|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: FP - en venninneklubb?
Jeg er ikke nødvendigvis så sikker på at det er tonen man skal se på. I mine øyne er tonen forsåvidt grei slik man snakker sammen, men man kan godt være flinkere til å svare nykommere.
Jeg savner endel av tonen som har blitt flyttet jeg også. Ikke ha alt for dere selv i bloggene da. Drypp litt på oss andre også.
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Som den sjarte (og til tider litt perfeksjonistiske) sjelen jeg er liker jeg vel bare ikke å få pepper for at jeg ikke har "fulgt med i timen"
Der tror jeg du har et godt poeng ja. Hvorvidt man får respons eller ikke er veldig avgjørende for om man opplever et forum som verdifullt for en selv. Og ingen liker vel å bli oversett.
|
|
|
#3 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg er ennå i "bli-kjent-fasen", og skjønner absolutt hva ullmor mener, uten at jeg dermed syns det er noe problem. Jeg er på et annet knøttlite superinternt venninneforum i tillegg, så jeg får min dose internsnakk der. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Skjønner også godt hva du mener, Ullmor.
|
|
|
#5 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Nå måtte jeg jammen lese hva du egentlig hadde skrevet i introduksjonen din. Hvorfor i alle dager ville noen rødprikke deg der?! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og måtte inn og titte. Nysgjerrig jeg?
|
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Jeg også måtte inn å lese. Så heller ikke noe galt der.
|
|
|
#9 |
|
|
Enda en nysgjerrig. Og enda en som ikke ser grunn til rødprikking.
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Jeg sjekket prikkene dine nå og jeg ser ingen røde (negative, minus) prikker. Bare grønne, positive poenggivende prikker. Jeg ser at du har fått 2 "grønne" tilbakemeldinger uten kommentar på introduksjonstråden din, men de er like fullt grønne, positive. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
tankefull
|
Takk for svar, begge to. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bedreviter
|
Sv: FP - en venninneklubb?Når det gjelder det å føle seg utenfor, så er min erfaring at folk flest blir mye fortere og mye mer lagt merke til enn de selv tror. Jeg kan knapt huske at noen har kommentert at "det er sikkert ingen som vet hvem jeg er" uten at det har vist seg aldeles feil. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg skjønner godt hva Ullmor mener. Det skal litt til før man blir tatt inn i klubben. Jeg synes det har blitt mye mer internt her den senere tid, noe som merkes når nye medlemmer kommer hit og prøver å være aktive. Noen ganger har det nesten vært tendenser til å dumme ut eller fryse ut brukere, noe jeg synes er forkastelig. Jeg får nesten tenåringsvibber av det. At noen begynner å si noe litt ekkelt, så følger det flere på, og så er det i gang. Husker spesielt en episode om ei som var koselig og ville hjelpe medlemmer her å komme seg billig inn på Tusenfryd....
|
|
|
#14 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FP - en venninneklubb?Jeg kjenner ingen her IRL, ikke som jeg vet om i allefall, og noen ganger har jeg nok følt meg litt utenfor her inne, selv om jeg har vært her en god stund nå, men har vært litt til og fra noen ganger da. Men jeg liker meg stort sett godt her, og har vel alltid fått svar da jeg har startet en tråd, så jeg føler meg ikke helt oversett
|
|
|
#15 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Interessant diskusjon. Jeg er av den typen som ofte leser svarene på innlegg uten å merke meg hvem som har skrevet hva. Dette i seg selv gjør det jo umulig for meg å helt og fullt delta i det interne. Men det er nok heller ikke derfor jeg er her. Noen ganger kan jeg kjenne at jeg gjerne skulle vært en større forum-hit eller referanseperson som noen så treffende sa, men så vet jeg at jeg overhodet ikke orker å invistere så mye tid og energi her inne.
|
|
|
#16 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?digresjon: Egentlig ble jeg ganske nysgjerrig på hvilken "bagasje" jeg har med meg fra tidligere, siden jeg er mangeårig forumbruker og har "truffet" manger her inne på NM. Men når det er sagt så må jeg også si at jeg har blitt mottat kjempefint her inne. Jeg ER jo nykommer med mine tragiske 56 innlegg
|
|
|
#17 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP - en venninneklubb?Interessant innlegg ble til veldig fin tråd, ullmor.
|
|
|
|
#18 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Godt skrevet.
|
|
|
#19 |
|
Bedreviter
|
Sv: FP - en venninneklubb?Forøvrig så er det å skrive i egen blogg (og holde den åpen for alle en stund, slik at den blir sett) den beste måten å få tilgang til andre blogger på, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FP - en venninneklubb?Mye jeg er enig i her egentlig! Har bare vært medlem i 3 mnd, så er vel relativt fersk. Merket ganske fort at det var mange skrevne og uskrevne regler her, og er enig med Tove i at jeg også følte "fjortisvibbene" litt. (Ironisk, med tanke på at det visstnok skal være så mange høyt utdannede her |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| klassiker |
|
|