Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Utsolgte adventskalendere allerede?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-08, 12:07   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utsolgte adventskalendere allerede?

Eldstemann på 9 vil veldig gjerne ha den nye adventskalenderen til Lego i år. Lego Castle med riddere og utstyr osv.

Etter å ha forsket litt på dette, fant jeg ut at det tilsynelatende kun er Brio butikkene i Oslo-området som får inn denne. Dvs, ToysRUs fikk noen få, men de er tomme. Det ante meg at denne kalenderen ble vrien å få tak i siden det er veldig mange land den ikke er til salgs i i det hele tatt. Begrenset opplag med andre ord.

Så begynner jeg runden for å finne denne kalenderen da. Ganske tidlig ute i mine øyne siden vi ikke er ferdige med oktober enda. Svaret overalt er utsolgt. Utsolgt og tomt hos leverandør, får ikke inn fler .

Etter 8 telefoner til butikker i Oslo-området, er jeg like langt. Ingen har den, og ingen får den inn igjen.

Men litt flaks skal man ha. Jeg prøver meg på lekebutikken i byen der faren min bor, og der har de deg igjen! Så nå skal han stikke innom og hente de tre jeg har lagt av senere i kveld .

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 7979-1.jpg (73,5 KB, 36 visninger)
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.