Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Erfaring med Quinny-vogner?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 21:27   #61
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Erfaring med Quinny-vogner?

Jøss, jeg syns de selger Quinny`ene så dyrt, jeg... Vi har en Quinny-vogn (Comfort 3XL) som er brukt fra mars til halve juli i år, og vi har tenkt å selge den for 1500,- (Komplett med sportsdel + bag)
Er det virkelig marked for å selge de for over 2000,-?? Det syns jeg er dyrt.

Nå bor vi på Østlandet da, Iset...

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:43   #62
Left
Passiv

Standard

Når du skal ut og prøve på lørdag, så må du prøve å legge sammen comforten, og late som om du løfter den ut og inn av bilen.

Se på Babyjogger City Classic eller Elite. Prøv, og legg sammen dem, så gjør du en liten sammenlikning på hva som er enklest, og hvilken som er lettest.

Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:43   #63
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Erfaring med Quinny-vogner?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De to nederste er vel kanskje samme modell. Jeg liker ikke helt tanken på at de må sendes, men det går vel bra. Ulempen er jo at jeg ikke får prøvd den.

Mener du årsmodell?
Hvis det er sånn omtrent samme årsmodeller og pent brukte så ville jeg valgt den røde fordi den absolutt er tøffest fargemessig!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 21:57   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jøss, jeg syns de selger Quinny`ene så dyrt, jeg... Vi har en Quinny-vogn (Comfort 3XL) som er brukt fra mars til halve juli i år, og vi har tenkt å selge den for 1500,- (Komplett med sportsdel + bag)
Er det virkelig marked for å selge de for over 2000,-?? Det syns jeg er dyrt.

Nå bor vi på Østlandet da, Iset...

Du kan ikke sende den da? Hvilken farge er den? Jeg har mest lyst på rød, men det er jo ikke noe absolutt must. Men var det Comfort som ikke var så bra? Jeg blir helt forvirret, må lese litt oppover i tråden igjen. Er det Freestyle Comfort dere har? Sånn som denne?

Gammel 29-08-08, 10:08   #65
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Du kan ikke sende den da? Hvilken farge er den? Jeg har mest lyst på rød, men det er jo ikke noe absolutt must. Men var det Comfort som ikke var så bra? Jeg blir helt forvirret, må lese litt oppover i tråden igjen. Er det Freestyle Comfort dere har? Sånn som denne?

Stemmer det, er den, ja. Vår er svart.
Kan jo sende den - men hvordan sender man en vogn? Tog? Posten?

Gammel 29-08-08, 11:45   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man sender den i posten. Jeg har aldri sendt en vogn selv, men har kjøpt et par som ble tilsendt. Jeg tror man kan troppe ned på posten og få hjelp der, til å pakke inn og sånt, eller? Den må jo være ganske bra innpakket for å ikke bli ødelagt.

Hvis du ikke orker å sende den så kan jeg godt ta en av de andre altså, men om du vil sende så har jeg veldig lyst på den, men jeg må bare snakke med mannfolket mitt først. Den er i tipptopp stand og alt? Og bra å kjøre? Jeg orker ikke utbytting av vogner, kjøper jeg denne vil jeg helst ha den i 2-3 år til, hehe.

Sist redigert av Dixie Diner : 29-08-08 kl 11:52.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 15:26   #67
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøp deg ei Teutonia vogn. Spirit S3 f.eks, eller en god Mistral.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 20:48   #68
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Standard

Den er i tipp topp stand, ja - er ikke brukt veldig lenge. Men blir det ikke et forferdelig styr med sending? Med bag + sportsdel? Aner ikke jeg, altså...

Mannen min syns Quinnyen er bedre å trille enn Teutoniaen. Men jeg syns T. er bedre.

