|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?
Men jeg har ikke sett at vekta til feks Marit Christensen har blitt nevnt eksplisitt i sladrepressen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ctrl+z
|
Nei, det synes jeg ikke. Jeg fatter bare ikke hvorfor det skal være interessant for andre hva hun veier. At hun er åpen om problemene er jo kjempebra - det er altfor mye hysj-hysj rundt temaet, men sensasjonslyst som dette blir bare kvalmt.
![]() |
#64 |
er her
|
Om han gir deg kommentarer om din vekt /helse situasjon, bør du gi tilbake med samme mynt om hans røyking.
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oprah 136 kg?Det er bare tull att hun ikke har veid mere enn det du ser på det bilde der ihvertfall, husker hun godt fra en film og hun var dobbelt så stor som det der. Hun må bære dem 136 kiloene sine veldig bra, jeg hadde sett ut som en miniutgave av en flødhest i forhold. Tipper nok hun er mellom 80-90 kilo på det bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Men hvorfor er det så interessant hva hun veier at du tipper på vekta, Maya80? Spiller det noen rolle for noen andre enn Oprah selv? Jeg klarer ikke helt å se relevansen bare.
![]() |
#68 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oprah 136 kg?Synes ikke hun ser ut til å veie så mye på det bildet der, og Se & Hør er vel kjent for å smøre litt ekstra på i artiklene sine, for å selge... Selger nok mer jo større vekt de legger på henne... |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Oprah 136 kg?80-90 kg ja.
![]() |
#71 |
Mother of Dragons
|
Det er jo helt sinnsykt å sitte og tippe, men uansett: Her tar du feil. Jeg må ofte anslå vekten til folk gjennom jobben og er ganske god på det. Hun veier helt sikkert mer enn 80-90 kilo her.
![]() |
#73 |
Erfaren nok
|
![]() |
#74 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#75 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Oprah 136 kg?Vel, nå fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre et lite eksperiment. Her er et bilde av Oprah, og ett av meg fra i sommer. Jeg er noe høyere enn Oprah (ca. 7 cm høyere). Hvor mye tror dere jeg veide på dette bildet, mtp. artikkelen? Dere som vet (Joika, Knerten, sjugger...) får ikke svare.
![]() |
#76 |
Pauset
|
Jeg er like høy og 82.. ser ikke sånn ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Aner ikke, men svært fin fasong på alt (untatt ansiktet som virker litt konturløst kansje?)
![]() |
![]() |
|
|