Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takhøyde i forum

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 17:59   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takhøyde i forum

Jeg synes det blir helt merkelig å påstå at det ikke er stor takhøyde her på forumet. Som Sitronen sier; man kan si nesten hva som helst her. Det jeg tror noen reagerer på, er at det nok er mange som kjenner hverandre godt og som har en del felles verdier. Etter mine begreper påvirker det overhodet ikke takhøyden på forumet, men det vil selvsagt påvirke hvor hyggelig folk synes det er her. Jeg synes ikke den FERSK-tråden var særlig hyggelig (selv om den jo var underholdende), men hvis jeg selv hadde startet den, hadde jeg synes det var veldig lærerikt ang. hvordan mange her tenker. Også hadde jeg satt pris på støtten fra de som gjorde det. Nå har jeg sluttet å lese den tråden for ganske lenge siden, men jeg postulerer at den fortsetter i samme retning: - Sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas, korrigering, støtteerklæring, sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas.

Jeg tror ikke noen kan starte en engletråd her uten å få sleivkommentarer eller fjasing. Jeg tror ikke man kan starte en Ferber-på-tre-ukersbabyen-min uten å få til dels kraftige motforestillinger. Men det vil hele tiden være et uttrykk for skrivekyndige enkeltpersoners meninger, det representerer ikke takhøyden her inne i seg selv. Den er katedral.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 18:11   #2
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Den er katedral.

Det var flott skrevet syns jeg...

Takhøyden er katedral.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 18:25   #3
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg opplever dette forumet som et særegent forum som klart skiller seg ut fra andre forum - det syns jeg er veldig positivt.

Det er stor takhøyde her inne hvis man tenker på hvilke temaer som kan kan tas opp og hvorvidt man kan si akkurat det man mener.
Det det ikke er takhøyde for er vel ulike måter å formulere seg på (som f.eks at sms-språk ikke brukes, fontvalg osv.). Dette (den språklige bevisstheten) er noe jeg syns er positivt med dette forumet.

På den andre siden så er jeg enig i mye av det Joika og Siri skriver - kollektiv latterliggjøring av enkeltmedlemmer som skriver innlegg av typen HELT utenfor hva som er FP-PK syns jeg virker "bøllete". Det blir litt sånn "gjengen og jeg mot deg som ikke skjønner noenting" og virker litt selvhøytidelig (på forumets vegne).

Det jeg derimot liker er den velfungerende selvjustisen som gjør at forumledelsen i disse tilfellene (og andre) ikke trenger å stenge tråder, slette innlegg og sensurere medlemmer.

Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 18:26   #4
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her kan jeg visst bare signere Rattata.

Gammel 15-04-08, 18:28   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Det det ikke er takhøyde for er vel ulike måter å formulere seg på (som f.eks at sms-språk ikke brukes, fontvalg osv.). Dette (den språklige bevisstheten) er noe jeg syns er positivt med dette forumet.

Jeg er ikke enig. Som jeg skrev lenger oppe; man kan om man vil, så lenge man takler det. Det er ingen som sensurerer eller sletter dårlig språk her inne, men man kan ikke regne med å bli tatt seriøst eller i det hele tatt lest om man skriver dårlig fordi man tror det er kult.

Gammel 15-04-08, 18:13   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rømte nå til FP fra et par andre forum hvor takhøyden var alt annet enn høy. I det ene slettet forumledelsen over en lav, men litt tilfeldig sko. I det andre var det gjengs oppfatning at man for alt i verden ikke mått si noe som andre kunne bli lei seg av. Og hvis noen da var ekstremt hårsåre og vare på ting som kunne minne vagt om kritikk, ja da var det jammen ikke stort rom for diskusjon. Koseforum blir sånne ting. Dog kun koselig for dem som ikke fikk krøller på ryggen av at hårsåre mennesker kunne komme med de mest hårreisende påstander og historier, uten at andre kunne korrigere dem .

Jeg har ikke lest helet tråden, kun de første par-tre svarene, men jeg opplever spørsmålet om FP har takhøyde som både-og.

Jeg synes at det er stor takhøyde her på mange måter. Lite sletting fra admin og man kan stort sett si hva man vil - om man som Sitron så fint sier det er klar for å ta pepperen etterpå.

Tåler man å bli sablet ned og rødprikket for kontroversielle meninger, ja da er FP et greit diskusjonsforum. Liker man ikke det, ja da bør man kanskje flytte motsatt vei av det jeg gjorde .

