|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)Jo, det siste der skjønte jeg. Jeg mener nå likevel at jeg ikke leste deg feil. Det var kanskje ikke det du mente, men det var det du skrev.
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)I alle dager! De resultatenene overrasker i alle fall meg! Ok, jeg har en mann som tjener vesentlig mer enn meg, men det var overhode ikke noe tema den gangen vi var 19 og var på vår første date
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)Det var jo lite nyansering her da. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)Jeg syns at spørsmålsstillingen her er interessant. Så jeg vil spikke litt på det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Der sa du det jeg brukte noen innlegg på å prøve å si.
|
|
|
#7 |
|
Dårlig husmor
|
Her har vi ikke tolket selv, men brukt journalistens tolkning. Jeg mener at det kommer klart frem i artikkelen at de bruker forventer som ønsker og at svarene i undersøkelsen går på at kvinner ikke ønsker å være den som tjener mest i familien. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Jeg vet at det er journalistens tolkning, men spørsmålet er hvilke ord som ble brukt i undersøkelsen, og hvordan de som svarte har oppfattet dem. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Jeg og |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kvinner vil at mannen skal tjene mest (NRK)Vi tjener relativt likt i grunnlønn, men mannen har gode tillegg i motsetning til meg.
|
![]() |
|
|