Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen som har campingvogn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-08, 14:54   #61
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Elisabet, jeg så en artikkel i KK (tror jeg det var?) en gang i tiden om oppussing av gamle campingvogner. De ble knallfine! Det krever litt jobb da, men behøver ikke bli så ekstremt dyrt. Litt maling og utskiftning av alt stoff, så blir det så meget penere.

Jeg for min del synes mange av de nye vognene er mye mer harry og stygge (i nye Hobby f.eks har de blått lys i vitrineskapene ) enn en del gamle vogner som nesten er litt sånn retroaktig kule. Håper du oppdaterer oss på campingfronten.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:04   #62
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Elisabet, jeg så en artikkel i KK (tror jeg det var?) en gang i tiden om oppussing av gamle campingvogner. De ble knallfine! Det krever litt jobb da, men behøver ikke bli så ekstremt dyrt. Litt maling og utskiftning av alt stoff, så blir det så meget penere.

Jeg for min del synes mange av de nye vognene er mye mer harry og stygge (i nye Hobby f.eks har de blått lys i vitrineskapene ) enn en del gamle vogner som nesten er litt sånn retroaktig kule. Håper du oppdaterer oss på campingfronten.

Ja dei blåe lysa er grusomme. Svigers har det og er sjeleglad for at me ikkje har det. Det som eit stort pluss for oss er golvvarmen som er på dei nye og litt meir delikat med spotlys og litt meir lyst. Mange gamle er mørke. Og dobbeltseng med gode madrasser. Har liggi masse i mitt liv på sofaputer. Hadde overmadrass ei stund men ikkje det samme.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:05   #63
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Elisabet, jeg så en artikkel i KK (tror jeg det var?) en gang i tiden om oppussing av gamle campingvogner. De ble knallfine! Det krever litt jobb da, men behøver ikke bli så ekstremt dyrt. Litt maling og utskiftning av alt stoff, så blir det så meget penere.

Jeg for min del synes mange av de nye vognene er mye mer harry og stygge (i nye Hobby f.eks har de blått lys i vitrineskapene ) enn en del gamle vogner som nesten er litt sånn retroaktig kule. Håper du oppdaterer oss på campingfronten.

Jeg har denne artikkelen liggende et sted - venter på å få tid til å pusse opp vår gamle sak...

  Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:06   #64
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg har denne artikkelen liggende et sted - venter på å få tid til å pusse opp vår gamle sak...

Det kan sikkert bli kjempefint det, men for oss er det ikke aktuelt å kjøpe ei vogn for å pusse opp. Jeg kan strekke meg til å bytte gardiner.

Men er det ikke fukt og fuktskader som ofte er problemet med sånne eldre vogner? Også er de gamle kanskje ikke så gode kjørevogner?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:07   #65
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men er det ikke fukt og fuktskader som ofte er problemet med sånne eldre vogner? Også er de gamle kanskje ikke så gode kjørevogner?

Den gamle me hadde, fra 1985, var genial kjørevogn. Smal og veldig enkel å kjøre med.
Dei nye hobby vognene er ikkje dei beste å kjøre med visstnok.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:25   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi kjøpte en Adriavogn i fjor, men leverte den inn igjen pga noen småfeil. Samt at jeg fant ut at jeg ville ha FAST seng... Ryggen min krevet det
Så bestilte vi en splitter ny HOBBY vogn - kjempefin!!

Siden vi skal kjøre rundt med den så ligger vi rundt 500-520 på de vi har sett på. Den Hobby vogna har fast dobbeltseng, køyeseng og en liten sittegruppe i midten som kan bli seng. Dog fikk vi feil på den vogna vi bestilte nå og Og i og med vi har kjøpt helt ny vogn så vil vi ha ei som duger i mange år. Så vi har klaget.

Det vi har sett på i det siste er TEC http://www.tec-caravan.com/webconten...b73a864c31cddc
De ser fine ut!

