|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?
Boknafisk er jo kjempegodt! |
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kyllingføtter, kanskje? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Har vel ikke spist så mye rart, men det jeg synes har smakt eklest er uten tvil KOKT blekksprut uten krydder. Østers er også vondt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Østers, snegler, torsketunge og froskelår syns jeg forresten ikke er "rart". Det der islandske greiene, derimot. :urk:
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Ikke så mye spennende og eksotisk mat som har funnet veien inn i min munn heller. Ikke at jeg har avstått fra så mye, men tilbudene har ikke vært der. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kalvehjerne, saueballer, snegler (hav og land), gryte med tarmer mm,
|
|
|
#7 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Var på noe så ueksotisk som barnas turlag på en strand utenfor Bergen(JA det finnes strender her) og da kokte vi og spiste alt levde en finner i strandsonen. Albueskjell, Sjøsnegler und so weiter. Smakte like dårlig som det høres ut |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Tror ikke jeg har spist noe som er veldig spesielt nei. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Kan vel ikke briefe med mer spennende enn kanin, som i denne sammenheng ser ut for å være ren barnemat. Minnes at det smakte som kylling.
|
|
|
#10 |
|
re:designer
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Tror ikke jeg har spist noe ekkelt. Men har smakt Bjørnekjøtt og piraya (selvfisket i Amazonas). Begge deler smakte godt. Og alpakka, det var også godt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Larve. Av typen hvit og fet søramerikansk. Njaaa.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Trollkrem er kjempegodt! :fornærmet over dissing av lokale skikker:
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Min datter har ikke smakt øyne, men da jeg viste henne en av de hele ørretene vi har i fryseren, sa hun at øynene så gode ut og de skulle HUN ha.
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Jeg spiser mest normal mat, men noen syns det er litt rart at jeg syns blodpudding og blodpannekaker er godt, men det er det altså!
|
|
|
|
#17 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Det må være Hajur.
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Hva er det mest eksotiske/underlige/rare du har spist?Ja, også har jeg jo spist pizza med lungemos... Ikke akkurat en vanlig kominasjon tror jeg.
|
|
|
|
#19 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
|
|
![]() |
|
|