|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenFlott innsats, Mim!
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenJeg har den vanligste typen, etter hva jeg vet. Type 0. Men den det er flest av, trengs det mest av. De har en ringeliste, og jeg skulle egentlig gitt i dag, og derfor sto jeg øverst på ringelista sammen med de andre som skulle gitt i dag. Så ikke noe spesielt ved meg, altså. Beside the obvious.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonen
Er det den vanligste? Jeg trodde den var ganske spesiell, men at den kan gies til alle, uansett blodtype? Farfar hadde denne typen og ga litervis med blod under krigen.
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kl. 0023 ringte telefonen
Så spennende, Mim! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenOk, nå ser jeg at klappekoden ikke funker her inne. så den prikken du fikk skulle altså være en applauderende smilesak.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 02-11-06 kl 21:59. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenVeldig bra!
|
|
|
#7 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenDu har gjort noe virkelig meningsfullt for et annet menneske og familien. Det er stort, Mim! Gratulerer og :klapp på skulderen:
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenDer minte du meg på at jeg skal melde meg som blodgiver.
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenSå flott å kunne være til nytte på den måten, og litt ekstra spennende å gi blod på den litt mer direkte måten der. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenSå bra, Mim! Det må ha føltes veldig spesielt.
|
|
|
|
#13 |
|
♡
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenSå fantastisk det må føles å ha vært så nær! En viktig handling!
|
|
|
#15 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenFlott innsats. BLir litt spesielt når det vert så direkte. Ein flott ting å gjere å gi blod. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenSå flott, og for en god følelse å være så nært det som skjer!
|
|
|
#17 |
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenSå flott! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenDet er mange som har 0, de er ikke så spesiell som de skal ha det til!
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Sv: Kl. 0023 ringte telefonenType 0 er "universalgiverblod", som i utgangspunktet kan gis til alle, så det er veldig fint å ha mye av det i banken. Blodtype A har antistoffer mot B, og omvendt, så her kan man ikke mikse og matche. 0-blod har hverken A- eller B-stoffer, så derfor er det ingen antistoffer mot 0-blod, og det kan gis til alle.
|
![]() |
|
|