|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sjokoladeri i Finnmark
Var jo ikke sånn superbillig. Men for alt på mitt bilde ble det rundt 300 kr mener jeg, inkl frakt. Det veier jo litt. Og det er jo ganske mye sjokolade.
|
|
|
#2 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladeri i Finnmarkjeg er fersk her, men veeeeldig glad i sjokolade - og dette hørtes og så fristende ut |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkJeg har fått tak i (og smakt |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkÅh, det er jammen ikke langt herfra, det!
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkVi skal ha med ungene da og det er bare fredag-søndag. - Og tror ikke det blir spa.
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Sjokoladeri i Finnmark
Vi betalte 1800 kr pr natt for en leilighet med 2 soverom (dobbeltseng i hvert rom). Det ble billigere enn to netter i hotellrom iallefall, for da måtte vi ha hatt to stk, og de koster rundt 1600. Leilighetene er kjempefine, med både badstu, bra kjøkken, tv, to bad/do etc. Finnes i flere størrelser ja.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkDenne tråden skulle jeg aldri ha sett, for nå ender jeg opp med lade fra vidda jeg også. |
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sjokoladeri i FinnmarkKommer tilbake til denne når mannen kommer hjem, B. Vi skal ha to soverom, men det finnes med bare ett også.
|
![]() |
|
|