|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Leste ut Stieg Larsson trilogien i dag, og føler et tomrom nå. Vil lese mer, men er redd det meste kan bli nedtur ret etter disse bøkene. :helfrelst:
|
|
|
#2 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Hører Snømannen av Jo Nesbø på lydbok. Jeg liker egentlig ikke krim... Tove Nilsen ligger fremdeles på nattbordet. Sommeren 2005. Litt vel nyskilt-kvinne-prøver-ikke-å-være-euforisk-i-moden-hodestups-forelskelse foreløpig...
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg driver og leser opp igjen Earthsea-kvartetten til Ursula LeGuin.
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?jeg leser 'Innsirkling' av Carl Frode Tiller. Dvs har akkurat begynt, så jeg vet ikke helt hva jeg synes.
|
|
#5 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Den trettende fortellingen av Diane Setterfield. |
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har akkurat oppdaget at lydbøker er genialt på mp3-spilleren. Dessverre har (det ganske dårlige) utvalget av bøker på mitt lokale bibliotek vært svært førende for høreutvalget i det siste. |
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Øya - Victoria Hislop
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?"Svermen" av Frank Schätzing. Bra bok, men litt tunglest synes jeg.
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har endelig surra meg til å begynne på Stieg Larssons første.
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurat leser jeg Tokyo av Mo Hayder. Makabert tema, og en fryktelig spennende bok. Anbefales! |
|
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har jo blitt henvist til sofaen grunnet en lite vellykket ridetur, og i den anledning har svigermor vært på biblioteket og plukket opp en bok hun mente jeg burde lese nå mens jeg likevel ikke kan gjøre stort annet:
|
|
|
#12 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Drageløperen, hittil er jeg absolutt ikke imponert.
|
|
#13 |
|
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Jeg har akkurat startet på The timetraveler´s wife, inspirert av en tråd her inne. Har bare lest noen sider, så jeg vet foreløpig ikke om jeg liker den.
|
|
#14 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurt begynt på Jo Nesbøs Flaggermusannen. Store forventninger.
|
|
#15 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Just ferdig med Havets Katedral. Lettlest av typen "god historie". Helt grei, men hypen er ikke helt fortjent synes jeg.
Hva synes du? Leste den for mange år siden, og syntes den var noe zpeziell.
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Jeg må innrømme at det fortsatt går en smule trått med Kvinnen og apen, også etter at jeg passerte side 100 og burde ha kommet ordentlig inn i boka.
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?
Hvordan har det tatt i vei? Jeg syntes den var fantastisk da jeg leste den (for mange år siden).
|
|
#19 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Parfymen. Eller Perfume.. For jeg leser den på engelsk.
|
|
#20 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?Akkurat ferdig med den siste i triologien til Stieg Larsson. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| bøker |
|
|