Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kan du jobbe i rot?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 18:30   #61
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du jobbe i rot?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kan godt besøke deg, men jeg tror jeg hadde endt opp med å kaldkvele deg hvis jeg måtte flytte inn.

He,he - det tror jeg også!

Gammel 09-03-08, 18:32   #62
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tusta, her.

Jeg klarer fint å jobbe i rot. Men trives best når det er ryddig.

Samme her. På jobb må jeg ha oversikten og da må det være ryddig, men hjemme kan jeg godt lese om det er rotete på pulten min.
Kan fint lage mat fordi om det står litt ting og tang på benken også.

Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 20:29   #63
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er sertifisert ekspert på å hvile i rot.

(Jeg burde vel egentlig dokumentere påstanden min ved å legge ut bilde av hvordan det ser ut i stuen vår akkurat nå, mens jeg sitter glad og fornøyd i sofaen med laptopen på fanget og et lite rødvinsglass klemt inn helt på kanten av det overfylte salongbordet. )

Gammel 09-03-08, 20:57   #64
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt salongbord akkurat nå: to kaffekopper, et halvt glass vann, lader til IPOD, aviser fra den siste uken ( ikke pent lagt sammen), tre bøker av Jo Nesbø, en Albert Åberg bok, et lite, rødt plastegg, 4 Duplo, 3 kubbelys fra IKEA, og jammen tror jeg ikke jeg skimter litt av den hvite duken jeg la på da jeg ryddet sist ( til jul?) i en krøll under alt dette.
Ettersom jeg sitter her fint avslappet med lap-topen, ( den som fant den opp hadde kanskje et lignende bord som meg)ser det ut til atjeg har et ganske avslappet forhold til rot. Men: Jeg liker å ha det ryddig, og koser meg fælt den halvtimen det varer...

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:07   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har stått på To Do-listen min i sikkert et par måneder at jeg må rydde kontoret. Har ikke gjort det ennå, men man har da jobbet for det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:12   #66
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Hjemme kan jeg godt jobbe i rot. På jobb er jeg avhengig av et strukturert skrivebord. Det er som regel ryddig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:17   #67
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårt salongbord akkurat nå. (Jeg lager det som link slik at lettskremte ryddefanatikere kan velge å la være å se på det hvis de ikke vil.)

Sist redigert av Skilpadda : 25-03-13 kl 10:13.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:23   #68
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vant, padda. Det er viktig å kunne reise på et øyeblikks varsel.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:25   #69
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vårt salongbord akkurat nå. (Jeg lager det som link slik at lettskremte ryddefanatikere kan velge å la være å se på det hvis de ikke vil.)

Jeg som trodde vårt stuebord var rotete Så tusen takk Skilpadda. Nå ble jeg lettet over at vi ikke er så ille hjemme hos oss som jeg avogtil føler. Ellers så klarer jeg helt fint å jobbe i rot. Akkurat som Nolo Men jeg må innrømme at jeg er begynt å bli mer "irritert" over rot nå, enn jeg var tidligere. Men jeg har langt fra støv på hjernen.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:26   #70
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor fikk jeg brått sånn lengsel etter kontoret mitt nå?

Gammel 09-03-08, 21:30   #71
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Hvorfor fikk jeg brått sånn lengsel etter kontoret mitt nå?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:33   #72
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Du vant, padda. Det er viktig å kunne reise på et øyeblikks varsel.

Sånn i tilfelle man plutselig ikke orker mer av rotet, ja.

Gammel 09-03-08, 21:34   #73
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Nå ble jeg nesten litt sjokkert, Skilpadda. Vinglasset ditt er jo tomt. :shock:

Gammel 09-03-08, 21:35   #74
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Nå ble jeg nesten litt sjokkert, Skilpadda. Vinglasset ditt er jo tomt. :shock:

Jeg måtte drikke meg til mot før jeg turte poste dette.

Gammel 09-03-08, 21:38   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender jeg lurer på om jeg overhodet kan jobbe, men jeg har i alle fall aldri prøvd å jobbe i noe annet enn rot. En periode ville ca. 80 % av alle sykkelbud som kom innom kontoret mitt, melde meg på i Dagbladets konkurranse om Norges mest rotete kontor.

Selv om jeg har det grassat rotete på jobb, vet jeg alltid hvor ting ligger. Problemene kan oppstå først den dagen jeg prøver å rydde.

Gammel 09-03-08, 21:41   #76
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det nå jeg skal trekke fram igjen det berømte og høyst realistiske bildet av Toffeheimens spisestuebord?

Elinblu: Jeg har en kollega som det er umulig å slå i akkurat den konkurransen. Inne hos henne går det jevnlig alvorlige ras som medfører fare for liv og helse. Jeg overdriver ikke.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 21:43   #77
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det nå jeg skal trekke fram igjen det berømte og høyst realistiske bildet av Toffeheimens spisestuebord?

Dette så kjent ut - både nivået av gjenstander og stolene.

Gammel 09-03-08, 21:45   #78
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Vi har det faktisk ganske ryddig hjemme. :innser:

Kontoret vårt på jobb derimot... Vi har ofte besøkende på omvisning, og da pleier de å guide dem utenom vårt kontor. Der har de igjen for å stue seks mennesker og et ukjent antall studenter på et bøttekott av et kontor.

Gammel 09-03-08, 21:49   #79
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig bra bilder folkensSer at mitt eget bord ikke er så ille, tross alt. Har iallefall klart å pakke bort passene etter Syden-turen i juni

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 23:48   #80
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke det var så ille, jeg...

Det var da heller ikke så verst? Nesten ingen ting i vinduskarmene, jo!

Imidlertid kjenner jeg godt til det å skuffe alt inn på senga når noen ringer på døra. I det nye huset vårt har vi faktisk flere rom å stue rotet inn på, så nå tar det enda lengre tid enn før å finne igjen det vi har "ryddet" bort.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
rot, salongbord, sjuske

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.