Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lyst på baby?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-08, 22:10   #1
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lyst på baby?

Jeg synes også at de ser for naturtro ut, og dermed litt ekle...

Men jeg leste på prematurforumet på NM om noen som hadde bestilt en sånn dukke i samme størrelse og med samme vekt som barnet hennes hadde hatt da det ble født (altfor tidlig, altså). Jeg liker litt ideen med å kunne vise Lillesøster og andre hvor liten hun egentlig var da hun ble født, for det har vi på en måte glemt nå. Når det er sagt vil jeg nok aldri virkelig bestille meg en sånn, og det har nok mest med pris å gjøre.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-08, 22:13   #2
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns at den så litt ekkel ut.

Gammel 04-03-08, 22:01   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sokk: Enig med deg. Hadde på en måte vært moro å hatt som et "minne", men samtidig vil jeg ikke hatt den i hus. Den blir så levende at det bare ser ut som død baby...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:42   #4
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

ei bekjent av meg har kjøpt! Den er visst under maling... jeg gleder meg til å se en IRL

Gammel 22-06-08, 20:49   #5
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Har ikke lest tråden, men se på TvNorge nå.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:52   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Å jeg MÅ få meg en sånn leopardmønstret flaskevarmer .

Fikk ikke med meg begynnelsen, hvorfor skaffer ikke denne dama seg egne (levende) barn? Er hun redd de skal bli skitne?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:55   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Fikk ikke med meg begynnelsen, hvorfor skaffer ikke denne dama seg egne (levende) barn? Er hun redd de skal bli skitne?

Gammel 22-06-08, 20:56   #8
Pio

Pio sin avatar

Standard

Tror ikke hun kunne få barn eller noe sånt.

Men hva tenker folk som møter hun og mannen trillende på en splitter ny Emmaljunga med en dukke oppi? EN DUKKE!? Hva sier man?
Jeg vet ihvertfall hva jeg hadde tenkt.

(Det er høl i gjerdet på Gaustad... )

Gammel 22-06-08, 20:58   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den flaskevarmeren var jo helt fantastisk! Også matchet den så godt til Emmaljunga-vogna hennes Dette er jo ganske sprøtt, synes jeg. Det er jo kjempetrist hvis hun ikke kan få egne barn så klart, men jeg vet ikke helt om dette i så flal er en sunn måte å takle et slikt tap på. Eller er hun bare ekstremt opptatt av babyutstyr?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 20:59   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Var det en ny vogn? Den hadde jo hvite hjul *sossete*.

Gammel 22-06-08, 21:01   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, hun sa det. Hun var perfeksjonist. Hun og mannen hadde snakket om å få barn da de var unge, men de skulle først nyte livet. Og senere ville de bare nyte livet, og hun orket ikke mas og bråk eller at ting skulle være i uorden.
Da er jeg helt enig i at det var greit å avstå fra å få levende barn.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-08, 21:03   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Ja, hun sa det. Hun var perfeksjonist. Hun og mannen hadde snakket om å få barn da de var unge, men de skulle først nyte livet. Og senere ville de bare nyte livet, og hun orket ikke mas og bråk eller at ting skulle være i uorden.

Det var et sånt svar jeg var litt redd for kjenner jeg. Vanvittig.

Og hva skjedde med denne Harry som hun nå vil etterligne?

Gammel 22-06-08, 21:04   #13
Pio

Pio sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Da synes jeg strengt tatt at hun har tatt et riktig valg, selv om jeg synes oppriktig synd på henne.

Gammel 22-06-08, 20:53   #14
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! Skrur tilbake til Ekstrem oppusing jeg.

Gammel 22-06-08, 21:01   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke med meg mer enn et minutt eller noe sånt, men; "Det er så fint å kunne bruke pengene på dette, istedenfor å kaste pengene ut av vinduet!". Eh, jeg tror kanskje jeg ville synes det å fysisk kaste pengene ut av vinduet hadde vært litt mer sjarmerende.

Gammel 22-06-08, 21:12   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fikk ikke med meg mer enn et minutt eller noe sånt, men; "Det er så fint å kunne bruke pengene på dette, istedenfor å kaste pengene ut av vinduet!". Eh, jeg tror kanskje jeg ville synes det å fysisk kaste pengene ut av vinduet hadde vært litt mer sjarmerende.

Så enig så enig! Kikket innom og ble både trist og skremt.

Typisk at TvNorge sender en slik dokumentar da....grei underholdningsverdi men ikke stort mer.

Gammel 22-06-08, 21:10   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å se denne dokumentaren på nett eller noe? *vil se*

Gammel 22-06-08, 21:17   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Men å ha en så liten baby i en fremmovervendt stol, det har de ingen skrupler med? Tsk tsk.

Gammel 22-06-08, 21:18   #19
Pio

Pio sin avatar

Standard

Men å ha en så liten baby i en fremmovervendt stol, det har de ingen skrupler med? Tsk tsk.

Gammel 22-06-08, 21:14   #20
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Dette blir alt alt alt for sært for meg.
Men dukkene er utrolig forseggjorte.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.