|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Noen som spiller et instrument her?Jepp, klarinett og trommer. Parade og batteri.
|
|
|
#2 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg spiller kornett. Har ikke tenkt å slutte med det første. Spiller i brassband. Det er så fantastisk deilig å komme seg ut og bare være meg, kjenne mestringsfølelsene komme på rekke og rad og ikke minst følelsen når jeg har gitt alt og beina knapt bærer vekten av meg der jeg står og tar i mot stående applaus fra salen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som spiller et instrument her?Kan ikke si det, får så mange røde prikker. Sist redigert av rine : 03-06-09 kl 19:31. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
Sv: Noen som spiller et instrument her?Jeg har spilt trompet i korps i mange år, men den har visst støvet ned de siste årene. El-orgel var det store da jeg var liten, så jeg er godt dreven der. Gikk etterhvert over til piano, via kirkeorgel. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som spiller et instrument her?Spiller tuba i et av rikets bedre korps. Skal til Nederland til sommeren for å spille i æresdivisjonen i World Music Contest. Trenger jeg å si at jeg gleder meg? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som spiller et instrument her?JEg har spilt piano siden jeg var 9, klassisk og besifring, gospel og til kor. Verdens beste instrument, men litt ensomt. Av og til savnet jeg å spille et orkesterinstrument.
|
|
![]() |
|
|