|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg klaget en gang på en frossenpizza fra Stabburet, den var knust i småbiter (ja, vi spiser frossenpizza i ny og ne), og da fikk jeg en hel kasse med Stabburetprodukter i posten som plaster på såret. Pizzaen spiste vi (og det opplyste jeg om i klagen), for den gikk jo fint an å steke, og så slapp vi å skjære den opp da den var ferdigstekt.
![]() |
#64 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosVi har også klagd til stabburet. Vi klagde på at det var et slags oljeaktig belegg oppå nugattien |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg slo til med en halvkilo nonstop. Ittno knussel, her skulle det trøkkes nedpå. Problemet var at sjokoladen smakte skikkelig dårlig, rett og slett muggent. Fråtsing utgikk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Hertuginne
|
Vi tok kontakt med importøren direkte, vi fikk navn og nummer av lekebutikken hvor båten var kjøpt. Han var særdeles serviceminded, og sørget for at den ble levert med posten på døra. Har ikke nummer og navn tilgjengelig lenger, dette er over et år siden.
![]() |
#70 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Historien din fikk meg til å tenke på da guttungen fikk Mummihus til bursdagen sin og det manglet en del. Jeg sendte en mail til importøren, og han klarte å finne en del og sende meg i posten. Dette var i romjula.
![]() |
#71 |
Stadig underveis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#72 |
Øyboer
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg klagde på jobær og banan glasset fra nestle som jeg kjøpte når klumpen hadde diare over flere dager. Tenkte at banan var bra. Kom hjem og fant ut at den innehold mindre enn 10% banan, 11% jordbær og resten var Eple og druejuice. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosVi fant en halv sommerfuglpuppe i fiskesuppen vår, tok bilde og sendte det sammen med klagen til Findus. De beklaget på det sterkeste og ga oss ett gavekort på en ny suppepakke... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg anbefaler Torgeir. Innlegg 70.
![]() |
#77 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg har klaget på økopotetene jeg kjøpte til påskemiddag på langfredag som var mugne. (Det ble Mills potetmos i stedet, siden butikkene var stengt, og jeg var ganske muggen selv). Har ikke fått noe kompensasjon, men fikk en hyggelig mail og beskjed om å sende dem adressen min, så jeg får vel noe pottis i posten kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg klaget på en tannbørste som bare mistet bustene når jeg pusset tennene. Fikk brev og 5 nye tannbørster i posten.
![]() |
#79 |
Øyboer
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosJeg har en ubrukt tanbørste i skapet som var ødelagt.. men en har lagt stund så den kan vel ikke klages på. Skal se om det forsatt finnes sånne i butikken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Passiv
|
![]() Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til StratosHar klaget på Pampers Easy Dry eller hva de heter. De forandret et eller annet stoff i dem, slik at poden ble knallrød i hele området der bleien satt. Det var så påfallende, at det kunne ikke vært noe annet. Vi kunne ikke bruke Libero fordi han ikke tålte dem, så sendte avgårde en mail i desperasjon. "Hva har dere gjort med de nye bleiene, og hva skal vi bruke nå" |
![]() |
![]() |
|
|