Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Et fantastisk produkt - et must!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-06, 20:42   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Tommel opp

Et fantastisk produkt - et must!

Ja, det fortjener virkelig sin egen tråd!

Jeg har hatt den samme vippetangen i tja.. 10 år pluss og tenkte at det er på tide med en ny. På Estetique viste de meg en genial "vippetang" som varmer opp vippene og gir den nydeligste buen! Jeg var noe skeptisk iom at den skal brukes etter maskaraen er påført, men forskjellen var dramatisk! Estetiquedama fortalte meg at hun hadde prøvd den på ei asiatisk dame med korte, rette vipper, og hun hadde fått kjempefin bøy på øyenvippene. Jeg måtte jo prøve de på mammas korte, rette vipper og det ble veldig bra!

"Vippetanga" går på batteri og er innstilt så det ikke er mulig å brenne vippene. Man bare presser de mot roten av vippene og holder inn noen sekunder - og vips har man nydelige vipper!

Dagens anbefaling!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.