Gammel 29-08-08, 21:37   #69
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Iset: jeg solgte, og sendte, hardbagen til TFK vogna vår via Finn og det var veldig enkelt og greit. Jeg stakk innom Barnas Hus og finn en kasse den passa i og gikk bare på Post i butikk og sendte den. Ikke var det spesielt dyrt heller.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 22:23   #70
ElseMarie
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2008
ElseMarie har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg såg veldig på Quinny tidligere, men har nå sporet over på teutonia spirit s3.
hørt så mange som har sagt den er bedre, men er fremdeles veldig usikker..

jeg sendte en emmmaljunga egde duo for en stund siden, mega kasser, men det gikk fint i posten det altså!

ElseMarie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 00:45   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Kjøp deg ei Teutonia vogn. Spirit S3 f.eks, eller en god Mistral.

Takk for tipset.

Jeg er veldig usikker enda altså. Jeg må nesten se an tipsene her og ta en tur på Olsen i morgen. Jeg var på Reflex i dag men de hadde jo INGENTING.

Gammel 30-08-08, 00:51   #72
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

En spirit eller mistral har du desverre ikke ut vognperioden, de er korte i ryggen. Liggelengde er ca.90 cm. Jenta mi på halvannet, har den nok ikke over vinteren.

Synes absolutt du skal titte på Babyjogger, det er virkelig en vogn som har imponert meg, og jeg sikler på en selv, det er bare vanskelig å velge hvilken vogn jeg skal selge for å kjøpe en sånn en.

Gammel 30-08-08, 01:00   #73
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Babyjoggeren må jeg absolutt prøve, for den skryter jo alle av.

Jeg fant denne nå, men den ser litt jalla ut? Litt ukomfortabel?

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...97&WT.svl=Link

Gammel 30-08-08, 01:10   #74
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Nå fant jeg disse også:

GT Sport

Enda en GT Sport som ser litt annerledes ut enn den over, men den er sikkert lik

Gammel 30-08-08, 09:45   #75
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå fant jeg disse også:

GT Sport

Enda en GT Sport som ser litt annerledes ut enn den over, men den er sikkert lik

Jeg har den siste som du linker til og har vært fornøyd med den. Den ble brukt av storebror fra han var ca 10 mnd og ut vognperioden. Det er ikke svigbart forhjul på den. Den finnes i en svingbar variant. Den selges/ble solgt på Biteringen www.biteringen.no. Koster/kostet ca 2000,- Den har lavere liggestilling også enn Sport-varianten.

Den største forskjellen på de to du linker til her er størrelsen på hjulene.

Sist redigert av Jenna : 30-08-08 kl 09:52.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 10:36   #76
ElseMarie
Fullverdig medlem

Standard

Skal ikke være enkelt i denne vogn jungelen
Jeg prøvde med storebror i teutonia spirit s3, han blir 3 i november og hadde ikke så veldig god plass..
Synes den blir litt i dyreste laget for oss, men det er et godt ståbrett til teutonia, så jeg holder en knapp på den ennå, evt til jeg finner noe som jeg liker bedre..

Gammel 30-08-08, 10:38   #77
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Takk, dere. Jeg blir glad for alle råd. Nå skal vi straks ut og se på vogner.

Gammel 30-08-08, 10:40   #78
ElseMarie
Fullverdig medlem

Standard

ja kan være lurt å ta seg en tur for å se..

Håper du finner noe du liker!!

Gammel 30-08-08, 10:40   #79
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde freestyle i fra 2001 til 2006. Iløpet av de årene hadde jeg klart å kjøpe meg 3 stk. Super fornøyd, kunne godt tenkt meg å kjøpe en nå også. Bare synd at ingen av barna bruker vogn noe særlig.

Gammel 30-08-08, 11:02   #80
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Biteringen selger GT Safari med svingbart forhjul til 2490,-

Jeg tror ~TM~ her inne har hatt en slik, og vært kjempefornøyd, og ei annen venninne har også vært veldig fornøyd med sin. det har blitt mindre bakhjul på de, uten at jeg vet om det har noe å si for kjørekomforten.

Hold deg unna buzz hvis du vil ha en "ordentlig" vogn, og ha den ut vognperioden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.