|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Gretne kvinner
Slik er min mann også - han står gjerne opp to timer før han må, bare for å se film før han skal på jobb. Dersom han sitter ved dataen reiser han seg lydig og gir den fra seg når jeg står opp og kommer med frokosten min. Minst mulig prating om morningen. Minst mulig av alt egentlig. Han begynner å lære |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
villende
|
Mannen bruker faktisk tiden til å kose seg med snupp, han. Ser på det som litt ekstra kvalitetstid i en ellers litt for hektisk hverdag. De tar en dusj sammen (dvs. snupp herjer med dusjen mens mannen barberer seg) og lager frokost ”sammen” før jeg vekkes. Snupp forventer at det er pappa som står opp, for sånn har det alltid vært. De gangene jeg er den som står opp må han alltid innom å sjekke soverommet for å forsikre seg om at pappa ikke har gjemt seg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#64 |
Har fått viljen sin
|
Jo. Jeg synes også det. Han er sånn som godt kan se 15 minutter av en film, vente et par dager, og så se 30 minutter til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gretne kvinnerJeg er helt klart den gretneste om morgenen, selv om det er mannen som står opp og tar seg av begge ungene. Og smører matpakker. Til oss alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her...
![]() |
#67 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Gretne kvinnerEr ikke så godt å si hvem som er mest gretten om morgenen. Jeg har tendenser til å være A-menneske, i en studenthverdag. Men nå når virkeligheten slår innover oss er det litt vanskeligere. Så lenge jeg får ca ett kvarter alene helt først, kan jeg være irriterende sprudlende uforskammet tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|