|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Gullforgylt barberhøvel og barberkost og en god barbersåpe, og Diablo (pc-spill). Det siste var det mest romantiske han kunne tenke seg å få i morgengave.
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Min mann fikk en tur for to til et gedigent båtshow i London. Det er det han interesserer seg mest for her i verden (bortsett fra kone og barn
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Ga ingenting og fikk ingenting, vi hadde jo ingen penger på den tiden. Leilighetskjøp, totalrenovering, student og lav lønn.
|
|
|
#4 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Vi endte med ingenting
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Han fikk klokke av meg og jeg fikk alliansering med 3 diamanter i av han. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Han fikk lommelerke med navn og dato og en fin treboks til fluene sine. (Han driver med fluefiske og begge deler er flittig i bruk.) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøpte du til din mann i morgengave?Mannen min fikk barbermaskin.
|
![]() |
|
|