Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vårt nye hus!!!!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 22:39   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt nye hus!!!!

Gleder meg til flere bilder etterhvert Angelique!!! Tror dette blir kjempelekkert! Er ungene fornøyde med ny-huset?

Når du har julepyntet huset MÅ du legge ut bilder slik at vi får se hærlighetene du har bestilt!

Gammel 05-11-06, 22:54   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Har du malt fugemassen også? I så fall med samme maling som flisene? Hvis ja, høres det jo ut som en grei jobb, og da vil jeg gjøre det samme med mine... definitivt!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 08:58   #3
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du malt fugemassen også? I så fall med samme maling som flisene? Hvis ja, høres det jo ut som en grei jobb, og da vil jeg gjøre det samme med mine... definitivt!

Tror de fleste maler over alt ja

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 10:36   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angelique, dere er flinke. Huset blir bare lekkert.
Kjøkkenet ble noe helt annet, og skjønner godt at du venter før du evntuellt gjør noe mer!

Og Telenor ...
... det er ikke stort de klarer å gjøre uten at det blir ekstra arbeid og krøll for en abonnent (har akkurat snakket med de på telefonen igjen om vårt ab, en beklagelig tastefeil, sa mannen)

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 15:49   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg fått nett i det nye huset allerede!!!!!!
Liten pause i malingen bare her og tester litt

Hadde nett hjemme i gamle huset kl. 8 imorges og nett her kl.13.
Det må jeg si er BRA!!!

Gammel 07-11-06, 00:34   #6
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nå har jeg fått nett i det nye huset allerede!!!!!!
Liten pause i malingen bare her og tester litt

Hadde nett hjemme i gamle huset kl. 8 imorges og nett her kl.13.
Det må jeg si er BRA!!!

Gjøss, så flott! Vi flyttet i sommer, bare litt bort i veien og vi måtte vente i 5 uker, før vi var på nett igjen.

Gammel 11-11-06, 20:59   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må bare si at jeg er kjempeimponert over alt dere har fått gjort på denne korte tiden! Gratulerer!!

Gammel 11-11-06, 21:55   #8
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Så utrolig fint dere har fått det! Og så fort dere har pusset opp og kommet i orden !

Gammel 11-11-06, 23:21   #9
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så utrolig stilig det blir.

Du har inspirert meg, så jeg har endelig begynt å male trappeoppgangen vår.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 23:27   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jøjes! Dette har jo gått utrolig fort!!

Det blir knallfint Angelique!!

Gammel 11-11-06, 23:34   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det må jeg si ...

Dere har virkelig jobbet! Gleder meg vilt til flere bilder! Dere hat fått/får et meget pent hjem.

Vi har fremdeles ikke hengt opp 50% av bildene, og det er over 1 år siden vi flyttet inn ... Ikke uten grunn at russenavnet mitt var U(bes)temmelig ...*flau*

Gammel 12-11-06, 11:58   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Imponerende tempo!

Og du hadde en mye mindre minimalistisk stil en jeg hadde trodd! Du har jo et skikkelig stilfullt, men hjemmekoselig hus!

Og koselig med gamle møbler blandet med nytt. Har litt av det jeg og.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.