|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingLiker å eksperimentere, og er ikke bundet av oppskriften... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingNåja, jeg vet ikke helt men tror det er midt på treet egentlig. Hverdagsmaten blir nok sånn tålelig. Men de fleste skryter av maten. Jeg vet ikke helt om det er bare prat eller om de mener det men.
![]() |
#63 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er flink til å lage mat og bake. Jeg kunne ikke åpnet restaurant akkurat, men jeg har interesse for matlaging og er god på å plukke oppskrifter som har noe ekstra ved seg og gjøre dem til mine. Jeg er som Maximillia tenker jeg.
![]() |
#64 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingEr nok under gjennomsnittet. Det er ingen dårlig skjult sjenanse, æresord
![]() |
#65 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er veldig glad i å lage mat, og lager den meste maten selv - ikke slike hurtigretter o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Off the map.
|
![]() Sv: Er du god på matlagingjeg er nok sånn omtrent middels minus.
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg er en rimelig habil kokk. Jeg elsker å lage mat og maten jeg lager bruker smake godt, også i følge de jeg serverer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Vaklende
|
![]() Sv: Er du god på matlagingJeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke koketterer med å være under middels på kjøkkenet. Jeg hadde blitt utrolig overrasket hvis noen hadde bedt om en oppskrift, og er lykkelig de gangene det blir spiselig. Jeg forsøker likevel å invitere gjester siden det er hyggelig med besøk og vi også blir invitert en del bort på middag. Det er vanskelig å vite om man skal advare gjestene eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Er du god på matlagingToro er en god venn av meg i hverdagen. Jeg er overhodet ingen oppfinnsom eller tålmodig kokk etter lang arbeidsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|