|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva syns du om din egen kropp og vekt | |||
| Jeg veier akkurat passe og er helt fornøyd |
|
53 | 14,21% |
| Jeg er undervektig og syns det er fint |
|
7 | 1,88% |
| Jeg er undervektig og mistrives med det - vil opp i vekt |
|
8 | 2,14% |
| Jeg er undervektig men synes likevel jeg er for tykk |
|
2 | 0,54% |
| Jeg er sikkert egentlig passe, men syns likevel jeg er for tykk |
|
58 | 15,55% |
| Jeg er noen få kilo mer enn jeg burde, men er happy som jeg er |
|
40 | 10,72% |
| Jeg er ganske overvektig men happy som jeg er |
|
6 | 1,61% |
| Jeg er veldig overvektig men happy som jeg er |
|
1 | 0,27% |
| Jeg er litt overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
70 | 18,77% |
| Jeg er ganske overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
36 | 9,65% |
| Jeg er veldig overvektig og ønsker meg ned i vekt - er på vei |
|
25 | 6,70% |
| Jeg er litt overvektig og jeg klarer ikke å gå ned i vekt |
|
22 | 5,90% |
| Jeg er ganske overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
|
18 | 4,83% |
| Jeg er veldig overvektig og klarer ikke å gå ned i vekt |
|
15 | 4,02% |
| Dustepoll! |
|
12 | 3,22% |
| Deltakere: 373. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er ganske overvektig, men har ikke klart å gå ned i vekt til nå. Men når barselperioden er over, og kroppen er klar for det, så skal den slankes.
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Hm. Vanskelig. Jeg savner alternativet "Happy som jeg er, men hadde sikkert blitt enda mer happy med 3 kg mindre" |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg veier veldig mye mer enn jeg burde, og innimellom er det litt kjipt. Men stort sett er jeg fornøyd.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Nå er jeg gravid, men vanligvis har jeg en BMI som regnes som undervektig. Ligger nesten på grensen til normalvektig. Har alltid hatt ganske stabil vekt og et normalt forhold til mat. Da jeg var yngre hadde jeg en del komplekser fordi jeg var tynn, men nå har jeg et avslappet forhold til kroppen min.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Have you met miss (Bridget) Jones? Well, there you go. Der er jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
tankefull
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg veier nok en 20-25 kg for mye, men klarer ikke helt ta meg i nakken og gå ned i vekt. Jeg burde absolutt redusert vekten endel av helsemessige årsaker. Det er ikke gunstig for kroppen å være så tung som jeg er når jeg har revmatisme. På en annen side så er revmatismen en årsak til at jeg er blitt så tung som jeg er, da den setter hindringer for meg når det gjelder fysisk aktivitet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Endelig er jeg fornøyd som jeg er.Egentlig helt normal, og den halve kiloen ekstra på magen driter jeg litt i.
|
|
|
|
#9 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?
|
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er gravid, så jeg vet ikke hva jeg skal svare, men i det siste har jeg veid noen kilo for mye og ikke vært helt fornøyd. Når barselsperioden er over skal jeg ned til det som er passe for meg.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?
Første alternativ.
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg synes for øvrig at det første alternativet var litt mer kategorisk formulert enn de andre, med "akkurat passe" og "helt fornøyd". Kanskje alternativet ville fått flere stemmer hvis det stod "omtrent passe" og "ganske fornøyd"?
|
|
|
|
#14 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Normalvektig, men kunne sikkert tatt av de kiloene jeg har igjen etter svangerskap. Men er ikke noe jeg bruker energi verken å tenke på eller gjøre noe med. (Trener, men har ikke noe med vekt å gjøre). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Javel
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Har nok et par kilo for mye, men gjør i grunnen ikke så mye med det. Så da er jeg vel nokså happy med det da.
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg er normalvektig og ganske fornøyd, men har endel løshud jeg må stramme opp etter et stort vekttap. Er i grunnen veldig happy.
|
|
|
#17 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg skjønner ikke helt, Sitron. Synes du det er forkastelig å bruke Passe, men vil litt ned-alternativet som sådann, eller synes du bare de som bitcher om det er domme?
|
|
|
#18 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Undervektig og fornøyd. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Mitt kroppsbilde er preget av at jeg i mange år har hatt noen kilo for mye kjenner jeg. Når jeg ser at jeg bruker størrelse 36-38 og S i klær og at BMI'en min er 22 så vet jeg jo at jeg ser helt fin ut, og at jeg egentlig ikke trenger å ta av et gram til. At det eneste jeg trenger er å trene og holde meg fast og fin. Og jeg hadde vett nok til å melde meg av slanketråden her på FP.
|
|
|
#20 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket forhold har du til kropp og vekt?Jeg har vært undervektig, men har lagt på meg og har tippet over på "normalvektig" så nå er jeg fornøyd.
|
|