|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?Min første av ikke altfor mange var Bon Jovi på slutten av 80-tallet. Jeg gikk på ungdomskolen og hadde I Love Jon Bon Jovi all over skolesekken og rommet mitt. Jeg og min venninne var overbevist om at han SÅ rett på OSS med et spesielt blikk der vi klatret oppå de høyeste guttene vi kunne finne foran scenen.
|
|
|
#2 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Husker du din aller første konsert?Den første konserten jeg husker at jeg var på var Paul Young (
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?
Åhh, det glemte jeg. Jeg var på Kalvøyafestivalen hvert år når den var. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Husker du din aller første konsert?Min første "konsert" var et band som spilte på fest på lokalet i en av nabobygdene på øya mi' i nord. Jeg husker ikke hvem som spilte, var mer opptatt av å danse. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?Kaizers Orchestra i Vadsø i 2001. Da var jeg 15 år.
|
|
|
#9 |
|
I farta!!
|
Sv: Husker du din aller første konsert?Første store konsert aleine var Bruce Springsteen på Valle Hovin i 1993. Fantastisk. Eg var akkurat fylt 17 år. Reiste med ei venninne og ein kompis på toget (3 timar). Skulle ta natttoget heim men det rakk med ikkje, var jo heilt kaos der oppe så me kom oss ikkje ned i tide....
|
|
|
#10 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?Bonnie Tyler og Creation på lokal handelsmesse på åttitallet! Det var stort...
|
|
|
|
#11 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sant! Glemte messene jeg! Husket dog smurfene som vel også var en slik "konsert"...?
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Husker du din aller første konsert?The Kids i Nygårdsparken, sammen med pappa. Det må ha vært i '80, tror jeg? Jeg ble veldig overrasket over "ungdommen", som hadde tatt med seg tomater og egg for å kaste på dem.
|
|
|
#13 |
|
kamelkonsument
|
Åh, om jeg hadde et crush på ham.
|
|
|
#14 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?Which Witch i Holmekollen for ørtogbørti år siden. Sitter limt i hjernen.
|
|
|
|
#15 |
|
representert
Sv: Husker du din aller første konsert?Jeg tok toget til Drammen, og dro på ACDC konsert! Mener det var i -88?
Jente -96, gutt -04 Sist redigert av turi : 15-06-08 kl 21:22. Årsak: Mener nå at det var i -88.. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
representert
Oi, jeg glemte Bruce Springsteen, Nya Ullevi -86? Edru!! Og ingen problemer i etterkant!! :flink:
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Husker du din aller første konsert?Kalvøyafestivalen, det første året Neil Young spilte (altså i '92). Han spilte forøvrig med Booker T and the MG's, og faren min og jeg krangler fortsatt om dette.
|
|
|
#18 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Husker du din aller første konsert?Bortsett fra alle de klassiske konsertene jeg ble dratt med på i oppveksten, var det Weather Report i Oslo Konserthus i 1982 eller noe slikt. Var veldig forelska i en type som dro meg med, men musikken var nok ikke helt meg den gangen. Men jeg følte meg veldig kul, husker jeg.
|
|
|
#20 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Sv: Husker du din aller første konsert?Tror det var Marillion konsert som var min første konsertopplevelse av litt størrelse.
|
![]() |
|
|