|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Takhøyde i forumJeg synes det blir helt merkelig å påstå at det ikke er stor takhøyde her på forumet. Som Sitronen sier; man kan si nesten hva som helst her. Det jeg tror noen reagerer på, er at det nok er mange som kjenner hverandre godt og som har en del felles verdier. Etter mine begreper påvirker det overhodet ikke takhøyden på forumet, men det vil selvsagt påvirke hvor hyggelig folk synes det er her. Jeg synes ikke den FERSK-tråden var særlig hyggelig (selv om den jo var underholdende), men hvis jeg selv hadde startet den, hadde jeg synes det var veldig lærerikt ang. hvordan mange her tenker. Også hadde jeg satt pris på støtten fra de som gjorde det. Nå har jeg sluttet å lese den tråden for ganske lenge siden, men jeg postulerer at den fortsetter i samme retning: - Sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas, korrigering, støtteerklæring, sutring, småkjekling, ironisering, fjas, fjas, fjas.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Takhøyde i forumJeg opplever dette forumet som et særegent forum som klart skiller seg ut fra andre forum - det syns jeg er veldig positivt. |
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Takhøyde i forumHer kan jeg visst bare signere Rattata.
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Takhøyde i forum
Jeg er ikke enig. Som jeg skrev lenger oppe; man kan om man vil, så lenge man takler det. Det er ingen som sensurerer eller sletter dårlig språk her inne, men man kan ikke regne med å bli tatt seriøst eller i det hele tatt lest om man skriver dårlig fordi man tror det er kult.
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Takhøyde i forumJeg rømte nå til FP fra et par andre forum hvor takhøyden var alt annet enn høy. I det ene slettet forumledelsen over en lav, men litt tilfeldig sko. I det andre var det gjengs oppfatning at man for alt i verden ikke mått si noe som andre kunne bli lei seg av. Og hvis noen da var ekstremt hårsåre og vare på ting som kunne minne vagt om kritikk, ja da var det jammen ikke stort rom for diskusjon. Koseforum blir sånne ting. Dog kun koselig for dem som ikke fikk krøller på ryggen av at hårsåre mennesker kunne komme med de mest hårreisende påstander og historier, uten at andre kunne korrigere dem
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Takhøyde i forumHeisann. Jeg synes selvfølgelig takhøyden her er katedral. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Tjah. Man får vel alltids opp en storskjerm. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takhøyde i forumKasia skrev at på FP må man tåle å få passet sitt påskrevet, og min oppfatning av Fp er at det er mange pass-skrivere!!
|
|
|
#11 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig!
Om man er en erfaren bruker som deler "kjerneverdiene her inne" (som en annen uttrykte det), kan man nok oppleve det som humor og moro, men er man ny eller stadig stikker seg frem med ikke helt politisk korrekte meninger, kan en del av det fort oppleves mer som mobbing.
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Det er jo synd at enkelte mener seg mobbet her, det må jeg bare si. Hvordan man kan få til å føle seg mobbet av fjaseri på et nettforum man oppholder seg frivillig kan jeg ikke med beste vilje forstå. Men vi har jo alle forskjellig terskel for å ta ting til oss og ikke minst til å ta ting høytidelig.
|
|
|
#13 |
|
Stadig underveis
Har du noen gang opplevd at noen har "fjaset bort" dine tråder/meninger?
|
|
|
#14 |
|
Borte
|
Selvsagt.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Takhøyde i forumJeg synes takhøyden er stor fra forumsledelsens side. Sånn ellers så vet jeg ikke helt hva jeg mener.
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
|
Godt sagt. Enig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Takhøyde i forumJa, det er fotballfolk for deg. Storskjerm i en katedral.
|
|
|
#18 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
|
|
|
|
#19 |
|
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Men no skjønar eg plutseleg kvifor: Det er av di eg ikkje har noko å samanlikne med! Eg er ikkje på andre fora, eg. Men korleis får de tid til å vere andre stader i tillegg til her?? Eg får berre jobba eit par timar kvar dag, eg, av di eg må inn hit og sjå kva som skjer heile tida. Finst det andre interessante stader òg??
|
|
|
|
#20 |
|
Live and let live
|
Sv: Takhøyde i forumAngående det som diskuteres nå, så er det min mening at mye av det som sies kan sies, men det bør sies med mer respekt. Man trenger ikke å høvle over andre og latterliggjøre slik at den som kom litt skjevt ut blir lei seg og andre sitter med flau smak i munnen og får flashbacks til "de tøffe jentene på røykehjørnet på skolen" av å lese. Det går også fint an å få trådene over i fjasing og bruke humor, men humoren bør ikke være på den som har tråkket skjevt sin bekostning. Det meste kan sies dersom man har respekt i bunn.
|
![]() |
| Emneord |
| fjasing, forum, informativt, klassiker, selvjustis, takhøyde |
|
|