|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?[quote=Acsa;93023]Siden dette er en etterpåfest kan du ha akkurat det du vil, synes jeg! Til og med støvletter! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Synes svart kjole skulle være helt greit å bruke i et bryllup.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?
Det kommer da helt an på hva slags kleskode man skriver? Poenget med å skrive kleskode er jo minst like mye for at folk ikke skal føle at de må pynte seg mye mer enn det som egentlig er meningen.
|
|
|
#5 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Tenkte jeg skulle legge ut bilde av hva jeg endte opp med men glemte helt å ta et. Jeg hadde på meg sorte korte bukser, sort og hvit tunika og høye støvletter. Ganske så fin om jeg må si selv. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Var forresten i ett bryllup for noen få år siden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Jeg giftet meg for noen uker siden |
|
|
|
|
|
#9 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Nå har du vel vært i selskap, men en kan lese mye ut av invitasjoen,og hvilke type menneser det er som inviterer til bryllup. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Diskusjonen er kanskje ikke fra igår, men jeg svarer likevel. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan jeg ha sort kjole i bryllup?Jeg tror det med sort (som noen sa over her) henger igjen fra den tiden folk gikk i sort brudekjole, man skal jo som sagt helst ikke "etterligne" bruden. Men såvidt jeg vet det er SVÆRT få som bruker sort brudekjole i dag.
|
![]() |
|
|