|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Vi hadde grønn gele med gele-fisker til bursdagen til eldste for mange år siden, gikk fint det. Bare vent til geleèn er ganske avkjølg før du putter de nedi. Ble også fint med sitronmelisse-stilker/blader nedi!
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?hval sjokolade selges på |
|
|
|
|
|
#3 |
|
villende
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Nå har jeg sendt bestilling på innkjøp av "havgodis" med Sverigefarerene. H skjønte med en gang hva det var du ville ha, når jeg sa hva det var det skulle brukes til, så du kan regne med en pose med alt mulig rart til uken. De skal på "Godisfabrikken" og hun var helt temmelig på at de hadde både hvaler og (blå) delfiner. (Jeg skal minne henne på det per SMS i morgen tidlig, sånn for sikkerhets skyld.) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?
|
|
|
#7 |
|
villende
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Nå har jeg liggende en pose smågodt til ca 75 sek. Tatt i betraktning at smågodt er ekstremt billig i Sverige så er det snakk om en del. Hun fant dessverre ingen haier eller delfiner, men veldig, veldig mange forskjellige tropiske fisk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Det finnes fiskekroker som ser ut som krabber. De er riktignok selvlysende og med krok...men kroken kan vel demonteres? Tror vi kjøpte dem på Europris, fire i hver pakke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Glemte å si at jeg har fått tak i sånne sprinkles/strø med fisker og sjødyr til deg. I knallfarger. Du kan få dem neste gang vi møtes!
|
|
|
|
#10 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg finne spiselige gummihaier? Og hvaler?Den kaka må da bli tidenes bursdagskake. Håper at vi får se bilde av den.
|
![]() |
| Emneord |
| barnebursdag, kakebaking |
|
|