Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange forum er du med i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange forum er du med i?
1 29 19,21%
2 31 20,53%
3 34 22,52%
4 22 14,57%
5 9 5,96%
6 11 7,28%
7 1 0,66%
8 4 2,65%
9 0 0%
10 eller fler 7 4,64%
Dustepoll 3 1,99%
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-08, 16:30   #61
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Hvor mange forum er du med i?

Er med i her inne,gressenkene,nm,dib,minimais. Er mest her inne og på nm.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 16:34   #62
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

medlem hos FP. babyporten, SM, tett inntil, sykroken og barselsgruppeforum. Er mest på FP.

Gammel 13-09-08, 11:48   #63
Mammarit
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Lesja, Oppland
Mammarit har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er for tiden bare med i 2 forum - her og scrapbookexpress.no
Men dette er artig, så det kan fort bli flere

Mammarit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-08, 20:43   #64
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Ja, der kom jeg på en til. Et scrappeforum. Glemte det jeg.

Gammel 13-09-08, 21:11   #65
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

FP, SM og et lukket forum for desemberklubben07.

Gammel 13-09-08, 21:32   #66
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

NM, SM, SG, BP, Privatforum for Desember 07, Gaiaforum, Sykepleieren, Tettinntil, Frustrerte fruer og her... sikkert registrert flere steder også.

Er ikke aktiv over alt da...

Gammel 14-09-08, 09:13   #67
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er stort sett aktiv bare her, men er innom jevnlig på 3 til. Er i tillegg registrert på 6 andre forum der jeg ikke er aktiv, men bare er innom og leser en gang hvert jubelår. Det ble mange forum det gitt.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 12:10   #68
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 12:46   #69
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

2 forum, i tillegg til at jeg er aktiv på ordspill.no. Men det er jo ikke noe forum.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 13:18   #70
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg er medlem på flere, men aktiv på 2.

Gammel 14-09-08, 13:21   #71
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Facebook, her og et til.

Gammel 14-09-08, 13:30   #72
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er innom tre fora daglig. FP, lavkarbo.no og vektoperasjon.no. Men jeg er nok registrert på et par-tre til...

Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 17:33   #73
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Skal man telle med facebook asså?

Gammel 14-09-08, 18:12   #74
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte 4, men om man skal regne med facebook og nettby så blir det 6.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 20:35   #75
Corona
Superaktiv

Corona sin avatar

Corona er litt kulCorona er litt kulCorona er litt kul
Standard

Registrert på 3, tror jeg. Ikke aktiv på NM lenger, og har vært lite aktiv her..

Corona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 21:19   #76
oss
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

Blir vel rundt 4 tror jeg.

oss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 21:25   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er kun her. Hvordan i all verden skulle jeg hatt tid til mer?

Men jeg har ikke avregistrert meg noe sted, så jeg antar jeg fremdeles har bruker på SM ( ), NM ( ) og BP. Og jo; vogndilla. Jeg må innrømme at det var bare for å forsyne meg av deres kunnskap. :snylter:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 21:26   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Tettinntil er jeg visst også registrert på, og får noen hyggelige savnerdegmail innimellom.

- No. 4 -
Gammel 14-09-08, 23:56   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Og jeg svarte selvsagt ett.

- No. 4 -
Gammel 15-09-08, 00:55   #80
Tispa
Hundegal

Tispa sin avatar

Tispa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jegerjenter, knallbra forum .
FP, ikke så himla aktiv...
KG, mest for å le litt, mange dumme spørsmål og svar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.