|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Snart 17. mai igjen.
|
|
|
#62 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jisses. Jeg har ikke begynt å tenke på det engang. Nå fikk du meg litt gira her, jeg elsker nasjonaldagen. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: 17. mai er vi så glad i?April er den måneden jeg kjenner 17-mai-følelsen for fullt, da er det vår og dagen nærmer seg, og i dag hadde alle flaggene sine oppe her, så da fikk jeg veldig nasjonaldagfølelse.
|
|
|
#65 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: 17. mai er vi så glad i?Det er så mye snø her enda så jeg har liksom ikke kommet så langt oppe i hodet mitt enda. Så vidt kjent litt på vårfølelsen, sukk. Det har vært en lang vinter, skal bli deilig med vår og alt den bringer med seg nå. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?I år blir det en fin 17.mai, håper jeg. Jeg tror vi er flyttet til da, og da får jeg endelig se tanteskatten spille i korps. Jeg syns 17. mai på min kommende hjemplass er mer stas enn her i byen.
|
|
|
|
#67 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: 17. mai er vi så glad i?
Helt enig i dette. Makan til stresset dag skal du lete lenge etter. Barna mine er ikke særlig glad i 17.mai de heller (mulig farget av sin mor), så jeg skulle gjerne dratt fra byen akkurat denne dagen. Vi var i syden et år, det var strålende. Et annet år besøkte vi besteforeldrene på andre siden av landet, det var også en deilig 17.mai, fri for mas og stress.
|
|
|
#68 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Stress, og ellers ganske kjedelig. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har min første erfaring med 17. mai og skolebarn i år, håper det går bra. Nå er det jo bare eldste som går på skolen så det store stresset er jeg nok spart for foreløpig, og jeg er såpass entusiastisk overfor denne dagen at jeg nok tror jeg kommer til å like det uansett, hehe.
|
|
|
#70 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: 17. mai er vi så glad i?Ååå, jeg gleder meg! Innrømmer glatt at jeg ikke eier ironisk distanse til feiringen av 17.mai, jeg er dønn svak for slike tradisjoner. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
lykkelig
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?I år har jeg bestemt meg for å droppe lunsjen hos moren min. Vi kan kose oss hos henne en annen dag. Det utrolige stresset orker jeg ikke mer. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg spiller i korps.. men i år tror jeg jeg skal ta meg fri, som i fjor.
|
|
|
|
#73 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: 17. mai er vi så glad i?Vi pleier å ha det koselig. Opp tidlig, spise god frokost, pynte oss, ungene fulle av forventning. Levere guttungen på skolen, gå til byen, snakke med kjente, se barnetoget, rusle litt i byen, innom lekeplassen, innom mor og far, også samles vi noen venner og griller. Selvfølgelig ganske avhengig av været men det pleier å være en fin dag. Men kvelden kommer fort :utslitt: |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Gleder meg til jeg kan feire som jeg sjøl vil |
|
|
|
|
|
#75 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Nå skal det sies at her har ikke skolen noe obligatorisk oppmøte, eller noe slikt på 17.mai
|
|
|
|
#76 |
|
Prematurmamma
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Jeg har ikke anelse om hva vi skal finne på i år, men jeg vet at svigers kommer på besøk. De kommer for å se Malin i skoletoget, så jeg antar de blir her resten av dagen. Jeg vurderer å gjøre det enkelt og bestille bord på en restaurant, men vi får se. I fjor disket jeg opp med kalkun og greier, men det gidder jeg ikke i år. grillmat, kanskje??
|
|
|
|
#77 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Synes 17.mai er en slitsom dag.
|
|
|
#78 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?Første året med unga i norsk bhg! De andre årene har eldste stått og sett vemdig på søskenbarna som har gått med skole og bhg i tog.I år er det hennes tur!
|
|
|
#79 |
|
Hertuginne
|
Sv: 17. mai er vi så glad i?Selvsagt var det Iset som dro opp tråden.
|
|
|
#80 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: 17. mai er vi så glad i?En av de beste tingene med å ha store barn tror jeg må være at man ikke MÅ gå i tog lengre
|
|
![]() |
|
|