Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 17:52   #1
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Gajamor: Jeg har problemer med å akseptere andre sjefer enn de ekstremt gode og motiverende og meg selv. dermed er det en ganske anseelig gjeng sjefer jeg ikke respekterer. Det ville sikkert vært mye enklere for alle om jeg bare kunne ha tatt en beskjed. Men ofte er det også en god egenskap.

Jeg mottar kun ordre når jeg er på sjøen. Ellers anser jeg alle beskjeder som forespørsler som kan følges opp på den måten jeg selv syns er best, ikke på den måten sjefen har sagt det skal gjøres. Vil de ha det gjort på en spesiell måte, må de forklare hvorfor.

Om sjefen ellers er god eller motiverende er meg nokså likegyldig. Jeg håper de syns jeg har såpass omløp i hodet at jeg klarer å få gjort tingene på en ok måte uten detaljstyring.

Gammel 18-08-08, 18:08   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

..eller koke perfekte egg.

Haha! Jeg kan heller ikke koke egg, selv om jeg er en råflink kokk ellers (kanskje ikke så flink som deg, men temmelig god faktisk).

Kanskje det er fordi egg er litt sånn nøyaktig arbeide? Jeg bruker sjelden oppskrifter og de gangene jeg gjør det, så følger jeg dem aldri helt, og det blir jo helt feil når man koker egg.

Andre ting jeg skikkelig dårlig på er å skrive "tomprat"-dokumenter, rapporter og slikt.

Gammel 18-08-08, 16:10   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Godt du skrev dårlig i ballspill, Mim, ellers måtte jeg sjekka innstillingene og nicket mitt her!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 16:42   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synge, danse, tegne. Holde orden hjemme. Gjøre ting jeg ikke har lyst til å gjøre. Si ting som jeg vet folk blir lei seg av. Herme dialekter.

Gammel 19-08-08, 12:49   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan holde tale for 2000 mennesker eller synge for like mange. Men på foreldremøter holder jeg på å dø. Jeg er elendig på å være voksen.

Gammel 18-08-08, 17:58   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er verdens dårligste husmor......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 18:10   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg suger i å vinne i tipping.

Og å regne. Matte er lagt ifra min stekeste side.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 19:24   #8
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hoderegning!

Sy!

Strikke!

Tegne og male!

Skal jeg fortsette?

Gammel 18-08-08, 21:32   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hoderegning!

Sy!

Strikke!

Tegne og male!

Skal jeg fortsette?

Åh, jeg kunne jo bare ha signert deg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 23:06   #10
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hoderegning!

Sy!

Strikke!

Tegne og male!

Skal jeg fortsette?

Dette kunne jeg skrevet. Er i det hele tatt dårlig på ting som tar litt tid og krever at man er tålmodig og nøyaktig. Er vel rett og slett lite kreativ når det gjelder praktiske ting. Er usedvanlig dårlig på å lese bruksanvisninger. Er vel utålmodigheten som kommer inn her også.....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 23:26   #11
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-steke pannekaker
-vaske gulv
-etterligne dialekter
-spille instrument
-tegne/male
-magedans

Gammel 18-08-08, 19:59   #12
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler meg helt hjelpesløs når jeg liksom skal snakke sammen med en gjeng med damer.

Ikke kan jeg sy og strikke og sånt heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 20:32   #13
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg er helt talentløs når det gjelder smalltalk, og savner ofte større evner til å føre hyggelige, men intetsigende, samtaler med fremmede

Hva er din aller svakeste side?

Jeg har også ofte misunt venner og bekjente som helt uanstrengt får småpraten til å flyte.
I tillegg er jeg svært dårlig til å disiplinere meg selv når det gjelder å utføre kjedelige oppgaver, der manglende utførsel stort sett bare går ut over meg selv (f.eks studier)
Ellers er jeg visstnok ikke særlig god til å ta en seier.
Men jeg mener egentlig selv at det er en vinners privilegium å hovere over sine motstandere.

Gammel 18-08-08, 20:33   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er VIRKELIG ikke god når det gjelder håndarbeid... og slike ting. Sånn pynting av kaker etc. Formingsting liksom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:25   #15
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter å ha lest denne tråden innser jeg at jeg er dårlig til fryktelig mye og litt til. Thanks for reminding me :må på selvtillitskurs:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 21:33   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I helga har jeg oppdaget at jeg suger på å finne veien, men jeg elsker å kjøre bil. Jeg greier ikke å bestemme meg for om det er positivt: Jeg tar det med godt humør når jeg kjører feil. Eller om det er negativt: Hadde jeg mislikt å kjøre bil hadde jeg ikke havnet ut på viddene.

Mannen min ville kjøpe GPS til meg før jeg reiste, men jeg synes slikt er unødvendig. Jeg bruker bare å ringe ham når jeg har kjørt meg vill og lar han guide meg frem. Når jeg ringe i helga sa han med forpint stemme "Lurer du på hvor du er?" (Men det var jeg klar over, det sto på veiskiltet, det var heller hvor jeg skulle kjøre videre som var problemet. Om jeg kom frem? Joda, på rekordtid.)

Gammel 18-08-08, 22:05   #17
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg virkelig hater husarbeid og er derfor virkelig elendig til å holde det ryddig.
Retningssansen min er til å grine av stort sett (men jeg er utrolig flink til å lese kart)
Jeg har store problemer med å holde orden på venstre og høyre.
Jeg er også et stort rotehue, noe som passer dårlig med å hate å rydde.
Nøkler. lommebok og mobiltelefon hater meg, de gjemmer seg i allefal hele tiden.
Samler jeg de i veska så gjemmer den seg........

Gammel 18-08-08, 22:06   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er virkelig ikke god til å: vaske hus, lage mat, komme meg i seng.

Gammel 18-08-08, 22:16   #19
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Endelig en tråd for meg.

Jeg er virkelig ikke til å holde det ryddig. Til å holde kjeft. Til å få ut fingeren og jeg suger virkelig på å la ting ligge.

Jeg er elendig til å ta vare på og passe på meg selv.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 22:50   #20
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er skikkelig dårlig på å holde mine egne forsetter, særlig dersom de innebærer å spise mindre godteri

Jeg lukeparkerer pr. definisjon IKKE. Har ALDRI gjort det (med mindre "luka" er minst 10 meter og da kan de vel knapt kalles en luke...)

Jeg er nok ingen stor kokk. Med unntak av rydding, er jeg vel ganske dårlig på husarbeid generelt. Mine vaskeegenskaper står ikke mye tilbake for kokkekunstene.

Jeg er nok ganske utålmodig. Det kan jo være bra noen ganger, men andre ganger kunne jeg defintivt trengt en større porsjon tålmodighet både i jobbsammenheng og på hjemmebane.

Jeg er slett ingen danseløve.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.