Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Leser du VG?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-08, 23:28   #61
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leser du VG?

Skilpadda: Takk! Alt man lærer her!
OK, da skal jeg være forsiktig med å benytte den frasen. For jeg må innrømme at jeg kanskje har kjøpt Dagbladet mer enn EN gang hittil i mitt liv.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:37   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skilpadda: Takk! Alt man lærer her!
OK, da skal jeg være forsiktig med å benytte den frasen. For jeg må innrømme at jeg kanskje har kjøpt Dagbladet mer enn EN gang hittil i mitt liv.

På den annen side har vi også nå lært at uttrykket ikke har noe med alminnelig jubel og fryd å gjøre, så sånn sett skulle det være greit å bruke det i denne sammenhengen.

Gammel 12-03-08, 23:38   #63
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

OK, da skal jeg være forsiktig med å benytte den frasen.

Godt. Følte uttrykket var i ferd med å miste sin betydning.

Gammel 12-03-08, 23:38   #64
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Praksis har jo også litt å si. :deltar i jubelårdiskusjonen:

Gammel 12-03-08, 23:41   #65
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg leser VG på nett.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-08, 23:49   #66
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leser VG og Dabladet på nett på ukedagene.
I helgene kjøper jeg papirugavene av begge...
(Kjøper også Fædrelandsvennen og Farsunds avis i papirutgave daglig....)

Gammel 13-03-08, 00:11   #67
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er av og til innom på nett, og moderen kjøper VG daglig så jeg blar gjennom den på besøk der. Skjer nok en gang i skuddåret jeg kjøper den selv også.

Jeg synes det er helt greit, men så passer jeg sikkert de merkelappene i HI.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:12   #68
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Kjøper aldri, men svinger innom vg.no iblant.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:14   #69
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Leser vg på nett av og til.

Gammel 13-03-08, 14:16   #70
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Det hender jeg leser VG på nett, men jeg foretrekker Dagbladet hvis jeg skal kjøpe en avis.

Gammel 13-03-08, 14:23   #71
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg titter vel innom VG på nett nesten hver dag. Det hender vi kjøper VG i papirutgave på lørdagene, men ikke hver lørdag.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:32   #72
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leser VG, Dagbladet, Aftenposten osv på nett. Dersom jeg skal kjøpe meg en avis så blir det stort sett Dagbladet, men noen ganger VG.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 14:49   #73
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Leser VG på nett.

Gammel 13-03-08, 15:00   #74
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen min er politisk ukorrekt og drar VG i hus daglig.
Jeg blar i det av og til.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-08, 20:46   #75
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg leser VG på nett daglig, i tillegg til adressa.no, nettavisen, aftenposten, DN og dagbladet.
Kjøper sjeldent papiraviser.

Gammel 14-03-08, 00:44   #76
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Leser aviser på nett, deriblandt VG-

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 12:46   #77
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg leser ikke VG, verken på papir eller på nett. Men jeg åpner linker dit da. Av nettaviser leser jeg Aftenposten eller til nød Dagbladet.

Samme her.

Gammel 14-03-08, 13:11   #78
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt leser jeg VG. Dagen blir jo ikke helt den samme uten...

Men leser kun på nett. På papir abbonerer jeg på lokalavisen, ellers kjøper jeg aldri papiraviser.

Det jeg liker med VG er rask oppdatering på saker. De er kjappe med å legge ut nye saker, sakene er ofte korte og lettleste, nettsidene er meget oversiktlige, og de er flinke å linke til tidligere artikler om samme tema, osv. Når jeg kommer på jobb om morgenen, starter jeg alltid med å sjekke mail, deretter med VG-nett. Det gir meg en rask oppdatering på ståa rundt omkring.

Er det saker jeg blir spesielt interessert i og vil ha mer info om bruker jeg flere aviser. Foretrekker Aftenposten på nett foran Dagbladet, og går gjerne inn på lokalaviser rundt om for å få mer informasjon. VG er god på bredde, men ikke så god på dybde.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-08, 13:58   #79
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker Dagbladet på nett, men når jeg kjøper avis en sjelden gang, er det som oftest VG jeg velger. Ikke spør meg om hvorfor.

Jeg leser Se&Hør hos svigermor også.

Man må da holde seg oppdatert om hva bermen leser også

Gammel 15-03-08, 07:38   #80
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg leser VG på nett. Kjøper sjelden papiravisen.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.