Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oprah 136 kg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-08, 08:31   #61
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oprah 136 kg?

Hun er bare nydelig den dama.

Gammel 05-11-08, 08:52   #62
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Schmart.. Sladderpressen hadde sikkert ikke nevnt det med et ord om hun ikke tok det opp selv. Også kan griser fly, og jorda er flat.

Men jeg har ikke sett at vekta til feks Marit Christensen har blitt nevnt eksplisitt i sladrepressen?

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:18   #63
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Tja, hun tar jo opp problemene sine i ganske mange av hennes programmer, og når hun er en så offentlig person blir det vel naturlig at man snakker om det?

Nei, det synes jeg ikke. Jeg fatter bare ikke hvorfor det skal være interessant for andre hva hun veier. At hun er åpen om problemene er jo kjempebra - det er altfor mye hysj-hysj rundt temaet, men sensasjonslyst som dette blir bare kvalmt.

Dessuten, dette med å gjemme det bak bekymringer for helsa hennes... Jeg må innrømme at det aller verste jeg synes med å være overvektig er andres stadige fokus på at de er bekymret for min helse. Hva faen har de egentlig med det å gjøre? Sannheten er vel snarere at det er mer behagelig for alle hvis jeg kan se ut som alle andre. Jeg går da ikke rundt og sier til min røykende kollega at jeg er bekymret for lungene hans?

Gammel 05-11-08, 09:31   #64
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg går da ikke rundt og sier til min røykende kollega at jeg er bekymret for lungene hans?

Om han gir deg kommentarer om din vekt /helse situasjon, bør du gi tilbake med samme mynt om hans røyking.

Oprah er ei flott dame, hva hun veier gidder ikke jeg henge meg opp i, sånn S&H sladder er usmakelig.

Gammel 05-11-08, 09:34   #65
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Det er bare tull att hun ikke har veid mere enn det du ser på det bilde der ihvertfall, husker hun godt fra en film og hun var dobbelt så stor som det der. Hun må bære dem 136 kiloene sine veldig bra, jeg hadde sett ut som en miniutgave av en flødhest i forhold. Tipper nok hun er mellom 80-90 kilo på det bilde.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:36   #66
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvorfor er det så interessant hva hun veier at du tipper på vekta, Maya80? Spiller det noen rolle for noen andre enn Oprah selv? Jeg klarer ikke helt å se relevansen bare.

Gammel 05-11-08, 09:37   #67
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Nå tror jeg at jeg begynner å skjønne "motpartens" meninger.

*trekker seg ut fra tråden*

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 09:39   #68
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Synes ikke hun ser ut til å veie så mye på det bildet der, og Se & Hør er vel kjent for å smøre litt ekstra på i artiklene sine, for å selge... Selger nok mer jo større vekt de legger på henne...

Driter forøvrig i hva dama veier også jeg da. Hun er utrolig flott!

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-08, 12:43   #69
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maya80, her.

Tipper nok hun er mellom 80-90 kilo på det bilde.

Gammel 05-11-08, 12:47   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

80-90 kg ja. Jeg var 87 kg da jeg ble gravid og da var jeg nesten ikke overvektig engang. Men jeg er nok høyere enn henne. Jeg sier det ikke fordi vekten betyr noe, men fordi jeg synes det er artig å se hvor folk legger grensen når det gjelder fedme. Husker jeg diskuterte med en fyr som mente folk over 80 kg var smellfeite. Folk kan veie 80-90 kg og faktisk være slanke.

Gammel 05-11-08, 12:47   #71
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo helt sinnsykt å sitte og tippe, men uansett: Her tar du feil. Jeg må ofte anslå vekten til folk gjennom jobben og er ganske god på det. Hun veier helt sikkert mer enn 80-90 kilo her.

Det er overhodet ikke sjeldent at damer på 130-140 kilo ser skikkelig bra ut.

Gammel 05-11-08, 14:46   #72
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

No way, José.

Gammel 05-11-08, 15:03   #73
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes Oprah er nydelig på bildet, men tror godt hun kan veie såpass mye ja. HUn har nok korsett og er riktig stylet. Noen bærer kiloene sine utrolig godt. Som Joika og en til jeg kjenner.

Jeg kunne "fint" sett sånn ut da jeg var 130 kg i vinter. Om jeg fikk noe som holdt inn magen, ble pynta og smika. Og det er ikke tull en gang.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 18:01   #74
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg kunne "fint" sett sånn ut da jeg var 130 kg i vinter. Om jeg fikk noe som holdt inn magen, ble pynta og smika. Og det er ikke tull en gang.

Du har en flott fasong!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:24   #75
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vel, nå fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre et lite eksperiment. Her er et bilde av Oprah, og ett av meg fra i sommer. Jeg er noe høyere enn Oprah (ca. 7 cm høyere). Hvor mye tror dere jeg veide på dette bildet, mtp. artikkelen? Dere som vet (Joika, Knerten, sjugger...) får ikke svare.

Go ahead - jeg kommer ikke til å bli sur, fornærmet eller noe.

Gammel 10-11-08, 19:47   #76
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare tull att hun ikke har veid mere enn det du ser på det bilde der ihvertfall, husker hun godt fra en film og hun var dobbelt så stor som det der. Hun må bære dem 136 kiloene sine veldig bra, jeg hadde sett ut som en miniutgave av en flødhest i forhold. Tipper nok hun er mellom 80-90 kilo på det bilde.

Jeg er like høy og 82.. ser ikke sånn ut. Buksene jeg har på meg nå er str 40.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:50   #77
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Vel, nå fikk jeg skikkelig lyst til å gjøre et lite eksperiment. Her er et bilde av Oprah, og ett av meg fra i sommer. Jeg er noe høyere enn Oprah (ca. 7 cm høyere). Hvor mye tror dere jeg veide på dette bildet, mtp. artikkelen? Dere som vet (Joika, Knerten, sjugger...) får ikke svare.
Go ahead - jeg kommer ikke til å bli sur, fornærmet eller noe.

Aner ikke, men svært fin fasong på alt (untatt ansiktet som virker litt konturløst kansje?)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:51   #78
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Aner ikke, men svært fin fasong på alt (untatt ansiktet som virker litt konturløst kansje?)

Ansiktet er enda finere.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 19:54   #79
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Men takk! Nå ble jeg glad..

Gammel 10-11-08, 19:54   #80
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ansiktet er enda finere.

Ntååå...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.