|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er verdens beste lebestift?Ang. om man får gule tenner av rød leppestift, så kommer det vel helt an på hvilke farger man kler? Jeg kan ikke bruke varme farger på leppestift i det hele tatt, da er det Dracula-med-dårlig-tannhygiene med én gang. Men det er da mange som kler knallrødt kjempegodt. Jeg synes ikke Gwen S. ser særlig plaget ut med gultannsyndromet, f.eks.
![]() |
#62 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er verdens beste lebestift?Her er det noen som har misforstått!
![]() |
#63 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hva er verdens beste lebestift?
Blåser liv i tråden for å klage litt, i tilfelle flere enn meg husket dette tipset. Jeg fikk for første gang i mitt liv knusktørre lepper etter å ha forsøkt 8h-krem på leppene. Er rimelig sikker på at kremen er synderen etter 3 verifiseringstester. Har konkludert med at hos oss får den brukes på kinnene. Der virker den helt supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verdens beste lebestift?Noen som har prøvd leppestiftene til Dr. Hauschka? Jeg bruker en del av pleieproduktene og sminken, men har aldri forsøkt leppestiftene.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verdens beste lebestift?Kan også anbefale Barcelona red fra Chanel. Fin rødfarge!
![]() |
Emneord |
lebestift |
|
|