Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en tatovering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-08, 09:17   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en tatovering?

Kjempefin tattis du tenker på Monsoon.
Jeg har ikke tattis, men kunne tenkt meg.

Gammel 22-05-08, 09:19   #62
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, og nei. Og jeg planlegger nr. tre.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:21   #63
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Monsoon, en god tatovør kan hjelpe deg og lage ornamentikken. Jeg tror for øvrig akkurat den du viser til kommer til å bli veldig ullen med årene, i og med at den er så liten.

Ja, jeg kan definitivt ikke lage den selv. Da hadde det blitt løkkeskrift, gitt. Jeg må få den tegnet, være fornøyd, venne meg til den et år eller to, og såå kan jeg vurdere å få den laget. Vet ikke helt hvordan jeg skal få organisert det der, men det må vel gå på et vis. Men hvorfor blir den ullen? Er det for lite "ren" hud inni? Slik at det vil flyte ut? Problem det der altså. For jeg har jo ikke lyst på noe stort.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:28   #64
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja og nei. Som så mange andre, fikk jeg tatovert en delfin på midten av 90-tallet. Den angrer jeg ikke på, har plassert den i lysken og må dermed være helt avkledd for at den skal synes. Tenkte langsiktig allerede som 16-åring og fikk den plassert slik at den ikke ville bli ødelagt av evt graviditeter, og den har holdt seg like fin gjennom begge to : )

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 09:30   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Er det for lite "ren" hud inni? Slik at det vil flyte ut? Problem det der altså. For jeg har jo ikke lyst på noe stort.

Jupp, det er for tykke streker med for lite hud mellom, slik at den gror igjen. Finn en tatovør du kan snakke med, så kan det hende han finner en løsning.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 11:18   #66
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Skrekkelig synd det ikke var omvendt, da...

Jeg begynte å fjerne den på skulderen for et par år siden, men plutselig hadde jeg ikke råd til å fortsette. Så nå er den ujevn i fargen i tillegg til å være dårlig lagd. Skikkelig lekkert. Not...

Gammel 22-05-08, 12:44   #67
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Løsning for prøvere: http://images.google.no/imgres?imgur...%3D1%26hl%3Dno

Forslag til Iset (naturlig videreføring):

Gammel 22-05-08, 12:49   #68
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Litt merkelig skjeggvekst på Homer der synes jeg.

Gammel 22-05-08, 13:41   #69
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Kom til å tenke på denne når jeg så Mausers...tror ikke jeg skal ha den selv da

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Das%20beste%20Tatoo.jpg (111,4 KB, 17 visninger)
Gammel 22-05-08, 15:21   #70
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en på skulderen. tatt i København i -85.
Har også fjernet en stor en på brystet. (Ikke puppen, da)
Vurderer for tiden en ny en på venstre overarm. Steinbukken...

Gammel 22-05-08, 15:36   #71
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Kom til å tenke på denne når jeg så Mausers...tror ikke jeg skal ha den selv da

Jeg tar tilbake alt om at det ikke er vondt å tatovere seg, den må ha vært helt jævli!!!

Og jeg tror jeg brukte 10 minutter på å skjønne at det ikke var puppen til dama...

Gammel 22-05-08, 15:39   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nei. Men alle tipper at jeg har. Jeg vet ikke om jeg har det beste eller verste fra to verdener?

Jeg har ingen problemer med å se for meg deg med en tatovering, nei. Så kan du tolke det som du vil.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 15:43   #73
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har ingen tatoveringer og kommer heller aldri til å få det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så syns jeg at tatoveringer er skikkelig stygt. Ikke kan jeg skylde på at jeg er blitt gammel heller, for jeg har aldri likt tatoveringer. Jeg håper tatoveringer er ut om ti år, hvis ikke blir jeg sikkert den kjipe mamma'n som advarer avkommet... Jeg respekterer at andre syns det er pent, selv om det er ubegripelig for meg.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-08, 15:58   #74
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke. Var nære på for 10-12 år siden ("tatovering-på-ankelen/skulderen og ring-i-navlen" - perioden), men siden 6-7 av de jeg vanket med bestemte seg for det samme, droppet jeg hele greia. Glad for det i dag, det er liksom ikke like kult nå lenger.

Gammel 22-05-08, 16:22   #75
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Mulig det har vært en slik tråd tidligere,men jeg ble litt inspirert av tråden til Monsoon nedenfor...

Har du en tatovering? Og hadde din mor rett når hun påpekte at du kunne komme til å angre senere?

JA og JA. Jeg var så smart å få tatovert en delfin da jeg var 17. Kan ikke si at jeg er like begesitret for den nå som for 10 år siden. (Tror delfin var 90 tallets svar på rose på puppen).

Ja, for å svare på spørsmålet: Nei, jeg har ikke angret. Og moren min sa aldri noe.

Gammel 22-05-08, 16:41   #76
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Nei, jeg har ingen tatoveringer og kommer heller aldri til å få det. Hvis jeg skal være helt ærlig, så syns jeg at tatoveringer er skikkelig stygt. Ikke kan jeg skylde på at jeg er blitt gammel heller, for jeg har aldri likt tatoveringer. Jeg håper tatoveringer er ut om ti år, hvis ikke blir jeg sikkert den kjipe mamma'n som advarer avkommet... Jeg respekterer at andre syns det er pent, selv om det er ubegripelig for meg.

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Har ikke. Var nære på for 10-12 år siden ("tatovering-på-ankelen/skulderen og ring-i-navlen" - perioden), men siden 6-7 av de jeg vanket med bestemte seg for det samme, droppet jeg hele greia. Glad for det i dag, det er liksom ikke like kult nå lenger.

Jeg tok ikke tatoveringen min fordi det var "in" eller "kult".
Jeg tok den fordi jeg hadde ønsket meg den i årevis og hadde tenkt nøye gjennom det.
Og det til og med lenge før det ble "in".
Den betyr noe spesielt for meg, og jeg nøler ikke med å ta hvertfall to til om jeg får råd (har motivene klare).

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.