Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nabodama ligger toppløs!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-08, 08:56   #61
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nabodama ligger toppløs!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Like harry som sydenturer?

Jepp - så toppløs soling på sydenturer er perfect match!

Gammel 23-03-08, 09:08   #62
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen toppløssolerialloffentlighetfan, men hva man gjør i sin egen hage, eller på et noenlunde privat svaberg, det kan vel andre gi beng i?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:14   #63
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen toppløssolerialloffentlighetfan, men hva man gjør i sin egen hage, eller på et noenlunde privat svaberg, det kan vel andre gi beng i?

Nja... tør påstå at den norske gjennomsnittspuppen ikke nødvendigvis er noen estetisk nytelse, så jeg ville vel ikke blitt noe mer begeistret om nabodama flashet meg enn om mannen hennes hadde moona meg med den vinterbleke rumpa si...

Gammel 23-03-08, 09:21   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men jeg ser vel ingen grunn til at ikke nabomannen skal få flashe sin bakdel i hans egen hage heller. :avslappet:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 09:22   #65
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Nei, men jeg ser vel ingen grunn til at ikke nabomannen skal få flashe sin bakdel i hans egen hage heller. :avslappet:

Nå fikk jeg plutselig altfor levende bilder på netthinna, her...

Gammel 23-03-08, 10:08   #66
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Mamma har forøvrig en nabo som legger seg ut på solseng i bikini midt på vineteren, oppi en sovepose som hun åpner så mye hun orker. Hun har også en sånn stilig sølvskjerm under haka.

Husker dere "Alle elsker Mary"?? I den filmen var det ei dame som sola seg med sånn aluminiumsskjerm- hun var nesten svart i ansiktet. Kom på henne da jeg leste innlegget ditt rajraj.

Gammel 23-03-08, 10:11   #67
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

P.S. Her er det strålende sol ute i dag, men gradestokken i skyggen viser -15.
Frister ikke ut å sole seg i det hele tatt!! Hverken toppløs eller i sovepose med sølvskjerm...

Gammel 23-03-08, 14:19   #68
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Husker dere "Alle elsker Mary"?? I den filmen var det ei dame som sola seg med sånn aluminiumsskjerm- hun var nesten svart i ansiktet. Kom på henne da jeg leste innlegget ditt rajraj.

Og husker du det øyeblikket da vi fikk se puppene hennes? :grøss:

Gammel 23-03-08, 14:55   #69
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Det er vel individuelt hvordan man føler kulde og varme på kroppen.
Mulig denne dama er så glad for at det endelig er sol at hun vil nyte den i fulle drag, og la strålene slippe til på så mye av kroppen som mulig.

Forresten, dette med topløssoling, det har vel også en del med trend å gjøre.
På åttitallet solet jo annenhver kvinne/jente seg toppløs, også på den lokale badestranda, eller i parkene i byene. Det var jo omtrent like naturlig som å ha på seg overdel, og de aller fleste stusset ikke over det.

Men nå, derimot, nå ser du knapt nok noen som bader eller soler toppløs. Tidene har forandret seg. Mine tenåringsdøtre himler med øynene over at damer på åttitallet gikk toppløse. Det kunne de ALDRI ha tenkt seg å gjort.

Og som far må jeg si.......det er jeg glad for.

Hva var egentlig den greia med at toppløshet var så naturlig på åttitallet?
Ikke bare harry vel?
Må jo innrømme at vi gutta ikke hadde noe imot det akkurat....

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
bringebæris, prippen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.