Jeg synes det er stor takhøyde mht å tillate diskusjon her inne, men jeg synes ikke nødvendigvis at det er så stor takhøyde mht meninger her. Eller skrivefeil... Jeg for min del gir bæng, jeg ser ikke på FP som en popularitetskonkurranse, jeg liker bare en god diskusjon.

Men jeg har jo innsett at det er et par-tre områder hvor man bør trø litt ekstra forsiktig, og man skal vel helst ikke være for "politisk ukorrekt" for å kanskje føle at man ikke helt hører hjemme her .

Men jeg liker meg her! Jeg trives med at det er lov til å mene ting som ikke alle andre mener, og at det blir diskusjon ut av det. Jeg synes dette forumet legger opp til at man skal tåle å få pepper.

Når jeg tenker meg om er jeg fornøyd med at takhøyden her er knyttet til hva som tillates at man sier, og ikke til at alle aksepterer det man sier. Det blir ikke kjekke diskusjoner på et forum hvor alle klapper hverandre på ryggen og sletter dem som er uenige .

Gammel 15-04-08, 20:52   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heisann. Jeg synes selvfølgelig takhøyden her er katedral. Og alt det Kasia sa. Det er mange skriveføre meningsfeller her inne, og de fleste har ingen store problemer med å si meningen sin i sannsynlige og usannsynlige temaer. Hvis man er uenig med røkla får man da logisk nok mengder med argumenter mot seg, og noen er syrligere formulert enn andre. Som Tinetoff sa, deal with it.
Angående fjasing. Ja, mange tråder spores av med fjas, men det er ikke sjelden det er tråder som muligens på Et Annet Forum hadde endt med stygge personangrep, sutring, moderering, og til slutt trådsletting. Jeg er ikke i tvil om hva jeg foretrekker.

Nebbia derimot, kan bare holde kjeft. :geiper:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 20:59   #8
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nebbia derimot, kan bare holde kjeft. :geiper:

Lav takhøyde var det, ja. Det hjelper jo ikke om takhøyden er en katedral, når man ikke kan spille fotball der.

Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:00   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Lav takhøyde var det, ja. Det hjelper jo ikke om takhøyden er en katedral, når man ikke kan spille fotball der.

Tjah. Man får vel alltids opp en storskjerm.

Unnskyld. Nå fjaser jeg. Om fotball til og med. :skammeseg:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 20:55   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kasia skrev at på FP må man tåle å få passet sitt påskrevet, og min oppfatning av Fp er at det er mange pass-skrivere!!

Den minste lille detalj kan diskuteres og dissekteres, med hyppige innslag av fotball (:hm: ) kvasshet, sårhet, seriøse avsporinger og hommør. What`s it not to like?

I LOVE FP

Gammel 15-04-08, 21:15   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

I mitt hode har ikke takhøyde noe med hva forumledelsen legger seg oppi, men mer hvor anderledes tenkende man har lov til å være.

Jeg synes ikke egentlig at takhøyden på FP er så høy.

Enig!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns humor og og moro innimellom alvor og saklighet er en av FP's største styrker og fordeler.

Om man er en erfaren bruker som deler "kjerneverdiene her inne" (som en annen uttrykte det), kan man nok oppleve det som humor og moro, men er man ny eller stadig stikker seg frem med ikke helt politisk korrekte meninger, kan en del av det fort oppleves mer som mobbing.

Selv har jeg et ambivalent forhold til forumet. Det er takhøyde fra ledelsens side og jeg trives veldig godt med at det er så mye oppegående og reflekterte mennesker her. Jeg trives imidlertid ikke med måten mange blir behandlet på, den manglende toleransen man har for annerledes tenkende og det at man latterliggjør, bruker kallenavn og setter merkelapper på andre brukere.

Gammel 15-04-08, 21:25   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Om man er en erfaren bruker som deler "kjerneverdiene her inne" (som en annen uttrykte det), kan man nok oppleve det som humor og moro, men er man ny eller stadig stikker seg frem med ikke helt politisk korrekte meninger, kan en del av det fort oppleves mer som mobbing.

