|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hmmm, jeg tror jeg hadde fått noen til å bygge drømmehuset for oss, byttet ut min bil og byttet ut litt møbler. Jeg hadde gitt penger til familien, fordi de trenger det. Noe hadde blitt satt i banken for guttene øremerket utdanning og bolig.
![]() |
#62 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Ja, hva ville jeg gjort?
![]() |
#63 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg hadde først og fremst tatt meg ulønnet permisjon i noen år for å kose meg litt ekstra hjemme med poden og tatt meg råd til å jobbe deltid en stund.
![]() |
#64 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?...... Sist redigert av Marge : 30-10-08 kl 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?vi hadde nok blitt boende.
![]() |
#66 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Og satt av en slump som svigermor kunne ha disponert. Hun bekymrer seg for økonomien den dagen hun blir alene. Det skulle hun ha sluppet å bekymre seg for.
![]() |
#67 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?En konkret ting er å kjøpe et stort og godt feriehus på et varmt sted, aller helst Italia, langt sør. Det skulle vært til disp for hele storfamilien, og oss selv og venner, selvsagt. Mamma som har masse giktvondt kunne vært der masse og hatt det mye bedre.
![]() |
#68 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?invistert i noe lurt
![]() |
#69 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hadde nok kjøpt oss et hus i samme område, en elbil som bil nummer to, slettet litt gjeld, gitt bort litt til søsken, satt av en del penger til ungene, gitt til veldedige organisasjoner vi begge støtter og tatt med ungene til Sør-Afrika en tur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?En annen viktig ting jeg glemte å føye til, er at jeg ville studert videre en stund til. Og jeg ville hatt aupair som kunne avlastet litt innimellom. |
![]() |
![]() |
#71 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?1. Betalt ned på leilighet og studielån. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Betalt ned det lille vi har igjen på lånet så vi var helt gjeldsfrie.
![]() |
#73 |
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?- Bygget et stort hus på en tomt i området her. Jeg har allerede tegningene i hodet over hvordan det skal bli, rundt 300 kvm tenker jeg. Med egne soverom til alle ungene og svær kjellerstue. Og bibliotek
2001 - 2005 - 2007 - 2016 Sist redigert av Barbarella : 24-10-08 kl 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?15 millioner, skal vi se:
![]() |
![]() |
#76 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Hva ville du gjort? Hva er deres drømmer. Kan de kjøpes?
![]() |
#77 |
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?1. Da hadde jeg igjen prøvd å overtale kjæresten til å være med på jordomseiling.... Og da kunne vi fått privatundervisning i hvordan en skal manøvrere farkosten |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Tja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hvis du vant 15 millioner?Jeg ville kjøpt en leilighet til min sønn som han kunne leie og dermed betale ned som et rentefritt lån. |
![]() |
![]() |
|
|