|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?
Joda, det kunne jeg.
![]() |
#62 |
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Nå ble jeg veldig betatt av Thalia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Det går litt i perioder for meg tror jeg. Noen ganger bare leser jeg, mens andre ganger er jeg mer deltakende og skriver mer selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er nok en skriver. Med mindre jeg ser at alt er sagt og oppgjort i en tråd, da gidder jeg ikke anstrenge meg. Er skravlete IRL også.
![]() |
#65 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Eg er nok i utgangspunktet ein skrivar, men er ikkje kommen heilt i gong enno. Eg har vel vanskelig for å halda tilbake kommentarane irl og
![]() |
#66 |
Leser
|
Kanskje hun gjør som deg? Du har jo et program som genererer innlegg hvis jeg husker riktig.
Jeg tenkte primært på tidsforbruk. Enkelte kommer inn i tråder, sier hva de mener uten at de nødvendigvis leser alt som er skrevet eller overhode synes det er relevant hva andre har skrevet. Mye går sikkert på om man tenker på det man skriver som direkte rettet mot en person (feks HI) eller om man oppfatter skrivingen sin som om man står i en gruppe med folk og snakker. Jeg oppfatter som regel skrivingen min som det siste. Fjasing er typisk (i mitt hode) en dialog mellom færre personer (som om man er i selskap, og et par, tre, fire stykker står på verandaen og røyker. De er en del av gruppen, men de snakker med hverandre.)
![]() |
#67 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Det går litt i perioder hvor mye jeg skriver, og jeg tror jeg er mer av en leser, for jeg starter ikke mange tråder, og forteller ikke så veldig mye om meg og mitt, men av og til er jeg en reser på kommentering og diskutering og skravling. Det har ihvertfall blitt ikke så rent få innlegg i løpet av FP-karrieren.
![]() |
![]() |
#68 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser, helt klart |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Helt klart en leser. Akkurat likt som jeg er en lytter irl.
![]() |
![]() |
#71 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en observerer og fjaser. Jeg slenger meg sjelden med i diskusjoner, og skal jeg svare på spørsmål så må jeg være helt sikker på at jeg har rett og det kan fort bli litt krevende. Jeg leser litt, men tror i grunn jeg fjaser mer.
![]() |
#73 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en skriver. Jeg er meddelsom av natur, mener mye om mangt og har lav terskel på skriving. Jeg leser vel ikke korrektr, som sådan, men ser gjerne igjennom litt før jeg poster. Jeg følger med på tråder der jeg er aktiv, men prøver å være flink til å sjekke Uleste innlegg også, ikke bare kontrollpanelet.
![]() |
#74 |
Epikur
|
Haha, du er vel mer en siterer enn du er leser/skriver.
![]() |
#77 |
flisespikker
|
![]() |
#78 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Det er sjelden jeg leser en tråd uten å skrive noe i den.
![]() |
#79 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg vet ikke helt hva jeg er, men jeg vet at det varierer veldig mye i forhold til hvor mye jeg skriver. I perioder føler jeg meg ganske stum, i andre perioder har jeg munndiaré. At man uansett bruker mer tid på å lese er som bina sier ganske naturlig, men når jeg først skriver så bruker jeg ofte ikke så lang tid. Skriver rasende fort, og ser fjørti skrivefeil og klønete formuleringer i etterkant som jeg i varierende grad går inn og redigerer. :tilstår:
![]() |
#80 |
Epikur
|
Jeg sitter med min søsters beinharde hamretastatur.
![]() |
|
|