|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg sitter her og drikker IKKE sjokolademelk.
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Hvorfor er det slik at når man ikke "har lov" til å spise noe, så får man ekstremt lyst på det? Jeg sitter her og drømmer om crispo og hvit toblerone til frokost.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Men siden man IKKE skal spise kaker, snop og drikke brus trenger man jo ikke slike daglige skjema..
|
|
|
#6 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Det er klart, men det er jo veldig motiverende med et sånt skjema da. Så kan man skryte litt systematisk over hvor flink man har vært den dagen og uka! Det får jo ikke du muligheten til!
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Begynte så bra, men nå har jeg allerede sprukket. Var 3 skjeer igjen av av sjokolademousse-kake og det skled mye lettere ned den betente halsen min enn brødskiven... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Hittil har det gått bra. Føler at motivasjonen er på topp og håper den holder seg der resten av uka. Det er uansett kveldene som er vanskligst. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Har nettopp hatt besøk av svigerinna mi, og jeg serverte sjokoladekake og kjeks. Liten vits siden hun er på slanker'n, og jeg ikke skal ha slikt. Så, nå sitter jeg og ser på den gode sjokoladekaka. Vurderte om jeg skulle lure meg til et stykke, men fant ut at det var vel bedre å gå inn her. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Wow, wix, kjempebra!
|
|
|
#14 |
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg har hentet småen i bhg i dag og det medfører halvannen times turggåing! Med baby på magen og M i vogna.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Anbefaler forresten Heistad gelè... den er ganske god, og kun 7 kcal pr 100 gram.
|
|
|
#16 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Nå ser det ut som om jeg sprekker. Har megavondt i halsen og har veldigveldig lyst på pannekaker til middag. Og da må jeg jo ha sukker på. Jeg synes jo at pannekaker er en middag da, men jeg ve tdet er delte meninger om det... Orker ikke putte flesk eller andre ting i det heller, vil bare ha mykevarme gode pannekaker med sukker på... mmmmmm...
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?
Har du ikke noe lettere syltetøy du kan ha i pannekakene da?
|
|
|
#18 |
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Hold on hold on be strong Wix!! Du kan ikke sprekke på denne måten på dag 1.
|
|
|
#19 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Jeg slanker meg heller ikke, bare kutter ut nei-mat. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem er med på ei sukkerfri uke?Så får jeg lage meg en sånn greie jeg og da
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 01-06-08 kl 18:32. |
|
|
|
![]() |
|
|