Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 14:16   #61
Oschi
Nykommer

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: UK
Oschi er litt kul
Standard

Sv: Nå har jeg skrevet klagemail til Stratos

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

Gammel 31-03-08, 11:01   #62
Zianta
Nybegynner

Zianta sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Masse flotte klager her.

Klagde en gang på Kims Taffelstiks, og fikk en hel kartong med div. Kims produkter.
Men jeg er ikke flink nok til å klage på ting som ikke er som de skal.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 11:09   #63
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klaget en gang på en frossenpizza fra Stabburet, den var knust i småbiter (ja, vi spiser frossenpizza i ny og ne), og da fikk jeg en hel kasse med Stabburetprodukter i posten som plaster på såret. Pizzaen spiste vi (og det opplyste jeg om i klagen), for den gikk jo fint an å steke, og så slapp vi å skjære den opp da den var ferdigstekt.

Og så har vi klaget om en Eliasbåt som bare sank i badekaret. Da fikk vi en ny båt levert på døren.

Gammel 31-03-08, 21:22   #64
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Vi har også klagd til stabburet. Vi klagde på at det var et slags oljeaktig belegg oppå nugattien Det var eckligt! da fikk vi til svar at oljen ofte skilte seg ut og at dette var et kjent problem. Fikk masse staburprodukter, sikkert for minst 200 kr.

Har også klaga på byggmester bob kjeks. Datteren min ble så skuffet over at det ikke var med figur (som pakken lovte). Vi skrev en mail og spurte etter en figur.. fikk 4 pakker byggmester bob pluss dinosaur kjeks. Og det fikk vi to ganger til senere også, tydelig skjedd noe feil der Vi hadde ekstremt mye kjeks en periode ja, måtte dele ut i hytt og gevær!

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 22:06   #65
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Jeg slo til med en halvkilo nonstop. Ittno knussel, her skulle det trøkkes nedpå. Problemet var at sjokoladen smakte skikkelig dårlig, rett og slett muggent. Fråtsing utgikk!

Klagen førte til en pakke chips, en Kvikk Lunsj, en liten melkesjokolade og en liten Non Stop-sjokolade. Det var omtrent av samme verdi som pakken jeg kjøpte. Forklaringen var at det nok hadde vært mikroskopiske hull i plasten, som gjorde at sjokoladen ble utsatt for luft og dermed ble dårlig.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 16:35   #66
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Koseposesjokolade.

Gammel 01-04-08, 18:01   #67
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Bare 1?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 18:08   #68
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Og så har vi klaget om en Eliasbåt som bare sank i badekaret. Da fikk vi en ny båt levert på døren.

Hvor sendte du en klagen? Våre faller regelrett fra hverandre. Elendig kvalitet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:07   #69
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor sendte du en klagen? Våre faller regelrett fra hverandre. Elendig kvalitet.

Vi tok kontakt med importøren direkte, vi fikk navn og nummer av lekebutikken hvor båten var kjøpt. Han var særdeles serviceminded, og sørget for at den ble levert med posten på døra. Har ikke nummer og navn tilgjengelig lenger, dette er over et år siden.

Gammel 01-04-08, 19:11   #70
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vi tok kontakt med importøren direkte, vi fikk navn og nummer av lekebutikken hvor båten var kjøpt. Han var særdeles serviceminded, og sørget for at den ble levert med posten på døra. Har ikke nummer og navn tilgjengelig lenger, dette er over et år siden.

Historien din fikk meg til å tenke på da guttungen fikk Mummihus til bursdagen sin og det manglet en del. Jeg sendte en mail til importøren, og han klarte å finne en del og sende meg i posten. Dette var i romjula.

Jeg sjekket hjemmesiden som jeg lette meg frem til, og det ser ut til å være samme importøren: http://www.tsi.no/

Det er mannen sin det!

Gammel 01-04-08, 19:13   #71
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har lyst til å klage på svigerforeldrene mine, men jeg er redd for å få levert 5-6 nye på døra...

Gammel 01-04-08, 19:28   #72
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg klagde på jobær og banan glasset fra nestle som jeg kjøpte når klumpen hadde diare over flere dager. Tenkte at banan var bra. Kom hjem og fant ut at den innehold mindre enn 10% banan, 11% jordbær og resten var Eple og druejuice.

fikk Mail tilbake om at de holdt på å trykke et bilde av eple utenpå glasset.

Tror det er stabburet jeg må klage til, eller Nidar.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:26   #73
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Joika: jeg mener å ha hørt at det er en produskjonsfeil med disse Elias båtene. Hør i lekebutikken.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:41   #74
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det vil jeg også vite, vår sank også.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:54   #75
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Vi fant en halv sommerfuglpuppe i fiskesuppen vår, tok bilde og sendte det sammen med klagen til Findus. De beklaget på det sterkeste og ga oss ett gavekort på en ny suppepakke...

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 21:58   #76
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det vil jeg også vite, vår sank også.

Jeg anbefaler Torgeir. Innlegg 70.

Gammel 01-04-08, 22:25   #77
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har klaget på økopotetene jeg kjøpte til påskemiddag på langfredag som var mugne. (Det ble Mills potetmos i stedet, siden butikkene var stengt, og jeg var ganske muggen selv). Har ikke fått noe kompensasjon, men fikk en hyggelig mail og beskjed om å sende dem adressen min, så jeg får vel noe pottis i posten kanskje?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 22:38   #78
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Jeg klaget på en tannbørste som bare mistet bustene når jeg pusset tennene. Fikk brev og 5 nye tannbørster i posten.

Klaget på en pakke bleier hvor tapen ikke virket. Fikk tre eller fire pakker bleier i retur. (dette var da datteren min var liten, så det var før det kom "borrelås" på bleiene)

Gammel 02-04-08, 12:19   #79
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en ubrukt tanbørste i skapet som var ødelagt.. men en har lagt stund så den kan vel ikke klages på. Skal se om det forsatt finnes sånne i butikken.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 12:36   #80
Left
Passiv

Standard

Har klaget på Pampers Easy Dry eller hva de heter. De forandret et eller annet stoff i dem, slik at poden ble knallrød i hele området der bleien satt. Det var så påfallende, at det kunne ikke vært noe annet. Vi kunne ikke bruke Libero fordi han ikke tålte dem, så sendte avgårde en mail i desperasjon. "Hva har dere gjort med de nye bleiene, og hva skal vi bruke nå"
Fikk en hel eske av den gamle typen, diverse stelleprodukter, en pakke med Active Fit (og de tålte han faktisk) OG 200 kr i penger.
Det lønner seg å klage ja - definitivt.
Har fått to hefter med frimerker en gang også, fordi jeg klagde til Postens Kundeservice.
Ellers har jeg akkurat klaget på Mikk-line sin vinterdress (som Troll sin), hvor ytterdressen tilnærmet TRAKK vann selv om den skulle være vanntett osv.
Fikk mail tilbake(fra Mikk-line.dk) om at jeg kunne få en vårdress (de var tomme for vinterdresser) så kunne jeg bruke ullfleecen vi hadde inni - god service
Kjøpte den på www.hermeline.no, så det kan jo anbefales i hvert fall - god service ja

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.