er i stor grad forbeholdt de nærmeste av familie og venner.

Sophia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.