|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?
Joda... men som skriveren jeg er så henger jeg meg opp i formuleringer. "Jeg leser mer enn jeg skriver" er og blir en teit formulering. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er nok en skriver. Med mindre jeg ser at alt er sagt og oppgjort i en tråd, da gidder jeg ikke anstrenge meg. Er skravlete IRL også.
|
|
|
|
#3 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Eg er nok i utgangspunktet ein skrivar, men er ikkje kommen heilt i gong enno. Eg har vel vanskelig for å halda tilbake kommentarane irl og
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Kanskje hun gjør som deg? Du har jo et program som genererer innlegg hvis jeg husker riktig.
Jeg tenkte primært på tidsforbruk. Enkelte kommer inn i tråder, sier hva de mener uten at de nødvendigvis leser alt som er skrevet eller overhode synes det er relevant hva andre har skrevet. Mye går sikkert på om man tenker på det man skriver som direkte rettet mot en person (feks HI) eller om man oppfatter skrivingen sin som om man står i en gruppe med folk og snakker. Jeg oppfatter som regel skrivingen min som det siste. Fjasing er typisk (i mitt hode) en dialog mellom færre personer (som om man er i selskap, og et par, tre, fire stykker står på verandaen og røyker. De er en del av gruppen, men de snakker med hverandre.)
|
|
|
#5 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser mye mer enn jeg skriver. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Med tanke på hvor lenge jeg har vært medlem, og hvor mange innlegg jeg har skrevet, er jeg definitivt en leser.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Det går litt i perioder, men jeg er nok kanskje en skriver..? Det er litt på samme måte som i virkeligheten - jeg kan være ei skikkelig skravlebøtte,
|
|
|
|
#9 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Definitivt en leser. Mange svar blir slettet underveis, fordi jeg synes det jeg har skrevet er allerede sagt. Korrekturlesing er ikke for meg, så innlegg blir ofte postet med skrivefeil.
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008) Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid! Sist redigert av Lucifer : 30-07-08 kl 10:05. Årsak: Skrivefeil som sagt.. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg leser flere tråder enn de jeg svarer i. Det er ikke alle tråder jeg føler jeg har noe å bidra med i og av og til orker jeg rett og slett ikke å svare, eller klarer ikke å formulere det jeg ville si.
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser.
|
|
|
#12 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser.
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en leser, helt klart |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Er du en skriver eller en leser?Helt klart en leser. Akkurat likt som jeg er en lytter irl.
|
|
|
|
#15 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Joda, det kunne jeg.
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Nå ble jeg veldig betatt av Thalia. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en observerer og fjaser. Jeg slenger meg sjelden med i diskusjoner, og skal jeg svare på spørsmål så må jeg være helt sikker på at jeg har rett og det kan fort bli litt krevende. Jeg leser litt, men tror i grunn jeg fjaser mer.
|
|
|
#19 |
|
Epikur
|
Sv: Er du en skriver eller en leser?Jeg er en skriver. Jeg er meddelsom av natur, mener mye om mangt og har lav terskel på skriving. Jeg leser vel ikke korrektr, som sådan, men ser gjerne igjennom litt før jeg poster. Jeg følger med på tråder der jeg er aktiv, men prøver å være flink til å sjekke Uleste innlegg også, ikke bare kontrollpanelet.
|
![]() |
|
|