Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg forventer jubel og skryt!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-06, 12:28   #1
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg forventer jubel og skryt!

Jubel & skryt herfra også. Julegavelista mi er ganske kort, så jeg stresser ikke noe særlig med slikt enda. Og så håper jeg at jeg klarer å overtale mannen til å droppe julekalender til Knøtta i år også. Ærlig talt, hun er bare et og et halvt år. Jeg håper på et par år til før hun begynner å mase om det.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 12:47   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her blir det både tannbørste og sokker i kalenderen. Det fikk jeg selv i min kalender til jeg flyttet hjemmefra, så det burde holde for Vesla også.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 13:12   #3
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

:jubel og skryt herfra og:

Jeg lærte å ordne med julepresangene i god tid det året jeg fikk barn i desember Er heldigvis godt over halvveis

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 13:19   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er mektig imponert og du får uhemmet jubel og skryt herifra!

Gammel 30-10-06, 13:22   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalendergaver? :gulp:

Det hadde jeg glemt. Må dessuten huske å ta med kalenderen ned til Tilsammans. Kanskje jeg må ha noen kalendergaver til gutta der også? (31-åringer vil også ha. :erfaren: )

Jeg er dypt imponert over lese- og regneferdighetene.

Gammel 30-10-06, 13:24   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg brukte legotrikset i fjor med stor suksess. Jeg var i stuss om poden kom til å forstå poenget med en togskinne i slengen etc, men han var superbegeistret hver eneste dag. Kommer nok til å gjøre noe lignende i år også.

Gammel 30-10-06, 13:49   #7
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

I fjor kjøpte jeg en pakke med bondegårdsdyr, og delte den opp i et dyr pr dag. Måtte bare spe på med noen få ting. Følger nok en lignende metode i år også. Men jeg har et annet problem.... Må jo sy ferdig julekalenderen! I fjor hang jeg opp en halvferdig nisse med 24 tall & ringer på. Desverre har jeg ikke kommet så mye lenger i år... Bare en måned igjen å bli ferdig på! :løpe for å sy:

Gammel 30-10-06, 13:43   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fanken, nå ble jeg atter en gang påminnet den hersens broderijulekalenderen som FORTSATT bare er halvferdig.
Jeg kan jo henge den opp, så får han få pakker den 18 og 24.
Det er bare de tallene som er på plass!

Gammel 30-10-06, 13:53   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, ja, kalendergaver synes jeg nesten er enda mer stress enn julegaver. Jeg som liksom er litt flink til å sy og lage ting har i flere år hatt kjempedårlig samvittighet for at jeg ikke har fått laget en dødsfin julekalender til ungene.

På en blogg jeg følger med på fant jeg et system som jeg tror jeg kan klare å la meg inspirere av. Nemlig å lage en adventspose i stedet for en hel kalender. Og putte en gave oppi posen hver dag. Da trenger man ikke å ha kjøpt alle gavene innen 1. desember, men ta det litt sånn på sparket. Og kanskje også krydre med litt aktiviteter innimellom gavene. Kinobillett, aketur osv.

Vi har forøvrig også et litt ulikt nummer på antall gaver da vi har to som er hjemme konstant, og ei som kommer litt sånn annenhver helg +.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 15:36   #10
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Fanken, nå ble jeg atter en gang påminnet den hersens broderijulekalenderen som FORTSATT bare er halvferdig.
Jeg kan jo henge den opp, så får han få pakker den 18 og 24.
Det er bare de tallene som er på plass!

Adventskalender for kjipe og late mødre.

"Nei, du skjønner det, gutten min, at det ER bare to datoer på denne kalenderen. Du må nok vente til den 18. selvom alle de andre i barnehagen begynner den 1."

Prøv den du, Lille Ru.

Gammel 30-10-06, 21:21   #11
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Imponert, og jeg blir litt stresset. Pleier å være tidlig ute med julegaver, men i år har jeg ikke helt begynt enda. Har kun lagd fire julegaver. Begynner å haste, ja.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:30   #12
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Åh du hellige moder jord!

Det skulle vært meg...

Jeg må bare si at du har vært meget dyktig!

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-06, 21:47   #13
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig imponert, Mim.

Selv har jeg handlet noen barnegaver, men er langt fra i havn.

Ellers har jeg ledd godt og lenge over kalender "sukk og stønn". Jeg velger å ignorere det litt til ...

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:46   #14
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Ellers har jeg ledd godt og lenge over kalender "sukk og stønn"

Ja, du kan le, det er ikke du som skal kjøpe 88 - åttiåtte - kalendergaver. For ikke å snakke om pakke dem inn. Det tar en hel kveld. Det er enda en utfordring i kalenderlogistikken - nemlig at barna spenner i alder fra 18 måneder til 14 år. Juhu.

Tips mottas med ubeskrivelig takknemlighet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:51   #15
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Puslespill, en brikke pr. dag.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 11:23   #16
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egen tråd er påkrevet, tror jeg. Jeg lager en inne på Fritid og hobby.

Gammel 31-10-06, 11:24   #17
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Egen tråd er påkrevet, tror jeg. Jeg lager en inne på Fritid og hobby.

Takk, kan ikke kuppe Mims skrytetråd i all evighet, heller.

Gammel 31-10-06, 23:34   #18
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, du kan le, det er ikke du som skal kjøpe 88 - åttiåtte - kalendergaver. For ikke å snakke om pakke dem inn. Det tar en hel kveld. Det er enda en utfordring i kalenderlogistikken - nemlig at barna spenner i alder fra 18 måneder til 14 år. Juhu.

Jeg sender over bøtter av medfølelse.
Er det en trøst at jeg er i samme situasjon?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-06, 10:22   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg sender over bøtter av medfølelse.
Er det en trøst at jeg er i samme situasjon?

Ja.

Gammel 30-10-06, 21:59   #20
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er kjempeimponeert og kjempemisunnelig. Jeg venter på ønskelister, så jeg kan starte. Men når folk ikke vet hva de ønsker seg.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.