|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Når starter du å pynte? | |||
I good tid, rundt oktober! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Starter så smått i november ja. |
3 | 2,05% |
Helt i starten av desember! |
63 | 43,15% |
Ikke en dag før lille julaften! |
44 | 30,14% |
Pynter ikke til jul.. |
1 | 0,68% |
Midt i desember. |
35 | 23,97% |
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
er her
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Adventspynting 1 desember,
![]() |
#62 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Men dere som begynner 1.des - begynner dere med nisser og alt som er? Eller har dere advent og jul? Eller eller eller?
![]() |
#63 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Vi henger opp adventsstjernene 1. desember, resten av pynten må pent vente til lille julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Lilli julaften eller dagen før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg er vokst opp med at vi pynter 23 desember til jul og det kommer jeg nok til å holde selv. Henger opp advendtsstjernen og tar fram lyse staken og kalender ca 1 des, men det er alt.
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg pleier å sette adventstjerne og stake på plass fredag før 1. søndag i advent. Den helgen legger jeg på litt røde løpere og kjøper juleblomster. Henger også opp julegardiner og tar i bruk julekrusene. Så blir resten satt på plass i løpet av uken før jul.
![]() |
![]() |
#67 |
drømmende
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg pleier vanligvis å pynte og styre på lille julaften.
![]() |
#68 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Julekrybbe, adventsstjerner og stake kommer opp første helga i advendt. Juletre og nisser kommer frem lillejulaften. Og 1.nyttårsdag skal pynten vekk. Da er jula over. Det beste med jul er absolutt advendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
sasiltranopogol
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
![]() ![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg har vokst opp med at all pynten kommer opp lille julaften og har alltid syntes det var trist. Den fineste tiden er når man gleder seg til jul og det er koselig med et julepyntet hjem i god tid. Pleier å starte julepyntingen til Lucia og treet kommer gjerne opp rundt en uke før julaften.
![]() |
#70 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Denne desember har jeg en eksamen 8., så etter den er jeg nok stemt for å freshe opp litt hjemme. Det spørs om jeg ikke starter med litt adventspynt og ørlite rødt da. Men full pakke med nisser osv.: Det ville evt. komme rett før julaften. I år skal vi ikke være hjemme, så jeg tror vi dropper ganske mye av det. Oppussingsprosjekt, høygravid og feire jul borte betyr at jeg tar det mer med ro med denne pyntinga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Sånn midt i desember, da det passer seg.
![]() |
#72 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Sørlandet
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?I år blir det 1 desember,ellers har det blitt i slutten av november(til 1.advent) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Vi pynter når advent starter. Så i starten på desember.
![]() |
![]() |
#74 |
My hips don't lie
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Her et det pynta fra 1 desember. Men juletreet kommer ikke i hus og blir pyntet før lille julaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Da jeg bar nygift og nybakt mor slet jeg vettet av meg på lillejulaften med å få alt i orden. Ofte ble det langt på natt for alt var ferdig.
![]() |
#76 |
tankefull
|
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Begynner å pynte til jul fra midten av desember, men juletreet blir ikke pyntet før lillejulaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Vi tar det gradvis, men stemte midten av desember. Vi holder et gløggselskap 2. søndag i advent og pynter bittelitt da. Pynter litt til den 15. for da har jeg bursdag. "Den store æska me' jul'pynt" (sitat: Gjertrud Sand) åpnes når juletreet pyntes på lille julaften.
![]() |
#78 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Jeg starter med adventspynt først i desember, og da henger jeg også opp julegardinene. Nisser og slikt kommer ikke opp før en uke før jul eller så. Og juletreet blir pyntet på lille julaften |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Aktiv
![]() |
![]() Sv: Når begynner du å pynte til jul?Siden første søndag i advent er i november så svarte jeg det. Da finner vi frem adventstaken og lilla lys.
![]() |
|
|