Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp meg med fargevalg, please!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken farge passer best?
Lilla 37 36,63%
Lyseblå 7 6,93%
Turkis 11 10,89%
Lyserååsa 5 4,95%
Sjokkrååsa 3 2,97%
Rød 33 32,67%
Ingen ekstra farge nødvendig 0 0%
Annen (spesifiser i tråden) 5 4,95%
For en UTROLIG spennende (duste)påll!!! 0 0%
Deltakere: 101. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 16:34   #61
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hjelp meg med fargevalg, please!

Den turkise lampen var også veldig fin!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 16:41   #62
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med fargevalg, please!

Jeg tror faktisk jeg ville valgt lyseblått. Det er veldig rolig og fint sammen med mørk grått. Jeg er litt lei av knall-aksentfargene som rødt, oransj, turkis og lime.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:44   #63
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemte rødt.

Jeg har aldri likt lilla, og har aldri eid en lilla ting, tror jeg, men til og med jeg kan se at det KAN være lekkert hos andre. Jeg tror nok at lilla kunne passe på "hytta" di, men jeg ville valgt varme lillatoner og auberginevarianter. Burgunder kanskje?

Forøvrig synes jeg at rosa er lekkert til mørkegrått. Ikke babyrosa eller sjokkrosa, men varme, sterke rosatoner.

Jeg hadde gått for rosa hjemme hos meg hvis det var jeg som hadde eik, hvitt og grått, men jeg har eik, hvitt og mørkebrunt. Som kontrast/stæsjfarger hadde jeg inntil nylig rødt og oransje. Jeg ble imidlertid litt lei av det og har gått tilbake til grønt. Ikke lime denne gangen, men mer olivenaktig.

Grønt kan vel også være et fint alternativ?

Turkis (eller kurtis som min seksåring sier) er en farge jeg elsker, men jeg synes den er litt oppbrukt på interiør nå. Jeg har turkis på badet. Det får holde.

Konkluderer med rødt, aubergine eller grønt, jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:48   #64
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

50 svar og ingen har svart dustepoll ennå!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:49   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har betongpeis og -vegg, og har brukt orange. Det synes jeg fremdeles er flott, selv om jeg var redd jeg skulle bli lei. Jeg synes det må være litt varme i en aksentfarge mot den typen gråfarger, ellers kan det fort bli litt celleaktig.

Her er to vage retninger:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:54   #66
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Rødt, selvsagt.

Gammel 31-03-08, 17:55   #67
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg liker ALLE farger jeg, kunne glatt bodd i en regnbue. Hjemme går det mye i limegrønt tilbehør.

Da syns jeg du skal mikse flere farger. Se i de siste utgavene av Rom 1-2-3 hvor flott det blir med mer enn en brekkfarge. Jeg syns det ser så utrolig planlagt ut når ALT er i en brekkfarge og takker meg lykkelig over et bebodd hjem med ulike farger og mønstre. Kanskje er det en historie bak hver pute og hvert bilde og det er jo for pokker ikke sikkert at alle historiene er lilla?
Folk er så utrolig opphengt i at alt skal matche og det syns jeg ofte gir veldig kjedelige, møbelkataloghjem. :ærlig:

Gammel 31-03-08, 17:55   #68
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

50 svar og ingen har svart dustepoll ennå!

Vi er jo veldig opptatt at det skal bli fint på hytta til Missa, så vi kan kose oss der når vi skal på FPtur dit! De fleste farger går jo helt greit etter noen vinglass da

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:56   #69
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

RØD!
Var på en hytte som lignet.. nylig. Veldig fint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 17:56   #70
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer Snipa her, det må ikke bli for gjennomført, for da ser det rett og slett teit ut.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 18:02   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Kanskje er det en historie bak hver pute og hvert bilde og det er jo for pokker ikke sikkert at alle historiene er lilla?

Scarlett: Utrolig lekker grønnfarge! Det er noe sånt jeg nettopp har skaffet meg til stua. Samt noen lekre hvite puter med grønt mønster fra Lyst. (Men nå var det kanskje ikke meg denne tråden skulle handle om.. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 18:07   #72
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Lilla

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 18:10   #73
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Dette har vi hjemme, så jeg er nok litt farget av det

Stilig!

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 18:57   #74
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Folk er så utrolig opphengt i at alt skal matche og det syns jeg ofte gir veldig kjedelige, møbelkataloghjem. :ærlig:

Snipa har selvsagt helt rett! Og alle som kjenner meg vet at sjansene for at mitt sted kommer til å se ut som et møbelkataloghjem er helt utenkelig. Ringokatalogen er ryddigere i forhold og inneholder færre leker på en god dag...

Men et sted må man jo begynne, ikke sant. Mesteparten blir nytt der oppe, og mye plukkes på nett så jeg må ha en plan ihvertfall.

Gammel 31-03-08, 19:11   #75
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte turkis.

Lykke til med innredning, legger du ut bilder etterhvert?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 20:51   #76
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Ja, det skal jeg klare - det er det minste dere fortjener som har hjulpet til! Tusen takk for alle innspill altså. Jeg lener vel litt mot det blåaktige jeg fremdeles, men har på ingen måte bestemt meg.

Idag er det mørkebrune vegger og aubergine/støvlilla og hvitt som dominerer der; veldig fint. Men jeg har behov for å gjøre noe annet, og annerledes for å gjøre det "vårt".

Gammel 31-03-08, 20:59   #77
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser folk har stemt helt feil. Rødt er ingen soveromsfarge. Med mindre man bare har heftig sex hele tiden.

Gammel 31-03-08, 21:07   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ser folk har stemt helt feil. Rødt er ingen soveromsfarge. Med mindre man bare har heftig sex hele tiden.

Ja? :ser ikke problemet:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 21:10   #79
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ser folk har stemt helt feil. Rødt er ingen soveromsfarge.

Ikke til soverommet altså! Stue/kjøkkenrom.

Gammel 31-03-08, 21:11   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ringokatalogen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:38.