Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Sykkelvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-08, 12:04   #1
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sykkelvogn

:telle på knappene, tenke, enig med meg selv: Det blir en rød til oss også!! Og dobbel pose, og muligens et babysete! Vurderer å selge den gule :gal som snart har to : , evt låne/leie ut til venner som er treige i avtrekkern.
Noen som bor i Akershus og har vurdert å leie pulk i påsken?? oj, ups..Dette kan kanskje oppfattes som r-e-k-l-a-m-e??

Gleder meg til påsketuren vår...

Sist redigert av Høyt&Lavt : 14-03-08 kl 12:24.
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 15:24   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Ja, nettopp, den stangen som ligger inne i kanten på sidepanelet og som man bretter under sidekanten ja. Ikke så lett å forklare, men du skjønte hva jeg mente.

De har gjort forbedringer fra ifjor, derfor jeg ikke helt så for meg hva du mente... Glidelås-patenten er ny, og den stanga i sidepanelet.

Forøvrig har jeg nå lovet å reklamere enda mer; jeg fikk ikke mer enn 20 %, og nå hadde de fått inn helårs (dermed fikk jeg ikke helårs sport til samme pris) men jeg fikk et transporttrekk, sykkelhengerfeste og hundedrag gratis! Erik . Og de som kjøpte fjorårets modell kan få de nye sidepanelene gratis tilsendt, ved å ta kontakt. Gjelder også de som har fått plastkasse med sprekk i og de myke plaststengene til å feste i hoftebeltet (de som kan bøyes litt, de fra i fjor brekker visst for lett..) . Snakker om service!

Gammel 13-03-08, 23:40   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Bilder pliiis!

Mandinooooo!
(Regner ikke med dere vil se pakken i bagasjerommet mitt)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 22:52   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg å se!

Gammel 15-03-08, 09:39   #5
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så bra dere er i gang Mandino!

Og på tross av gode råd fra Esme så røyk sidepanelet vårt under montering.

Jeg får ikke til å montere det lille hjulet for vogn heller, tross intens studering av bruksanvisning, så nå er entusiasmen litt på nedtur.

Gammel 15-03-08, 15:28   #6
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balansekunstneren, her.

Så bra dere er i gang Mandino!

Og på tross av gode råd fra Esme så røyk sidepanelet vårt under montering.

Jeg får ikke til å montere det lille hjulet for vogn heller, tross intens studering av bruksanvisning, så nå er entusiasmen litt på nedtur.

Du får nye, gratis!! Bare å ringe!!

Og da er jeg på banen med et lite tips igjen; han/de er sikkert villig til å slenge med et eller annet som plaster på såret!! :erfart:

Det lille hjulet som svinger? Det skal tres på sykkeldrag-stanga, fra den siden/enden som skal inn i selve vogna (ikke nærmest der den skal festes på sykkelen) og man må holde en knapp inne, tror jeg, for å få den inn på metallstanga og så føre den bortover...

Gammel 21-03-08, 16:41   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Du får nye, gratis!! Bare å ringe!!

Og da er jeg på banen med et lite tips igjen; han/de er sikkert villig til å slenge med et eller annet som plaster på såret!! :erfart:

Det lille hjulet som svinger? Det skal tres på sykkeldrag-stanga, fra den siden/enden som skal inn i selve vogna (ikke nærmest der den skal festes på sykkelen) og man må holde en knapp inne, tror jeg, for å få den inn på metallstanga og så føre den bortover...

Aha, da skjønner jeg det lille hjulet, tusen takk!
Jeg hev meg rett på telefonen til en av venninnene som hadde kjøpt, og på tross av mine formaninger røk også hennes sidepaneler. Det ene i etterkant. Så her har de ikke gjort nok forbdringer, synes jeg. Håper det stemmer som du sier FK, at han sender nye.

Men på den lyse siden; vi har testet både som sykkelvogn og pulk nå, og er kjempefornøyde med alt unntatt sidepanelene!

Gammel 07-04-08, 12:39   #8
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

En liten erfaring rikere: jeg har vært på tur med min N-Cab flere ganger alene nå, og er fremdeles veldig fornøyd.. Men i helgen klarte jeg altså kunststykket. Hele sulamitten velta, mye løs snø og litt for skrå helling i kombinasjon med at jeg datt.. (ingen Marit Bjørgen på ski, nei ) Litt småpanisk ble jeg i noen sekunder, før jeg fikk roet nervene mine da jeg så at gutten min SOV FREMDELES, etter å ha tippet over... Var litt glad for at jeg tok meg tid til å feste alle seler litt mer skikkelig denne dagen, ettersom jeg vsste at det kunne bli noen spennende bakker....