Sitteplasser kan man jo ha i forteltet og. Så jeg vil heller prioritere god soveplass.. Denne feks:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:28   #67
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi kjøpte en Adriavogn i fjor, men leverte den inn igjen pga noen småfeil. Samt at jeg fant ut at jeg ville ha FAST seng... Ryggen min krevet det
Så bestilte vi en splitter ny HOBBY vogn - kjempefin!!

Siden vi skal kjøre rundt med den så ligger vi rundt 500-520 på de vi har sett på. Den Hobby vogna har fast dobbeltseng, køyeseng og en liten sittegruppe i midten som kan bli seng. Dog fikk vi feil på den vogna vi bestilte nå og Og i og med vi har kjøpt helt ny vogn så vil vi ha ei som duger i mange år. Så vi har klaget.

Det vi har sett på i det siste er TEC http://www.tec-caravan.com/webconten...b73a864c31cddc
De ser fine ut!

Hvilken type Hobby vogn var det?. Ikkje sett nokon med slik inndeling som er så liten.
Nei glem det. Misforstod. Trodde det var endesittegruppe. Men da skjønner eg hvis det berre var sittegruppe i midten.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 15:54   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Hvilken type Hobby vogn var det?. Ikkje sett nokon med slik inndeling som er så liten.
Nei glem det. Misforstod. Trodde det var endesittegruppe. Men da skjønner eg hvis det berre var sittegruppe i midten.



Ei sånn ei kjøpte vi.
Hobby 500 KMFe.
Med "skipsgulv" (belegg så klart) og grått trekk på sittegruppa.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 16:55   #69
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.



Ei sånn ei kjøpte vi.
Hobby 500 KMFe.
Med "skipsgulv" (belegg så klart) og grått trekk på sittegruppa.

Med sånn sittegruppe så blir det litt trangt med 3 barn. (Og mannen sier han vil føle at han sitter på Bastøferja på sånn med to benker inn mot veggen.) Det sa han i alle fall i går når jeg kikket på mange Adria vogner. Vi må nesten ha rundsitter enten den er på midten eller større i enden. Men hva var feil med vogna dere bestilte? Den vogna er jo veldig fin. Hvor mye måtte dere betale? Og hva slags ekstrautstyr er det en må bestille med som er litt "must"?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 17:58   #70
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

I og med at budsjettet er lite og det er krav om rundsitter tror jeg faktisk at jeg hadde gått for å bruke rundsitteren som seng for dere voksne i første omgang jeg. Det er ikke det mest praktiske, men vi som har egen seng utenom rundsitteren rer den faktisk opp hver dag (drar den ut så den blir større, finner fram 2xovermadrasser osv.) så forskjellen er ikke ekstrem akkurat.

Rundsitter i midten gjør kjøkkenet ekstremt trangt, og plassen liten. Jeg ville ha gått for en på enden istedenfor. Da er det også bedre plass i den.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 18:00   #71
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

En ting til, en enderundsitter gir normalt sett også mye bredere seng enn en dobbeltseng andre steder i vogna.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 20:47   #72
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Med sånn sittegruppe så blir det litt trangt med 3 barn. (Og mannen sier han vil føle at han sitter på Bastøferja på sånn med to benker inn mot veggen.) Det sa han i alle fall i går når jeg kikket på mange Adria vogner. Vi må nesten ha rundsitter enten den er på midten eller større i enden. Men hva var feil med vogna dere bestilte? Den vogna er jo veldig fin. Hvor mye måtte dere betale? Og hva slags ekstrautstyr er det en må bestille med som er litt "must"?

På Adria`n var det feil ved vogna (lekkasje, varme etc) og det at jeg ville ha fastseng som avgjorde. Vi redde opp til seng i den bakre sittegruppa og brukte bare den lille på turen. 2 voksne og ett barn. Går fint med to barn og, men tre blir kanskje trangt ja.

Hobbyvogna var det ikke noe fysisk feil med - men vi hadde bestilt med ekstra lasteevne, uten å få det.

