|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Passiv
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ikke veldig brun nei, men har et snev av brunfarge etter en uke i varmere strøk i begynnelsen av juni. |
|
|
|
#62 |
|
kamerat
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg er ganske brun i år, ja, jeg har vært mye ute (men ikke akkurat solt meg aktiv).
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?
Vad brun du e!!
|
|
|
#66 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja, blir fort brun, men i år litt brunere enn vanlig til å bare ha vært i Norge. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Peppy!
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Nei, egentlig ikke. Det har vært dårlig med strandliv på meg denne sommeren. Under de få badeturene vi har hatt har jeg møtt opp uten solkrem, og måtte låne guttungens, solfaktor 50 |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Er du blitt brun i sommer da?ja |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja.
|
|
|
#73 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg har frisk og sunn farge ja og er en mye bedre utgave av meg enn den vinterbleke utgaven i grunnen.
|
|
|
#74 |
|
Passiv
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Til å bo i Bergen er ikke fargen så verst. Men jeg har tidenes teiteste skille på ryggen, etter et krampeaktig forsøk på å smøre meg selv.. |
|
|
|
#75 |
|
Einsam
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Brunere enn normalt, til ikke å ha vært i varmere strøk enn her på et par år. Har smurt meg godt hele sommer, begynte på 25, deretter 15, og nå de siste gangene bare 8. Jeg kan fort bli brent om jeg ikke passer på, men nå har jeg faktisk en fin, jevn farge, og har bare blitt litt rød på skinkene etter at jeg glemte å smøre der etter jeg tok av shortsen.. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja, i år har jeg blitt veldig brun. Etter 2 uker på Kypros og 10 dager på Sørlandet med strålende sol, så er jeg brunere enn jeg har vært på maaaange år. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
kamerat
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?
|
|
|
#78 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Jeg pleier alltid å smøre meg hvis jeg skal bevege meg utendørs om sommeren, men med små barn som skriker av overtrøtthet, eller på annen måte er utålmodige, så hender det ofte at jeg ikke rekker å smøre meg før jeg har trillet Hassel et stykke. Jeg har faktisk fått litt sandalskille på føttene og litt snev av farge på armene, men beina mine er visst totalt uten pigmenter, jeg blir verken brent eller brun på beina, med eller uten solkrem!
|
|
|
#79 |
|
Live and let live
|
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja det er jeg. Brunere enn på veldig mange år. Strandliv har den effekten.
|
|
|
#80 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du blitt brun i sommer da?Ja, jeg har blitt veldig brun i sommer. |
|
|