Det er jo synd at enkelte mener seg mobbet her, det må jeg bare si. Hvordan man kan få til å føle seg mobbet av fjaseri på et nettforum man oppholder seg frivillig kan jeg ikke med beste vilje forstå. Men vi har jo alle forskjellig terskel for å ta ting til oss og ikke minst til å ta ting høytidelig.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:27   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvordan man kan få til å føle seg mobbet av fjaseri på et nettforum man oppholder seg frivillig kan jeg ikke med beste vilje forstå. Men vi har jo alle forskjellig terskel for å ta ting til oss og ikke minst til å ta ting høytidelig.

Har du noen gang opplevd at noen har "fjaset bort" dine tråder/meninger?

Gammel 15-04-08, 21:29   #14
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du noen gang opplevd at noen har "fjaset bort" dine tråder/meninger?

Selvsagt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:34   #15
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes takhøyden er stor fra forumsledelsens side. Sånn ellers så vet jeg ikke helt hva jeg mener.

En del folk/ innlegg her er en del kvassere enn jeg er vant til fra andre steder, både på godt og vondt. Det er utrolig mange oppegående mennesker her, med velformulerte innlegg, og jeg trives godt her. Men jeg ser at noen innlegg kan oppfattes som mobbing/kan oppleves ubehagelige.

Jeg er vel egentlig en litt "sart sjel" selv, og hadde nok tatt innpå meg en del innlegg her dersom det var meg de var rettet mot. Men på den andre side så kan kanskje min deltakelse her lære meg å være litt mer hardhudet, stå for min mening og ikke bry meg om hva andre mener om mine meninger.

Gammel 15-04-08, 21:29   #16
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Enig!

Selv har jeg et ambivalent forhold til forumet. Det er takhøyde fra ledelsens side og jeg trives veldig godt med at det er så mye oppegående og reflekterte mennesker her. Jeg trives imidlertid ikke med måten mange blir behandlet på, den manglende toleransen man har for annerledes tenkende og det at man latterliggjør, bruker kallenavn og setter merkelapper på andre brukere.

Godt sagt. Enig.

Jeg har jo selv følt på kroppen hvordan enkelte velger å vri og vrenge på småting. "Kondomtråden" er et eksempel. Det er veldig frustrerende at enkelte skal gå til personangrep, fordi jeg vil "lufte" noen tanker om noe. Men, men jeg er ferdig med den da.... Jeg føler også innimellom i sånne debatter at det er noen som henger seg på og er sjokka over at noen kan mene det motsatte enn majoriteten i FP. Slik jeg ser det har vi alle noe å lære av hverandre. Livet er ikke så enkelt at det kun finns et svar. Det har jeg lært meg. Derfor er dette forumet interessant. Her har vi mennesker fra mange ulike miljøer og med forskjellig bakgrunn. Dermed får vi mange synsvinkler. Jeg har lært mye på dette forumet.

Jeg trives veldig godt på FP, og ingen andre forum kan noengang erstatte FP. Forumledelsen skal ha ros for deres måte å drive forumet på

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:02   #17
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er fotballfolk for deg. Storskjerm i en katedral.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-08, 21:22   #18
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

så er jeg nysgjerrig på hva akkurat DU legger i ordet takhøyde i forumsammenheng. Ta gjerne med eksempler.

Eg legg faktisk ingenting ordet takhøgd i akkurat forumsamanheng. Det er litt spesielt, for det skjer ikkje så ofte

Gammel 15-04-08, 22:23   #19
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Eg legg faktisk ingenting ordet takhøgd i akkurat forumsamanheng. Det er litt spesielt, for det skjer ikkje så ofte

Men no skjønar eg plutseleg kvifor: Det er av di eg ikkje har noko å samanlikne med! Eg er ikkje på andre fora, eg. Men korleis får de tid til å vere andre stader i tillegg til her?? Eg får berre jobba eit par timar kvar dag, eg, av di eg må inn hit og sjå kva som skjer heile tida. Finst det andre interessante stader òg??

Gammel 15-04-08, 21:31   #20
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angående det som diskuteres nå, så er det min mening at mye av det som sies kan sies, men det bør sies med mer respekt. Man trenger ikke å høvle over andre og latterliggjøre slik at den som kom litt skjevt ut blir lei seg og andre sitter med flau smak i munnen og får flashbacks til "de tøffe jentene på røykehjørnet på skolen" av å lese. Det går også fint an å få trådene over i fjasing og bruke humor, men humoren bør ikke være på den som har tråkket skjevt sin bekostning. Det meste kan sies dersom man har respekt i bunn.

Svar

Emneord
fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.