Vi vil også helst ha vogn som er 2,30 bred pga kjørekomfort.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-08, 22:21   #73
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Jeg får angst av sittegrupper som gjøres om til senger. Denne noe stressende tiden på kvelden der man må rydde av bordet og fikse sengene. Ikke noe bedre på morgenen, alle står avventende midt på golvet og venter til sitteplassene er klare.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:27   #74
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Jeg leter og leter etter vogner, men vognene jeg plukker ut og lagerer blir gjerne solgt før en rekker å snu seg. Her i kveld hadde jeg til og med fått med mannen på å gå litt opp i prisklasse. Ringte til og med på en vogn (Hobby 540UK) i kveld som hadde mye tilleggsutstyr og var rimelig i pris 2002 modell, og gubben som skulle selge hadde nå bestemt seg for at han skulle ikke selge likevel fordi en kamerat skulle leie den i sommer. Hvorfor legger de ut annonser da om de ikke skal selge. Det er tydelgvis få av sånne vogner som kan være aktuelle for oss. Var innom på caravan butikken i nærheten i dag, og de kunne faktisk ikke komme med en eneste hverken ny eller brukt som var familievogn. De har bare gubbevogner i haugetall (dvs. 2 enkeltsenger eller 1 dobbeltseng.)

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:28   #75
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

vet du, det er vanskeligste tiden å kjøpe på, mye lettere på høsten. Men mange kjøper jo nå da.... jeg skal springe inn på finn å se om jeg finner noen :elsker å rote inne på finn:

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:32   #76
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

vet du, det er vanskeligste tiden å kjøpe på, mye lettere på høsten. Men mange kjøper jo nå da.... jeg skal springe inn på finn å se om jeg finner noen :elsker å rote inne på finn:

Jeg har rotet i timesvis på Finn, men det skulle ikke forundre meg om du fant noe jeg ikke hadde fått med meg. Alle merker kan være aktuelle bare de har en løsning vi kan ha. Dvs. 3 køyesenger, eller 2 køyesenger med liten sittegruppe ved siden av + stor u-salong i enden. Mannen kan nok strekke seg til rundt 100 000 kr hvis det er en pen litt nyere vogn. Skapkøyer har jeg ikke helt sansen for tror jeg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:32   #77
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...svl=Hovedbilde

denne var vel ikke så dum i løsningen, men en må legge ned sittegruppe til voksne, likevel har en en lite gruppe stående oppe.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:37   #78
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

http://www.finn.no/finn/viewimage?fi...svl=Hovedbilde

denne er temmelig ny, men ikke rundsittergruppe. Og billig! Har du sjekket hos forhandler hva en slik type med rundsitter koster? Det er 3 køyer på denne da.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-08, 23:41   #79
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

her er vogn til dere om mannen strekker seg til 100 000!!

Den har 2 køyseng, en liten gruppe ved sidenav og skapkøye (kan ta med venenr!!) og dessuten rundsittergruppe:
http://www.finn.no/finn/car/object?f...pos=22&tot=218

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 10:30   #80
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har campingvogn?

Vi har kjøpt campingvogn. I alle fall nesten. Ingen ting er sikkert før vi har sett den "live", men vi tar i alle fall med oss penger og drar på langtur i helga. De rimeligere vi har sett på som har vært aktuelle har vært solgt så fort at vi har ikke rukket å tenke oss om engang. Den vogna vi har kikket på nå var også egentlig solgt, men kjøperen trakk seg siden han hadde funnet ut at han ikke hadde råd allikevel. Ikke mulig å få tak i en i nærheten her vi bor akkurat nå, men denne vogna sto 1 1/2 time fra der svigers bor, så da drar vi på besøk til svigers i helga. De blir sikker glad for uventet besøk. Ingen barnevakt og oppdrive her hjemme i helga heller, så vi må ta med alle tre ungene på tur. Hadde håpet å fått barnevakt til lillebror i alle fall, for han er ikke så begeistret for å kjøre 50 mil i bil hver vei.

Dere skal få greie på hvordan og hvilken vogn når handelen er i boks.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no