Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du kan fort bli avhengig...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 20:40   #61
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du kan fort bli avhengig...

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

Hææææ bommet du

Jeg ble visst litt for selvsikker.

Gammel 06-11-06, 20:42   #62
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Blink, her.

Oiii jeg har visst virkelig spredd en epedemi her inne

Skal jeg fjerne linken hehe...

Eller den ligger vel kanskje på favoritter allerede

Den er allerede på favoritter ja.

Jeg hater hele spillet samtidig som jeg ikke klarer å holde meg unna.

Gammel 06-11-06, 21:31   #63
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hater at jeg er så f*** dårlig

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 21:32   #64
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Der forsvant hele kvelden, jeg jeg som trodde at klokka ennå ikke var 20.00.

Gammel 06-11-06, 23:25   #65
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Der forsvant hele kvelden, jeg jeg som trodde at klokka ennå ikke var 20.00.

Gammel 06-11-06, 23:43   #66
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

:hrmf:

Gammel 06-11-06, 23:49   #67
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

110 850 poeng, men fortsatt langt unna toppen. Og det var den kvelden ...

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 00:44   #68
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er omtrent like sunt for nattesøvnen som et middels hornorkester. Hvis noen oppretter anonyme boblere så melder jeg meg inn umiddelbart. :frustrert:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 00:51   #69
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og med 89 610 poeng sier jeg god natt!

Gammel 07-11-06, 10:18   #70
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg endelig klarte å tømme hele brettet så det ble gameover, så fikk jeg bare 119480 poeng.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 20:15   #71
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

sier bare jeg. Klarer ikke mer enn 50.000 og noe. Har blitt kvitt 1 farge 2 ganger. Og jeg spiller mye! OG det "bobler" for øynene mine når jeg ikke spiller. AB, here I come. Gaia, jeg kan være sponsoren din. Husk de 3 step'ene:
- Ikke mer enn 1h om dagen
- Si unnskyld til de som har lidd under manglende oppmerksomhet pga spilling
- Rapportere i tråden hvis du sprekker.

Gammel 07-11-06, 21:36   #72
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fy og fy, jeg er jo helt hektet fra første klikk jo...

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 08:13   #73
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, Kif. Det er ingen tvil om jeg trenger en sponsor… I går sprakk jeg så det jomet. Spilte minst to timer og bare gryntet når mannen hintet på at jeg kanskje burde pakke fremfor å spille. Men jeg har i det minste klart step 3 – innrapportering. (Og det var like før jeg satt meg til å spille når jeg kom på jobb, men hittil har jeg besinnet meg. Det hjelper med innsyn til maskinen fra de som går forbi.) High score er foreløpig rett i underkant av 85 000...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 11:01   #74
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har blitt hektet på bubble trouble som en finner på startsiden til sol. 10 åringen satt å spilte det spillet, jeg skulle bare prøve og dermed var det gjort.

Gammel 08-11-06, 11:08   #75
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Ja, vi har i hvertfall ikke fritidsprobelemer.

Gammel 08-11-06, 14:10   #76
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Kom nettopp fra fysioterapeauten som måtte ta litt hardt i muskulaturen rundt skulderbladet på musehanda. Det var en ny muskelknute som hadde kommet. Gjett hva som fikk skylden.

Gammel 08-11-06, 20:36   #77
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Meg: -Gubbe, nå må du komme å spise middag.
Meg: -Gubbe, kommer du? Maten blir kald ...
Meg: -Gubbe, SPISE! NÅ!
Meg: -Gubbe?
Meg: -Boblene går ikke på tid, du kan trygt komme og spise og skyte videre etterpå.
(Gubbe kommer tuslende ...)

Jaja, sånn går det når man lar nettleseren stå oppe når man forlater PCen ... Og selvfølgelig er han flinkere enn meg

Gammel 08-11-06, 21:01   #78
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Meg: -Boblene går ikke på tid, du kan trygt komme og spise og skyte videre etterpå.
(Gubbe kommer tuslende ...)

Hvorfor er det ikke sånn hos meg? Hvis jeg f.eks. hopper ut midt i et spill for å sjekke hva som skjer her inne, og kommer tilbake 5 min etterpå, så har spillet restartet. Og da har jeg ikke gjort annet enn å veksle mellom to faner i nettleseren.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-06, 21:19   #79
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hvorfor er det ikke sånn hos meg? Hvis jeg f.eks. hopper ut midt i et spill for å sjekke hva som skjer her inne, og kommer tilbake 5 min etterpå, så har spillet restartet. Og da har jeg ikke gjort annet enn å veksle mellom to faner i nettleseren.

vettikke jeg, har aldri prøvd å ha pause . Ikke si det til gubben, da ...
(Firefox her, vet ikke om det hjelper)

Gammel 08-11-06, 22:42   #80
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg minimerer vinduet, da pauser spillet...

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.