|
Se resultatene: Yoghurt i barnehagen? | |||
Ja til yoghurt i barnehagen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
108 | 83,08% |
Nei til yoghurt i barnehagen |
16 | 12,31% |
Vet ikke, men vil se resultatet |
6 | 4,62% |
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Lillebror hadde med yoghurt hver dag, og koste seg skikkelig med den. Pluss en haug grove polarbrød med prim og brunost. Frukt fikk de.
![]() |
#63 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Jeg synes det er helt greit å sende med yoghurt i bhg, MEN ikke hver dag..
![]() |
#64 |
Superaktiv
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Vi serverer yoghurt hver fredag, og onsdagen får alle en spiseskje vaniljeyoughurt til fruktsalaten.
![]() |
#65 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Har aldri tenkt på det. Lillegutt har med yoghurt i bhg hver dag. I sommer var det noen dager vi ikke hadde og da fikk jeg beskjed om at han var skikkelig lei seg fordi "alle andre" hadde yoghurt og ikke han. Da måtte personalet låne av et av de andre barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Synes det er helt greit å sende med en yoghurt til barnehagen. Det er jo sukker i den, men det er det i mange slags pålegg også. Det har vært en diskusjon i vår barnehage om at foreldrene ikke skal sende med yoghurt, fordi det er så mye sukker i de og barna blir så "sprelske". (Dette er barnehageansatte sin mening.) Men vi har ikke hørt noe mer om den saken, så jeg sender fremdeles med ett lite beger av og til. Dessuten er det jo godt med litt forandring også |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Off the map.
|
![]() Sv: Youghurt i barnehagen?
her må jeg si meg veldig enig.
![]() |
#68 |
Off the map.
|
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?
alt vi spiser produserer da søppel, men det synes jeg på en måte er en annen diskusjon. Eller?
![]() |
#69 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Jeg har ingen meninger om dette. Jeg bruker ikke så mye yoghurt selv, men synes ikke det er krise med en yoghurt.
Dette er vel et temmelig lite holdbart argument? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Stadig underveis
![]() Sv: Yoghurt i barnehagen?Her i huset forsøker vi å unngå fruktyoghurt (ikke naturell)... og brunost, saft, prim og andre matvarer med mye sukker. Vi koser oss i helgene med feks vafler eller is, men da vet vi alle at det er godsaker og ikke mat.
Nooria Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008. Sist redigert av Nooria : 23-09-08 kl 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Ser ikke noe problem om jeg kan slippe det heller. Men som andre har sagt her: det har noe med helhetstenkning å gjøre. Det er vel sukkerinntak som helhet som teller, gir du mere ett sted får du minke det et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Hvor: Trondheim
Jo det er en helt annen diskusjon
![]() |
|