|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
godt brukt
|
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?
godt sagt |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
Enig. Utenom det md støvlettene.
![]() |
#63 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Jeg har deltatt og en god del bryllup og sett mange ulike kjoler og brudekjoler. En brud giftet seg i en nydelig sort og lilla kjole og der var mange sortkledde. Men må jo nevne at det var musikkere som giftet seg og mange fra bransjen som var gjester. |
![]() |
![]() |
#64 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Jeg var i et bryllup for et par år siden og da hadde jeg svart kjole på meg. Jeg var faktisk forlover. Men kjolen hadde noen blomster på og så hadde jeg et fargerikt sjal over. Tror ikke noen "tok seg nær av" det. Bruden sa i alle fall ikke noe da jeg fortalte om kjolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Audacious
|
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Siden dette er en etterpåfest kan du ha akkurat det du vil, synes jeg! Til og med støvletter!
![]() |
#67 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?[quote=Acsa;93023]Siden dette er en etterpåfest kan du ha akkurat det du vil, synes jeg! Til og med støvletter! |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Synes svart kjole skulle være helt greit å bruke i et bryllup.
![]() |
#69 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Var forresten i ett bryllup for noen få år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Jeg giftet meg for noen uker siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
flisespikker
|
Det kommer da helt an på hva slags kleskode man skriver? Poenget med å skrive kleskode er jo minst like mye for at folk ikke skal føle at de må pynte seg mye mer enn det som egentlig er meningen.
![]() |
#72 |
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Tenkte jeg skulle legge ut bilde av hva jeg endte opp med men glemte helt å ta et. Jeg hadde på meg sorte korte bukser, sort og hvit tunika og høye støvletter. Ganske så fin om jeg må si selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?vel det synes jeg da. jeg er kansje litt kjedelig, går kun i sort, sort kan være veldig spendene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet det. Mente bare at folk er litt vel gammeldagse her. For meg betyr det mer at alle kommer enn hva de har på seg. Min forlover hadde en nydelig helsort kjole i mitt bryllup (med rosa sjal over da). Selv hadde jeg sort buksedress i ei venninnes bryllup (veide 135 kg og orket ikke gå om jeg ikke fant noe jeg kunne føle meg LITT vel i, ville bare gjemme meg vekk). Heldigvis betød det ikke noe for min venninne hva jeg gikk i, og jeg så flere som gikk i sort der.
![]() |
#77 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Nå har du vel vært i selskap, men en kan lese mye ut av invitasjoen,og hvilke type menneser det er som inviterer til bryllup. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Diskusjonen er kanskje ikke fra igår, men jeg svarer likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?
Det blir noe litt annet enn et bryllup da.
![]() |
#80 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Sort kjole kan du vel ha i brullup. "Den lille sorte" passer jo stort sett til alle anledninger. Støvletter i bryllup ville jeg ikke gått med, med jeg synes ikke man trenger å myke opp antrekket med lys farge på sko og tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|