Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avsporing: Titter dere i andres skap?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-08, 09:38   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har kikket etter dopapir ja.

... selv om det var rikelig igjen på holderen?

Gammel 13-10-08, 10:57   #2
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det gjør jeg aldri

Gammel 13-10-08, 11:07   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Joda, har nok lett etter både tamponger/bind og dopapir.

Gammel 14-10-08, 21:28   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nope. Det har jeg ingen interesse av. Ja, så fremt jeg ikke henter meg en kaffekopp, og ser de andre koppene i skapet.

Gammel 14-10-08, 21:21   #5
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det kunne ikke ramle meg inn. Lavmåls å rote i andres saker.

Gammel 14-10-08, 23:54   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting er som et uåpnet skap.

Gammel 15-10-08, 00:05   #7
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Atte, jeg blir litt stresset hver gang denne tråden dukker opp igjen, i og med at det ikke lenkes til tråden som det fjases om i HI. Jeg åpner altså ikke andres skap.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 00:20   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en gang vært på leting etter dopapir i skap.

Gammel 15-10-08, 09:42   #9
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Atte, jeg blir litt stresset hver gang denne tråden dukker opp igjen, i og med at det ikke lenkes til tråden som det fjases om i HI. Jeg åpner altså ikke andres skap.

Men jeg har vært litt snill med deg, torsk.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 01:21   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg åpner uten skrupler andres baderomsskap for å finne dopapir, eller hvis det er krise, et bind.

Jeg skjønner sant og si ikke hva som er så skrekkelig med å åpne baderomsskapet heller, jeg da. Hva har folk egentlig i skapene som er så hemmelig? I vårt baderomsskap er det bind, barbersaker, tannbørste og tannkrem, såpe, linser og linseveske, hårstylingprodukter, kosmetikk og zinksalve. Schempehemmelig!

Jeg har åpnet mange badeskap i min tid, og alltid for å finne noe jeg trenger, slik som dopapir, men jeg har aldri sett på det som snoking, mer enn jeg ser på det som snoking når jeg går i kjøkkenskapet og henter en kaffekopp. Hva har dere egentlig i badeskapene deres, folkens?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 13:26   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har åpnet mange badeskap i min tid, og alltid for å finne noe jeg trenger, slik som dopapir, men jeg har aldri sett på det som snoking, mer enn jeg ser på det som snoking når jeg går i kjøkkenskapet og henter en kaffekopp. Hva har dere egentlig i badeskapene deres, folkens?

Medisiner og denslags remedier står vel gjerne i badeskap, og jeg kan forsåvidt forstå at mange ikke nødvendigvis ønsker at alle skal få oversikt over hvilke helseplager man har, om man har graviditetstester liggende klar til bruk eller om man bruker kondomer med jordbærsmak. Det er en grunn til at mange apotek har oppslag om at helse er en privatsak, så vennligst hold deg litt tilbake slik at personen foran kan få snakke med apotekeren i fred. Jeg synes ikke kjøkkenskapsammenligningen er helt god - og de færreste går vel også inn på kjøkkenet og henter seg en kaffekopp helt på eget initiativ med mindre det er hos noen de kjenner temmelig godt? Hvis man spør venninnen man er hos om man kan få et bind, og hun sier "de ligger i skapet under badet, bare forsyn deg," så er det jo noe annet enn om man roter rundt i alle tilgjengelige skap uten å spørre først.

Gammel 15-10-08, 13:34   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har høy terskel for å åpne andres skap. Oftest sjekker jeg for dorull før jeg går på do og jeg syns det er ubehagelig å åpne kjøkkenskapene hos andre selv når de har bedt meg om det. Det ligger i ryggmargen at slikt gjør man ikke og jeg føler meg snokete uansett. Antakelig fordi jeg er så innmari nysgjerrig av natur, og det er noe jeg alltid har prøvd å skjule og undertrykke siden jeg overhodet ikke er frekk av natur. Jeg har aldri funnet en måte å få de to sidene av meg selv i harmoni på.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 14:28   #13
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg åpner uten skrupler andres baderomsskap for å finne dopapir, eller hvis det er krise, et bind.

Jeg skjønner sant og si ikke hva som er så skrekkelig med å åpne baderomsskapet heller, jeg da. Hva har folk egentlig i skapene som er så hemmelig? I vårt baderomsskap er det bind, barbersaker, tannbørste og tannkrem, såpe, linser og linseveske, hårstylingprodukter, kosmetikk og zinksalve. Schempehemmelig!

Nå sa Skilpadda det veldig bra rett over her, og jeg ser det på helt samme måten. Jeg syns ikke det er så hyggelig at folk roter i mine private saker, og på badet har jeg virkelig private saker. Nå er den kastet, men det sto en gang en vibroclean der. Kondomene og hanskene har jeg i nattbordskuffen, så det finner dere ikke på badet lenger. Men medisiner og hemorridesalve og moon cup, det finner dere. Og det vil jeg helst ikke at hvem som helst skal finne. Liksom.

Gammel 15-10-08, 14:45   #14
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har veldig lite hemmelige ting i skapene på badet mitt. Er bare å se hvis noen absolutt vil. Er mest håndklær, blader og generelt rot da, det er ikke særlig spennende. Synes heller ikke andre har så spennende greier i sine skap. Hemoroidekrem er vel ikke så veldig spennende egentlig, er det vel.

Gammel 15-10-08, 14:48   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg har veldig lite hemmelige ting i skapene på badet mitt. Er bare å se hvis noen absolutt vil. Er mest håndklær, blader og generelt rot da, det er ikke særlig spennende. Synes heller ikke andre har så spennende greier i sine skap. Hemoroidekrem er vel ikke så veldig spennende egentlig, er det vel.

Ting trenger jo ikke å være "spennende" selv om de oppleves som "privat". Det er litt samme argumentasjon som at man ikke ønsker å overvåkes, selv om man ikke "driver med noe spennende".

Gammel 15-10-08, 14:51   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker vel ikke på det som spesielt hemmelig, men jeg har aldri vært i en situasjon der jeg trenger å åpne andres skap. Trenger jeg en dorull så åpner jeg selvsagt heller skapet enn å gå med dritt i trusa. Det er meg revnende likegyldig om andre åpner mine skap, bare de gjør det på eget ansvar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.