Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg dine kjøkkenglass!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-08, 13:09   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vis meg dine kjøkkenglass!

Vi har greid å knuse omtrent alle kjøkkenglassene våre samtidig, og sitter igjen med to stykker, pluss et colaglass og et farrisglass jeg ehrm.. greide å "låne" fra et hotell. Det var ikke med vilje, jeg lover!

Uansett, vi trenger nye, og jeg trenger inspirasjon. Derfor vil jeg gjerne se deres og vite hva som gjør dem geniale. Dere kan godt vise frem glass dere tror jeg vil like, selv om dere ikke har dem selv også, altså.

De må tåle oppvaskmaskin.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:19   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg dine kjøkkenglass!

Jeg har disse.

Vet ikke om de er spesielt geniale, men de er enkle og greie. Har ikke knust noen enda.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.

Sist redigert av allium : 30-06-08 kl 13:50.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:21   #3
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Vi har disse Aino Alto glassene. Ingen knust til nå.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:23   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, tittet litt på de mosegrønne, de var fine. Og veldig kjekt at de kom i to ulike størrelser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:25   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noen billige, litt høye av den typen som endel kaffebarer serverer latte og denslags i. Jeg syns de er veldig greie og kan brukes til det meste. Da jeg skulle kjøpe flere fant jeg ikke helt like, og kjøpte noen som ligner, men med en idiotisk grop på undersiden som samler vann i oppvaskmaskinen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:28   #6
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har sånne:

Og sånne:

:nabo med IKEA:

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 17:23   #7
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Vi har sånne:

Og sånne:

:nabo med IKEA:

Vi har akkurat de samme glassene.

Gammel 30-06-08, 17:31   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har noen fine hansa øl glass som er helt avlange og tynne. Brukes lite, og noen heiniken glakk på stett. Disse brukes hele tiden. Alle disse er kjøpt på redelig vis. Og så har vi noen som mannen hadde med seg når vi flytta sammen vanlige øl glass, og noen få vi har kjøpt på andre butikker. Kunne tenkt meg noen uten reklame som er gode og bruke. Som de heiniken glassa.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 12:40   #9
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har sånne:

De der har vi.
kust et siden jeg kjøpte de i barteby sommern 2006.

Ellers har vi 9 em fotball glass anno 1995 eller no sånt.
Hadde 10 glass.

Gammel 30-06-08, 13:29   #10
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har Grand Cru fra Rosendahl, vannglass og longdrinkglassene.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 13:53   #11
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Disse og noe sånt som disse:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:34   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har disse i tillegg til en hel haug av "altmuligrart".

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:43   #13
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vi har disse: aspen.jpg Billige (ca kr 10,- pr glass) og gode å holde i. Ikke noen vannsamler i bunn heller. Vi har både de små og de store.

Vi kjøpte forøvrig masse slike til svigers fordi de klaget over at de hadde så mange gamle, stygge glass fra "alle prestegjeld". Men disse var jo så fine at de tas kun fram til selskaper!

Ellers har vi noen høye "sennepsglass" som vi bruker. Selvfølgelig uten lokk og etiketter da. sennepsglass.jpg

Også har vi plastglass til barna, både de fargede fra Ikea og disse fra Tupperware:Avanti glass.jpg

Sist redigert av Mirasol : 30-06-08 kl 14:50.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:53   #14
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi har sånne:

Disse i store og små til hverdagsbruk

Og samme som Arken til litt finere bruk.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 22:09   #15
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Vi har også disse,

samt disse fra IKEA:

Har også noen gamle enkle IKEA-glass.

Gammel 30-06-08, 22:12   #16
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg må en tur på Ikea. De glassene ser ut til å være fine til Origo-serviset mitt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 23:35   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

vi og. Og de tåler å gå i gulvet veldig mange ganger før de knuses *erfart*

Gammel 01-07-08, 13:57   #18
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi og. Har også noen andre gamle fra Ikea, som har holdt overraskende bra.

Har også "kaffe latte"-glass som brukes mye mer til vann av oss voksne enn til kaffe latte.

Gammel 10-07-08, 12:33   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I tillegg har vi noen søte turkise som jeg ikke har bilde av.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-08, 14:11   #20
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Vi har noen billige, litt høye av den typen som endel kaffebarer serverer latte og denslags i. Jeg syns de er veldig greie og kan brukes til det meste. Da jeg skulle kjøpe flere fant jeg ikke helt like, og kjøpte noen som ligner, men med en idiotisk grop på undersiden som samler vann i oppvaskmaskinen.

Jeg kunne skrevet dette innlegget selv. Jeg liker glassene godt, men den gropen kunne jeg vært foruten. Butikken hvor vi kjøpte de første glassene er lagt ned, og ikke snakk om at jeg finner like noe sted.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.