Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor lykkelig er du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: På en skala fra 0 til 10, hvor lykkelig er du?
10 12 8,00%
9 27 18,00%
8 35 23,33%
7 29 19,33%
6 19 12,67%
5 9 6,00%
4 5 3,33%
3 4 2,67%
2 4 2,67%
1 5 3,33%
0 1 0,67%
Deltakere: 150. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-02-08, 15:07   #61
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor lykkelig er du?

Er i grunnen ganske lykkelig, men den siste ukens slit med mellomste (igjen) samt en dundrende hodepine trekker ned til en 7 i dag.
Sånn ellers ligger jeg vel kanskje mellom 8 og 9, det eneste som trekker ned er at minsten har et syndrom.

Gammel 29-02-08, 18:29   #62
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Syns det er vanskelig å svare. På den ene siden har jeg det så bra som jeg aldri har hatt det før. Jeg har endelig finni en mann som respekterer meg og har vist meg at det fins snille menn. Han gir meg så utrolig mye og jeg har det vanvittig bra sammen med han. Jeg har tre flotte unger som forguder kjæresten min. Jeg venter mitt 4. barn og gleder meg over de små bevegelsene som har startet i magen, ingen følelse er bedre enn den.

Det som drar ned er min fysikk. Jeg er sykemeldt på 4.mnd pga mange uforklarlige plager som legen ikke finner ut av. Det tar tid å komme videre innenfor utredningen og det sliter på. Jeg er ganske ny i jobben min og liker ikke være borte fra den. Jeg har begynt å innse at jeg ikke kommer meg tilbake i jobb før permisjonen og det sliter litt på samivttigheten min.

Jeg tror jeg lander på en 8'er, men tar man bort helsen min så sprenges skalaen.

Gammel 29-02-08, 21:26   #63
Solblomst
Passiv

Standard

9. Skulle hatt litt mer penger å rutte med, så hadde det blitt en 10'er.

Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:29   #64
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg valgte en 8 i lykke.

Når jeg er ferdig med eksamen og ferdig adjunkt til sommeren ja da er jeg på en 10er
Håper jeg får flyte på den tieren i mange, mange år framover.... Er sliten og lei av motgang...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:30   #65
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå er det ingen som har kreft i min nærmeste familie eller omgangskrets. Svulstene på eggstokkene til veninnen min var godartet også så akkurat nå føler jeg meg overlykkelig, 10 pluss, MINST!

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:34   #66
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gav meg en nier. Ting går veldig bra om dagen. Det er deilig. Jeg tør dog ikke skryte for mye, ting kan jo fort snu.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-08, 21:45   #67
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er litt blandet.
Halve meg er ca 8 og den andre halve ca 2.

Det er jo litt slitsomt.

Signerer fullt og helt.

På grunn av samlivsbrudd (som jeg over hodet ikke angrer på, men som likevel er tøft som fy) har livet mitt aldri hatt så store bølgedaler som det har akkurat nå.

Gammel 29-02-08, 23:36   #68
Britta
..nettavhengig studinne..

Britta sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Elvebyen
Britta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Øhm, i dag kan jeg nok ikke sette meg på mer enn en sekser.. dagen i dag ble ikke en av de helt gode og livet mitt lider under en del "løse tråder" nå som koster meg frustrasjon og søvn..

..håper at sol og vår skal løsne på viljen og energien til å ta tak i ting om ikke annet..

Britta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 00:30   #69
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gir meg selv en 7-er. Har et par personlige prosjekt som må på plass før jeg nærmer meg 10

Gammel 01-03-08, 00:59   #70
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig lykkelig egentlig og har det veldig bra tross alt. Men savnet etter Nicholas vil jeg alltid ha og tenker på ham hver eneste dag.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-08, 16:18   #71
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ganske lykkelig for tiden. Jeg ga meg selv en 7'er.

Jeg er lykkelig over de to nydelige barna mine og at jeg har en snill mann. Ny leilighet har vi også.

Jeg er ikke fullt så lykkelig over at jeg sliter med kroppen min som er for stor, at tidsklemma er veldig tilstedeværende i livet mitt og at vi ikke får solgt den gamle leiligheten (sistnevnte håper og tror vi at løser seg snart).

Gammel 01-03-08, 21:09   #72
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

For tiden en 6'er. Trives ikke med stedet vi bor på, dagene går litt over i hverandre og jeg har stort sett ikke tid til annet enn studier og ungene. Savner mer tid til å være med venner og kjæresten min, men det kommer vel...

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 18:01   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, denne irriterer meg bare mer og mer.

:klarer fortsatt ikke svare:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 19:20   #74
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er imponert over hvor mange lykkelige mennesker det er her inne.

Gammel 04-03-08, 19:54   #75
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

I dag gir jeg meg en 2 er.

Gammel 04-03-08, 20:07   #76
Strilajento
Fullverdig medlem

Strilajento har et hav av muligheter foran seg
Standard

Min lykke er nok midt på treet for tiden.
Har vårt vi sliter med og det er grunnen.
Håper vi klarer å jobbe oss igjennom det.

Strilajento er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-03-08, 20:16   #77
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg er imponert over hvor mange lykkelige mennesker det er her inne.

Må si meg helt enig. Håper denne undersøkelsen viser snittet av den norske befolkning (selv om jeg tviler på det). Blir man lykkeligere av å være på FP ?

Gammel 04-03-08, 22:08   #78
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror det skal ganske så mye til for at jeg kommer meg opp til en 10-er. Det må være når jeg er nyforelsket og går rundt med et fåret glis og ingenting som skjer er et problem.

Har det alt i alt bra, og stemte 7. Noen småting jeg ikke er fornøyd med, og noen rundt meg med alvorlig sykdom og noen med problemer som de gjerne vil snakke med meg om. Sånn her i huset har vi det bra, lite å klage på, men jeg tenker en del på de rundt oss som har det tungt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 09:25   #79
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Må si meg helt enig. Håper denne undersøkelsen viser snittet av den norske befolkning (selv om jeg tviler på det). Blir man lykkeligere av å være på FP ?

Det stemmer ganske bra med gjennomsnittet faktisk. Jeg lurer på om det er slik at gjennomsnittet på denne skalaen er ca 7,5 i Norge, og svarene fordeler seg i en sånn skjeivfordelt "klokke" akkurat som de gjør her.

Så jeg tror nok ikke at man blir lykkeligere av å være på FP, men de som er på FP er et representativt utvalg når det gjelder tilfredshet med livet.

Gammel 05-03-08, 10:42   #80
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

6. Helt ok, liksom.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
absolutt lykke

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.