Jeg har hentet meg nye sidepaneler 2 ganger nå, og må hente en gang til: gleder meg til de nye panelene kommer, de som skal tåle mer enn disse.. Syns det er litt herk å bytte de...

Dere andre som har kjøpt: har dere fått tips om å skrive ned de forbedringene dere kunne tenkt dere, så de kan få tilbakemeldinger ?

Gammel 07-04-08, 21:12   #9
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Godt gjort at han sov videre, hehe.

Jeg har ikke bestilt vognen enda, venter på mere vårlig vær her først. Er litt betenkt mtp de sidepanelene som ikke er som de skal.

Gammel 08-04-08, 09:02   #10
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

De har sykkelvogner på Sportshuset til 1299 nå. Hvilken type det er aner jeg ikke, så bare reklamen på vei til jobb i dag.

Gammel 21-04-08, 03:13   #11
jenteApril07
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
jenteApril07 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hei! Mulig jeg er litt sent ute med denne meldingen..men prøver allikevel. Er på jakt etter sykkelvogn og har vel kommet fram til at den beste løsningen vil være Nordic Cab. Vil derfor gjerne være med å prøve å få llitt rabatt hvis dere ikke har kjøpt allerede?

jenteApril07 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 12:20   #12
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jenteApril07, her.

Hei! Mulig jeg er litt sent ute med denne meldingen..men prøver allikevel. Er på jakt etter sykkelvogn og har vel kommet fram til at den beste løsningen vil være Nordic Cab. Vil derfor gjerne være med å prøve å få llitt rabatt hvis dere ikke har kjøpt allerede?

Rabatten gjelder en pakkeløsning, f eks helårs sport, og prikk Isbjørnen for å få referansenavn, så burde det gå om du er rask. Rabatten vi fikk var 20 % på en pakke, og på tilleggsutstyret man kjøper samtidig. Lykke til, og gratulerer med valget!

Gammel 21-04-08, 21:28   #13
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er bare sååååååå fornøyd med vognen til tross for at vi enda ikke har prøvd ut pulkdelen. Bruker den som vogn så og si hver dag til og fra barnehagen, og i helgene er det sykkelturer for alle penga. Det joggehjulet tror jeg blir lite eller ikke brukt, men vi fikk det jo gratis med på kjøpet så da så.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 22:01   #14
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Rabatten gjelder en pakkeløsning, f eks helårs sport, og prikk Isbjørnen for å få referansenavn, så burde det gå om du er rask. Rabatten vi fikk var 20 % på en pakke, og på tilleggsutstyret man kjøper samtidig. Lykke til, og gratulerer med valget!

Mener rabatten gjaldt alt egentlig. Var første runde med de 10% som gjaldt pakke, tror jeg.

Mulig det er for sent, for da jeg bestilte i forrige uke, sa han at det vat tidsbegrenset. Men, jeg fikk rabatten på helårspakke og dobbel varmepose likevel, siden det var jeg som hadde ordnet med det.

Men, send en PM eller prikk, så skal jeg oppgi navnet til selgeren og nummeret hans.

Gammel 22-04-08, 01:38   #15
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi må bestille et ekstra sykkelfeste, slik at både jeg og mannen kan ha vogna uten mye styr. Noen som vet hva et ekstra feste koster?

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 01:44   #16
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

190 kr.
http://nordiccab.no/bestilling.aspx

Gammel 28-02-09, 12:05   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det ikke fryktelig tungt å sykle med slike vogner? Jeg har lyst på en etterhvert, men nå ser jeg for meg at det er et mareritt å sykle med to barn i en slik?

Gammel 28-02-09, 14:24   #18
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan kanskje bli med på en sånn bestilling.

Lurer på helårs sport kontra vanlig helårs?

Er det joggevognen som er forskjellen, og har man bruk for den hvis man ikke jogger( dvs er det andre lure ting den kan/bør brukes til som jeg ikke tenker på nå?)

Gammel 28-02-09, 14:25   #19
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Iset - jeg ser for meg at mannen sykler med vogna/trekker pulken og så går jeg for egen maskin.

Min eldste begynner å bli såpass stor at hun kan sykle mindre turer selv til sommeren håper jeg.

Gammel 04-03-09, 21:07   #20
Skjeggevenn
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2009
Skjeggevenn har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kan kanskje bli med på en sånn bestilling.

Det er registrert - venter og ser om det skulle komme med flere interesserte så får jeg gjøre et forsøk...

Skjeggevenn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.