|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
♡
|
Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Lillesøster sin Teutoniavogn går stadig i stykker. Hjulstillingen forran er skjev og den har vært reparert flere ganger. En gang fikk vi nytt understell etter at snuppa og jeg tryna i en bratt bakke da hjulet bøyde seg under vogna. Nå fusker den igjen og jeg lurer på hvor mange ganger jeg er villig til å betale for reparasjonen. Vi finner selvsagt ikke kvitteringen og den ble kjøpt på et kredittkort jeg ikke har lenger.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Babyjogger City Classic! Helt genial. Lett å trille, smart kalesje som skjermer godt for solen, og kan stå i to trinn. Superenkel å slå sammen. Veier 9,5kg. Rett rygg i sittestilling, flat i liggestilling. i Svingbart og låsbart fremhjul. Lang liggelengde.
|
|
|
#3 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Easywalker sky!
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?
:amen: |
|
|
|
#7 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Er strålande fornøyd med Babyjogger City Elite. Har eit par ekstra finessar i forhold til Classic og eg synes den er finare. 6 åringen vår fekk faktisk fint plass i den. Ho er 16 kg og omlag 112 høg
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Jeg har et ganske uanstendig forhold til min OTH. Det er like før jeg tar den med opp i senga.
|
|
|
|
#12 |
|
♡
|
xplory?
|
|
|
#13 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?OTH er jo ganske fin å se på, og knallfin å trille vil jeg tro. Eneste jeg synes som trekker ned er prisen. 6700 kroner for ei vogn liksom?
|
|
|
#14 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Det er forøvrig kampanje på Babyjogger City Elite om dagen, 2500,- på Barnas hus. Vanlig pris er 3000,-
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Nei, du får ringe til Alnabru eller Sandvika å sjekke om de har den inne først. Eller Citypassasjen.
|
|
|
#17 |
|
♡
|
Citypassajen? Er det gamle Fru Lyng ved Akersgata? Jeg jobber i sentrum og kunne tatt en tur innom i dag.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jepp, det er gamle fru Lyng.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Selv kjøpte jeg en Simo Basic brukt på Finn til kr 1000,- når mellomste var underkant av 2 år. Den er jo sef litt tyngre en Stokke, OTH og TFK, men lun å sove i for en 2 åring og lett å legge sammen
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Om vi må kjøpe "ny" vogn, hva går vi for?Hvis fru Lyng i Citypassasjen fortsatt fører Teutonia hadde jeg prøvd å reklamere på vognen der. |
|
![]() |
|
|