|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Borte
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Nei, jeg betaler alltid først og med mindre vi er på tur eller skal kjøre langt eller noe, så spiser vi ikke av varene før vi er kommet hjem.
![]() |
#62 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Vi drikker av vannet hvis vi er tørste. Har jo tenkt å betale det like etter, så her ser jeg ikke problemet. Men jeg smaker ikke på vann og setter det tilbake i hylla etterpå
![]() |
#63 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ja jeg kan godt drikke av brusen før den er betalt og ungene har fått rundstykker eller boller i butikken. Jeg ser ikke problemet og himler med øynene over de som kaller det å stjele. Det er da ikke å stjele så lenge man betaler i kassa.
![]() |
#64 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Betaler alltid først.
![]() |
#65 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg kan fint drikke av en flaske inne i butikken, og det har ikke engang falt meg inn at noen ser på det som tyveri. Gjør man det altså?
![]() |
#66 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Vi handler som oftest på en butikk hvor det står oppslag à la: «Ta en brus mens du handler» og det er flaskeholdere på handlevognen. I tillegg ligger det frukt fremme til å smake på om man ønsker det, så ja, jeg har null skrupler med å åpne en flaske vann til sønnen min før vi betaler for den, eller å smake på frukten som ligger fremme til det.
![]() |
#67 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg gjør det sjelden men ser ikke problemet med å åpne ting som man skal betale for etterpå. Det er en forutsetning at det ikke er snakk om ting som har pris pr vekt. Nå har jeg aldri vært med på sånne kriser, men jeg kunne fint ha gitt jenta mi et rundstykke, begynt å drikke av vannet eller lignende før jeg betalte. Prisen blir jo det samme, det er jo ikke tyveri.
![]() |
#68 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Det hender at en flaske blir åpnet ja. Og det hender isen blir spist i en lang kø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Vi åpner ofte vannflasker før vi har betalt, jeg ser ikke hva som er galt med det. Prisen forandrer seg jo ikke akkurat. Varer i løsvekt smaker jeg aldri på, det forandrer jo faktisk prisen..
![]() |
#70 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ja, det gjør jeg. Betaler når jeg kommer til kassen. Prinsen har til og med fått spise en banan en gang.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Vi forsyner oss aldri av noe før det er betalt.
![]() |
#72 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Selvfølgelig gjør jeg det.
![]() |
#74 |
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Betaler alltid først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Det hender vi åpner flasker mens vi handler, og minsten har fått en is på en varm dag. Men vi betaler alltid i kassa da!!
![]() |
#76 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Helst ikke, men når valget står mellom å stagge en unge på halvannet som roper PØØØØØØØØØLSEEEEEEEEE, så ja da gir jeg tapt og får handlet. Men jeg tar aldri noe, heller ei storesøster på 4. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ser ikke problemet i å åpne en flaske brus før vi kommer til kassen, den blir jo betalt for uansett.
![]() |
#78 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg er "fanatisk ærlig" på mange områder; jeg har aldri stjålet noe fra en butikk, og jeg går tilbake til butikken ens ærend for å betale for varer som ikke ble registrert i kassa da jeg kjøpte dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Ja det hender.
![]() |
#80 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Eda en spin-off: Åpner du flasken før du har betalt?Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har åpna ei flaske i butikken - og ungene får ikke åpne pakninger og spise av innholdet før det er betalt.
![]() |
|
|