Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Angående butikker og service

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 10:52   #61
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Angående butikker og service

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Var bh-en noe god da? Hvilket merke er det?

Abesita (er det noe?)
Veldig god bh når jeg fikk den som passet altså

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:07   #62
TBM
Passiv

Standard

Sv: Angående butikker og service (advarsel: langt!)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg ER alt for naiv, snill og godtroende.
Men jeg opplever sjelden slik service da, så ble litt tatt på senga.
Men skal tøffe meg opp!

Her vil jeg motsi deg litt - du er ikke for naiv, snill og godtroende.

Du er rett og slett et skikkelig menneske med en skikkelig oppførsel - og klarer å oppføre deg saklig også ovenfor en person ikke er i nærheten av det.

Så utrolig bra av den andre butikken å bytte varene. Du sørger vel for at den delen av historien kommer godt fram også tror jeg. Skal vi tippe at butikken med dårlig service kommer til å måtte stenge/skifte eiere før jul?

Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 11:10   #63
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Wow, at det går an, hun dama der er faktisk på et annet forum jeg er på

Hvis Guniss gjør det vil jeg også gjerne vite hvor jeg skal gå for å lese den tråden!

Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:42   #64
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hvis Guniss gjør det vil jeg også gjerne vite hvor jeg skal gå for å lese den tråden!

Hm, så bare hvis guniss går inn der går du også inn?

Kan gjerne si det jeg, men hun skriver nesten bare i en dagbok, og der må man visst ha 50 innlegg for å lese.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:45   #65
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du ikke si hvilke fora du henger på, Ine?

Gammel 13-06-08, 12:45   #66
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hm, så bare hvis guniss går inn der går du også inn?

Kan gjerne si det jeg, men hun skriver nesten bare i en dagbok, og der må man visst ha 50 innlegg for å lese.

Jeg tenkte at hvis Guniss hadde gått inn på det forumet og lagt ut sin historie, så kunne det vært morsomt å se om det kom noen kommentarer...

Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:52   #67
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Selger har rett til å levere ny vare istedenfor. Og det ble jo gjort her.

Selger har vel ikke rett til å få gi kunden en hvit BH i bytte mot den svarte hun egentlig hadde kjøpt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:53   #68
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hjelpes, er det mulig?!

Jeg hadde sikkert reagert som deg, med å bli så paff at jeg ikke hadde fått frem et ord.

Synes du skal legge inn dette innlegget ditt, Guniss, på det forumet som hun er på.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 12:54   #69
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Kan du ikke si hvilke fora du henger på, Ine?

Tja, henger og henger, det er snakk om Pratekompaniet.net .

Gammel 13-06-08, 12:55   #70
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg tenkte at hvis Guniss hadde gått inn på det forumet og lagt ut sin historie, så kunne det vært morsomt å se om det kom noen kommentarer...

Åja, trodde det var snakk om å lese dagboka hennes..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.