|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg er ingen klemmer.
![]() |
#63 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg har blitt en klemmer i det siste. Tidligere var det forbeholdt familie og svært nære venner, nå deler jeg ut klemmer til kollegaer og elever også.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klemmer?Nei, i utgangspunktet ikke, men jeg tar gjerne mot klemmer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
villende
|
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg er en mellomting. Jeg klemmer villig vekk på klemmere og klemmer ikke på ikke-klemmere. Jeg pleier vel som oftest å se an situasjonen litt. Jeg syns en klem er veldig hyggelig måte å hilse på venner og familie, men overhodet ikke nødvendig for å definere nærhet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Sv: Er du en klemmer?
Ble klemt av Arken-mannen i dag. Fniste litt innvendig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du en klemmer?Alt vi tar stilling til,siden vi vanker her på FP.
![]() |
![]() |
#72 |
anglofil
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg er nok en av dem som "utståler" ikke klem meg! Jeg hater det nærmest og det kan fort bli pinlige situasjoner ut av det. Og hvis jeg prøver meg, som jeg gjorde denne uken da jeg møtte noen venner jeg ikke har sett på lenge så ble det bare så teit og "falskt" ... vet ikke helt hvorfor jeg har denne sperren. Jeg kommer fra et "ikke klemme" hjem, kan det ha noe med saken å gjøre tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
frakoblet
|
![]() Sv: Er du en klemmer?
Det kan godt hende. Jeg er også fra et sånt hjem. Jeg kan ikke huske at jeg noensinne ønsket å være fysisk nær mine foreldre.
![]() |
#74 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klemmer?Mine venner og familie får alltid klemmer å glemmer jeg det så får jeg høre det.
![]() |
#75 |
lykkelig
|
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg er absolutt en ikke klemmer. Jeg får frysninger av klemmer fra andre enn barna mine og mannen min, brodern og svigerinnen min. Det føles så til de grader ubehagelig og galt å få klemmer av alle andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg kommer fra et delt klemme-hjem, forresten. *bidrar til statistikk* |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Fjott
|
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg er absolutt en klemmer, men i det siste har jeg vært mer usikker av meg, og da er det flere ganger jeg føler at jeg utstråler en "ikke helt ok at du klemmer meg nå" vibb. Slik føler jeg det uhyre skjeldent og elsker å gi og få klemmer når det faller seg naturlig
![]() |
#78 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Er du en klemmer?
Her kan jeg signere, men dog så er det altså blitt en halv-klemmer elns. av meg.
![]() |
#79 |
Ferdig!
![]() Sv: Er du en klemmer?Kommer fra et ikkeklemmehjem og er nok ingen storklemmer selv heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en klemmer?Jeg ga en klem for mye til noen for noen år siden, etter det så har jeg vært veldig varsom med spontane klemmer (til de jeg ikke kjenner så veldig godt). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|