Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Husker du din aller første konsert?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 21:06   #61
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husker du din aller første konsert?

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Du mener vel Scorpions?

Eh.. Ja. Takk.

Gammel 14-06-08, 21:07   #62
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Bonnie Tyler og Creation på lokal handelsmesse på åttitallet! Det var stort...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 03:31   #63
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Bonnie Tyler og Creation på lokal handelsmesse på åttitallet! Det var stort...

Det er sant! Glemte messene jeg! Husket dog smurfene som vel også var en slik "konsert"...?
Så vidt jeg husker har jeg fått med meg både Creation, Jahn Teigen, The Kids mm. på en slik messe lenge før det ble aktuelt å dra "helt til Oslo" for å være på konsert.

Gammel 15-06-08, 09:32   #64
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Kids i Nygårdsparken, sammen med pappa. Det må ha vært i '80, tror jeg? Jeg ble veldig overrasket over "ungdommen", som hadde tatt med seg tomater og egg for å kaste på dem.

Min andre var for øvrig Daniel, den jugoslaviske Grand Prix-helten, som sang Juhuuuuuuulie på vår lokale skolemarknad.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 09:36   #65
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Min andre var for øvrig Daniel, den jugoslaviske Grand Prix-helten, som sang Juhuuuuuuulie på vår lokale skolemarknad.

Åh, om jeg hadde et crush på ham.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 12:17   #66
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Det må ha vært Backstreet Girls på den lokale puben hjemme. Aldeles ikke gammel nok til å komme inn.

Disse har jeg laget rundstykker til backstage!!
Litt av hvert mann har opplevd.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 15:25   #67
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Den første ordentøige tror jeg var enten Scorpions i Spektrum eller Billy Idol i Skedsmohallen. Lurer på om begge var i 88/89.

Billy Idol i Skedsmohallen var på høsten 1990.
Jeg vet det, for jeg fikk ennlig ikke lov til å dra og husker det altfor godt.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg var med med min nyfrelste storebror på konsert med "petra" - Kristent rockeband - Jeg var sikkert 12 eller noe sånn.

Rockefeller 1993? Der var jeg også.

Gammel 15-06-08, 19:59   #68
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Disse har jeg laget rundstykker til backstage!!
Litt av hvert mann har opplevd.

Backstreet Girls ja! Er de så glad i rundstykker, stakkar?
De har jeg sett noen ganger, og selvsagt vært på nachspiel med dem. Akkurat som tusenvis av andre har. (men nei, jeg har aldri klint med noen av dem!)

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:03   #69
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Which Witch i Holmekollen for ørtogbørti år siden. Sitter limt i hjernen.

Gammel 15-06-08, 20:21   #70
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tok toget til Drammen, og dro på ACDC konsert! Mener det var i -88?

Jeg var skikkelig full, og ble nesten kastet ut av internatet jeg bodde på hvertfall. Men jaggu var det verdt det!!

Sist redigert av turi : 15-06-08 kl 20:22. Årsak: Mener nå at det var i -88..
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:22   #71
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

The Kids på kinoen her Tør ikke si at det var på 1970-80-tallet....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:28   #72
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Tror det var Marillion konsert som var min første konsertopplevelse av litt størrelse.
Mener det var i Skedsmohallen i 1986.

Gammel 15-06-08, 20:31   #73
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Bobbysocks, i Nygårdsparken i 1986 eller noe slikt?
Satt på skuldrene til pappa, som hadde fått billetter gjennom jobben.
DET var stort det!

Der var jeg også, men de konsertene jeg husker best er nok Creation.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:33   #74
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Tror det må ha vært Pogo Pops på Hulen, Miss Norway smuglet meg inn og kjøpte meg min første øl ... Jeg sto helt foran og fikk grabbet til meg en t-skjorte de slengte ut (dvs, studenten som jeg sloss med om den var ca. 10 år eldre enn meg, og forbarmet seg vel egentlig )

Pogo pops. :russetidsminner:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 20:35   #75
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg tok toget til Drammen, og dro på ACDC konsert! Mener det var i -88?

Jeg var skikkelig full, og ble nesten kastet ut av internatet jeg bodde på hvertfall. Men jaggu var det verdt det!!

Oi, jeg glemte Bruce Springsteen, Nya Ullevi -86? Edru!! Og ingen problemer i etterkant!! :flink:

Gammel 15-06-08, 21:06   #76
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Kalvøyafestivalen, det første året Neil Young spilte (altså i '92). Han spilte forøvrig med Booker T and the MG's, og faren min og jeg krangler fortsatt om dette.

Gammel 15-06-08, 21:24   #77
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Backstreet Girls ja! Er de så glad i rundstykker, stakkar?
De har jeg sett noen ganger, og selvsagt vært på nachspiel med dem. Akkurat som tusenvis av andre har. (men nei, jeg har aldri klint med noen av dem!)

De hadde konsert her i ca 1992, og noen venner av meg arrangerte den. De kom med en smørbrødliste med ting som måtte være på plass backstage. Det ene var rundstykker, det andre var en TV- de MÅTTE se nyhetene.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 21:25   #78
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frida, her.

Tror det var Marillion konsert som var min første konsertopplevelse av litt størrelse.
Mener det var i Skedsmohallen i 1986.

Åh! Det må ha vært stort!!
Jeg er så lei for at jeg aldri fikk oppleve Marillion med Fish...

Gammel 15-06-08, 21:26   #79
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Bortsett fra alle de klassiske konsertene jeg ble dratt med på i oppveksten, var det Weather Report i Oslo Konserthus i 1982 eller noe slikt. Var veldig forelska i en type som dro meg med, men musikken var nok ikke helt meg den gangen. Men jeg følte meg veldig kul, husker jeg.

Gammel 15-06-08, 21:56   #80
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde en stor konsertopplevelse med Dance with a stranger i 92, eller deromkring. Har også et minne om en Knutsen og Ludvigsen konsert i min barndom, men den gjorde ikke like sterkt inntrykk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.