|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?
Jeg mottar kun ordre når jeg er på sjøen. Ellers anser jeg alle beskjeder som forespørsler som kan følges opp på den måten jeg selv syns er best, ikke på den måten sjefen har sagt det skal gjøres. Vil de ha det gjort på en spesiell måte, må de forklare hvorfor.
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Haha! Jeg kan heller ikke koke egg, selv om jeg er en råflink kokk ellers (kanskje ikke så flink som deg, men temmelig god faktisk).
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Synge, danse, tegne. Holde orden hjemme. Gjøre ting jeg ikke har lyst til å gjøre. Si ting som jeg vet folk blir lei seg av. Herme dialekter.
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg kan holde tale for 2000 mennesker eller synge for like mange. Men på foreldremøter holder jeg på å dø. Jeg er elendig på å være voksen.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg tror jeg er verdens dårligste husmor...... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Dette kunne jeg skrevet |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg føler meg helt hjelpesløs når jeg liksom skal snakke sammen med en gjeng med damer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har også ofte misunt venner og bekjente som helt uanstrengt får småpraten til å flyte.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er VIRKELIG ikke god når det gjelder håndarbeid... og slike ting. Sånn pynting av kaker etc. Formingsting liksom.
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?I helga har jeg oppdaget at jeg suger på å finne veien, men jeg elsker å kjøre bil. Jeg greier ikke å bestemme meg for om det er positivt: Jeg tar det med godt humør når jeg kjører feil. Eller om det er negativt: Hadde jeg mislikt å kjøre bil hadde jeg ikke havnet ut på viddene.
|
|
|
#17 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg virkelig hater husarbeid og er derfor virkelig elendig til å holde det ryddig.
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Endelig en tråd for meg. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En avsporing til: Hva er du VIRKELIG ikke god til?Jeg er skikkelig dårlig på å holde mine egne forsetter, særlig dersom de innebærer å spise mindre godteri |
|
|
|
![]() |
|
|