|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?
... selv om det var rikelig igjen på holderen?
![]() |
#2 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Det gjør jeg aldri
![]() |
#3 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Joda, har nok lett etter både tamponger/bind og dopapir.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Nope. Det har jeg ingen interesse av. Ja, så fremt jeg ikke henter meg en kaffekopp, og ser de andre koppene i skapet.
![]() |
#6 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Ingenting er som et uåpnet skap.
![]() |
#7 |
<*(((<
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Atte, jeg blir litt stresset hver gang denne tråden dukker opp igjen, i og med at det ikke lenkes til tråden som det fjases om i HI. Jeg åpner altså ikke andres skap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg har en gang vært på leting etter dopapir i skap.
![]() |
#9 |
Vaklende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg åpner uten skrupler andres baderomsskap for å finne dopapir, eller hvis det er krise, et bind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
Medisiner og denslags remedier står vel gjerne i badeskap, og jeg kan forsåvidt forstå at mange ikke nødvendigvis ønsker at alle skal få oversikt over hvilke helseplager man har, om man har graviditetstester liggende klar til bruk eller om man bruker kondomer med jordbærsmak. Det er en grunn til at mange apotek har oppslag om at helse er en privatsak, så vennligst hold deg litt tilbake slik at personen foran kan få snakke med apotekeren i fred. Jeg synes ikke kjøkkenskapsammenligningen er helt god - og de færreste går vel også inn på kjøkkenet og henter seg en kaffekopp helt på eget initiativ med mindre det er hos noen de kjenner temmelig godt? Hvis man spør venninnen man er hos om man kan få et bind, og hun sier "de ligger i skapet under badet, bare forsyn deg," så er det jo noe annet enn om man roter rundt i alle tilgjengelige skap uten å spørre først.
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg har høy terskel for å åpne andres skap. Oftest sjekker jeg for dorull før jeg går på do og jeg syns det er ubehagelig å åpne kjøkkenskapene hos andre selv når de har bedt meg om det. Det ligger i ryggmargen at slikt gjør man ikke og jeg føler meg snokete uansett. Antakelig fordi jeg er så innmari nysgjerrig av natur, og det er noe jeg alltid har prøvd å skjule og undertrykke siden jeg overhodet ikke er frekk av natur. Jeg har aldri funnet en måte å få de to sidene av meg selv i harmoni på.
![]() |
#13 |
frakoblet
|
Nå sa Skilpadda det veldig bra rett over her, og jeg ser det på helt samme måten. Jeg syns ikke det er så hyggelig at folk roter i mine private saker, og på badet har jeg virkelig private saker. Nå er den kastet, men det sto en gang en vibroclean der.
![]() |
#14 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Avsporing: Titter dere i andres skap?Jeg har veldig lite hemmelige ting i skapene på badet mitt. Er bare å se hvis noen absolutt vil. Er mest håndklær, blader og generelt rot da, det er ikke særlig spennende. Synes heller ikke andre har så spennende greier i sine skap. Hemoroidekrem er vel ikke så veldig spennende egentlig, er det vel.
![]() |
#15 |
flisespikker
|
Ting trenger jo ikke å være "spennende" selv om de oppleves som "privat". Det er litt samme argumentasjon som at man ikke ønsker å overvåkes, selv om man ikke "driver med noe spennende".
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
Jeg tenker vel ikke på det som spesielt hemmelig, men jeg har aldri vært i en situasjon der jeg trenger å åpne andres skap. Trenger jeg en dorull så åpner jeg selvsagt heller skapet enn å gå med dritt i trusa.
![]() |
|
|