|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi feirer ikke handelstandens merkedager.
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Eg fekk sove i natt
|
|
|
#3 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?
De gnir seg nok ikke i hendene av hjemmelagde kort og frokost, men de gnir seg nok rimelig godt for alle mannfolkene som har kjøpt blomster!
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi feirer ikke morsdag. Men det var min tur til å sove, og litt over halv ett kom mannen snikende i døren og spurte om jeg ville ha kaffe, for det hadde han laget selv om det var morsdag.
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Ingenting. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove leeenge,og ble etterhvert vekket av mann & barn med høytidelig overrekkelse av hjemmelaget kort. I det hadde storesøster skrevet "gratulerer med dagen mamma", og alle tre hadde tegnet hver sin tegning. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove leeeenge, en grønnplante formet som ett hjerte, ei brødskive med prim og en kopp kaffe på sengen, da var gutten min såååå fornøyd og stolt av seg selv |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Storebror hadde tegnet noen kryss i et kort som var ferdigprintet fra barnehagen...
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Roser - hvite fra barn, og røde fra mann. Riktignok fikk jeg dem på fredag, slik at mannen kan proklamere at vi ikke feirer morsdag i dette huset.
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Fra min datter fikk jeg et nydelig kort hun hadde laget, med påskriften: Jeg ælsker dei, mamma. Stor klem fra S.
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk røde roser av LilleVenn og tulipaner av LøveMannen |
|
|
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Den beste gaven var vel det at Poden lot oss sove til nærmer kl. 10 i går og til vekkerklokka ringte kl. 9 i dag (skulle avgårde på badeland). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Så masse koselige morsdags - morgener det har vært her i dag! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk fastelavnsboller og sovet lenge. Eller, det vil si, jeg får fastelavnsboller om en times tid. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk 9 nye pocketbøker av mann og barn. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?To nydelig kort gutta har laget i bhg og tur til København neste helg. Turen er uten barn og gubben har avtalt med mamma at hun skal ha gutta hele helgen |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Vi feirer ikke, men jeg fikk sove lenge i dag, samt at han har gjort en del husarbeid, så jeg føler han har feiret litt likevel. Og Kaninungen ropte på Pappa i morges, sikkert for å la meg sove lenge på morsdagen
|
|
|
#20 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva fikk du til morsdagen?Jeg fikk sove lenge, og har fått enormt mange gode koser fra Snuppa.
|
![]() |
|
|